خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر هود در صادقیه

تعمیر هود در صادقیه
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

تعمیر هود در صادقیه در سایت مستر امداد می پردازیم

هود وسیله ای کاربردی و ضروری است که معمولاًدر هر خانه ای میبینید که با مکش قوی که دارد بوی نامطبوع از غذا و چربی های تولید شده را جذب میکند. که این امر به تهویه آشپزخانه کمک می کند .اگر در منطقه صادقیه هستید  و هود شما دچار خرابی شد می‌توانید با گروه مستر امداد که شعبه ای برای تعمیر هود در صادقیه دارد تماس بگیرید.

خرابی های عمده هود

  • هود مکش نمی کند
  •  مکش هود بسیار ضعیف شده
  • کلیدهای هود از کار افتاده و کار نمیکند
  • هود صدای بسیار زیادی تولید می کند
  • هود خاموش نمیشود و یکسره کار میکند
  • هود به علت ضربه روشن نمی شود
تعمیر هود در صادقیه
تعمیر هود در صادقیه

ضعیف شدن مکش هود

گاهی ممکن است مکش هود ضعیف شود و خوب بو را جذب نکند. اولین دلیل این  مشکل  شاید از خرابی یکی از اجزا و قسمت های هود باشد. دومین و مهمترین علت ضعیف شدن مکش هود میتوان از کثیف بودن فیلتر هود باشد که اگر اینطور بود باید  چربی های جمع شده در اطراف  هود را سریعاً تمیز کنید .

چون چربی ها در فیلتر مانع از کار کردن درست هود می‌شود .و چون مانعی در سر راه قرار گرفته مکش به خوبی کار نمی کند . بنابراین می توانید در دوره و زمان های مشخص فیلتر هود خود را تمیز کنید تا مکش آن قوی بماند.اگر همچنان مشکل شما رفع نشد،با متخصصان تعمیر هود در صادقیه تماس حاصل فرمایید.

کار نکردن کلید های هود

همان طور که میدونید کلید های هود اکثراً به صورت لمسی است و ممکن است این خرابی از تاچ هود باشد. یا اینکه کلید هود ممکن است بر اثر خرابی برد الکتریکی آن باشد.

همچنین طبق تجربه مصرف کنندگان هود، وقتی شعله و حرارت گاز  به هود می خورد، به علت گرمای زیاد کارایی اولیه خود را از دست میدهد و عملکرد تاچ ضعیف تر می شود.

اما کلید های دکمه‌ای  ممکن است بر اثر استفاده زیاد کارایی اولیه خود را از دست بدهد. اگر  در مواقعی کلیدهای هود شما خراب شد با تکنسین های تعمیر هود در صادقیه تماس بگیرید

تعمیر هود در صادقیه
تعمیر هود در صادقیه

هود صدای زیاد و غیر معمولی تولید می کند!

این خرابی که آزار دهنده است ممکن است از قطعات داخلی هود شما باشد. برای مثال در همچین مواقعی ممکن است پروانه هود شما دچار ایراد شده باشد و یا اینکه موتور هود شما نیازمند تعمیر باشد. همچنین اگر قطعات هود شما شل شده باشند می تواند صدای ناهنجاری تولید کند  ولی طبق گفته کاربران موتور و فن هود مهمترین عامل تولید صدای آزار دهنده هود است.

بیشتر بدانید:تعمیرکار هود

 

یکسره کارکردن هود

گاهی ممکن است  هود شما یکسره کار کند و اصلا خاموش نشود. اگر به این مشکل برخوردید بدانید که احتمالاً این خرابی از دکمه های هود یا خرابی برد و همچنین مدار فرمان هود است که این ایراد را به وجود می آورد.

همچنین اگر پنل تاچ لمسی هود خراب شود ممکن است هود یکسره کار کند. این خرابی باید هرچه سریعتر حل شود چون اگه هود در مدت زمان طولانی کار کند و خاموش نشود ممکن است به موتور هود فشار بیاید و حتی بسوزد.

هود روشن نمی شود!

یکی از خرابی های هود که موجب ترس مصرف کنندگان می شود، روشن نشدن هود آشپزخانه است.  که اولین فکری که به ذهن می‌رسد این است که شاید هود سوخته باشد و همچنین گاهی وقت ها   فکر می‌کنیم که هود نیم سوز شده باشد.

اولین دلیلی که هود روشن نمی شود این است که شاید  برق به هود نمی‌رسد. همچنین ممکن است فیوز مدار هود سوخته باشد که مانع روشن شدن هود میشود. و در بعضی از مواقع احتمال دارد موتور هود آشپزخانه نیم سوز شده باشد. اگر وسایل و لوازم داخلی هود به مشکل برخورد حتماً باید قطعات اوریجینال جایگزین آنها شود تا دوباره هود مانند روز اول کار کند.

بهتر است بدانید:نمایندگی هود کن در غرب تهران

تعمیر هود در صادقیه
تعمیر هود در صادقیه

تعمیر هود

شرکت مستر امداد با بیش از چند دهه  تجربه در تعمیر هود  و با وجود متخصصین و تکنسین‌های با تجربه و حرفه‌ای در این زمینه حاضر به تعمیر انواع هود می باشد. این شرکت با ارائه گارانتی معتبر به شما اطمینان از صحت تعمیر هود را می دهد.

همچنین  یکی از شعبه‌های تعمیر هود مستر امداد در منطقه صادقیه است. اگر هود شما در این منطقه به مشکل خورد می توانید با تعمیرکاران ما برای تعمیر هود در صادقیه تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان ما کمک بگیرید.

شماره تلفن تماس تعمیر هود در صادقیه در  مستر امداد

شمال تهران

22852095

غرب تهران

44044355

شرق تهران

88520173

جنوب تهران

66178763

مطالب مفید:   تعمیر اجاق گاز،  تعمیر اجاق گاز رومیزی،

9 پاسخ

  1. تعمیر هود باید به افراد متخصص سپرده بشه
    مثل تعمیرکاران این سایت
    واقعا ممنون

  2. برای تعمیر هود در صادقیه خدمات خوبی ارائه دادید، واقعا سپاسگذارم

  3. پیشنهاد میکنم برای تعمیر هود در صادقیه حتما به مستر امداد برید متخصصان خوش اخلاق و زبده ای دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.