خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر هود در گیشا

تعمیر هود در گیشا
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

تعمیر هود در گیشا که در سایت مستر امداد به آن میپردازیم.

 

اینکه برند یا مدل هود شما چه باشد یا اینکه از کجا خریداری شده باشد، اصلا اهمیتی ندارد. متخصصان و تعمیر کاران مجرب “مستر امداد” با تعهد و ضمانت کامل آماده خدمت گذاری به شماست و در کمترین زمان و با کمترین هزینه، هود شما را تعمیر خواهند کرد.

12 ماه ضمانت خدمات با پشتیبانی شبانه روزی تعیین زمان و محل تعمیر در اختیار شماست

حضور در کمترین زمان ممکن برای رسیدگی به مشکل شما چرا باید فقط با “مستر امداد” تماس بگیریم؟

مستر امداد به عنوان مرکز تعمیر هود در گیشا شناخته شده است. و انواع برند ها و مدل ها را تحت پوشش خود قرار داده و به صورت 24 ساعت در تمام وقت سال حتی روز های تعطیل، فعالیت خود را انجام می دهند. ناگفته نماند که متخصصان مستر امداد از مجرب و با تجربه ترین ها در حوضه تعمیرات هود هستند که جداگانه در هر مدل هود آموزش دیده اند. و تنها بهترین کیفیت کار را میتوان از آنها انتظار داشت. همچنین تمام قطعاتی که استفاده میشوند اوریجینال و اصلی بوده و ضمانت 12 ماهه به همراه پشتیبانی 24 ساعته را همراه دارد.

با توجه به این که هود استفاده ای زیاد در شبانه روز دارد باید انتظار خرابی آن را پس مدتی داشت. ولی چیزی که باعث نگرانی اکثر افراد در این هنگام میشود، این است که جا به جایی و انتقال هود برای تعمیر کار دشواری بوده، ولی شرکت مستر امداد  این کار را بسیار آسوده کرده و تمامی تعمیرات در محل انجام شده و دیگر نیازی به این حمل و نقل وقت گیر و دشوار نیست.

بهتر است بدانید:نمایندگی هود کن در تهرانسر

تعمیر هود در گیشا
تعمیر هود در گیشا

 

بهترین کارگاه برای تعمیر هود بکو، تکا، ویرپول، هاردستون، بلینی، میله، ماژیک شف، نف، لتو، آریستون، مس، بوش، فریجیدر

 

پیداست که معایب زیادی در هود های قدیمی وجود دارد که هود های جدید بسیاری از آن ها را رفع کرده است. اما هودهای جدید نیز با مشکلاتی رو به میشوند که میتوانید با تماس به مستر امداد برای رفع آن ها اقدام کنید.

تعمیر هود در گیشا
تعمیر هود در گیشا

مشکلات متداول هود آشپزخانه در چیتگر

در اینجا تمام سعی خود را خواهیم کرد که متداول ترین ایرادات هود آشپزخانه را بررسی کنیم و راه حل های تعمیر آن ها را بیان کنیم.این مطالب به شما این اجازه را میدهد تا در صورت بروز هرگونه ایرادی مسیر تعمیر دستگاه خود را در خانه پیگیری کرده وآن را عیب یابی کرده و در آخر به تعمیرآن بپردازید.

از آنجایی که وجود هود در منزل مهم است، مشکل در آن میتواند ایرادات زیادی را ایجاد کند.از این رو در ادامه به بررسی مشکلات متداول هود آشپزخانه در چیتگر میپردازیم.اگر اطلاعاتی پایه ای در زمینه تعمیر داشته باشید، میتوانید با ما قدم به قدم پیش رفته و به تعمیر هود خود بپردازید.

مشکلات رایج هود آشپزخانه

 

مشکلات متداول در هود آشپزخانه را میتوان دسته بندی کرده به بررسی آن پرداخت:

ایرادات هود آشپزخانه میتواند نتیجه استفاده نادرست باشد.

بالا رفتن عمر دستگاه میتواند معایبی را با خود همراه داشته باشد.

ممکن است ایرادات بسیار فنی بوده و نیاز به تخصص بالایی برای تعمیر آن نیاز باشد.

همچنین ممکن است ایرادات، منشا ساده ای نیز داشته و تعمیر آن به راحتی قابل انجام باشد.

تعمیر هود در گیشا
تعمیر هود در گیشا

 

قدرت مکش هود کم است !!!

شرایط متفاوتی میتواند این ضعف را سبب شوند.کثیف بودن فیلتر هود میتواند یکی از این شرایط باشد. مسدود شدن هوا در هود، هرز شدن پروانه هود و همچنین مناسب نیودن دور موتور میتواند از دلایل به وجود آمدن این ایراد باشد.

بهتر است بدانید:نمایندگی هود بیمکث در شرق تهران

رفع مشکل قدرت پایین مکش هود

حتما باید در برنامه زمانی مطابق با دفترچه راهنما، اقدام به تعویض فیلتر هود کنید.مسیر خروج هوا در هود چک شود و در صورت مسدود بودن آن را باز کنید. اگر پروانه خراب بود ، آن را تعویض نمایید.تنظیمات دور موتور را نیز برررسی کنید. اگر هیچ کدام از موارد بالا کارساز نبود، حتما به تکنسین تعمیر هود در گیشا مراجعه کنید.

تعمیر هود در گیشا
تعمیر هود در گیشا

صدای ناهنجار هود

این صدا میتواند دلایل مختلفی داشته باشد.اولین آن میتواند ایراد در موتور هود باشد.شل بودن قطعات داخلی، مشکل در پروانه و فن دستگاه ، کثیفی فیلتر و همچنین خراب بودن گیرپاژ موتور میتواند از دلایل ایجاد صدای زیاد دستگاه باشد.

حل مشکل صدا

در مرحله اول فن دستگاه را چک کنید.ممکن است نیاز به تعویض این قطعه داشته باشید.شل بودن اتصالات و قطعات داخلی دستگاه را بررسی کنید.گیرپاژ موتور هم باید چک شود.در انتها و آخرین مرحله باید ضعف های موجود در موتور دستگاه را بررسی کنید.این احتمال هست که نیاز به تعمیر موتور نیز باشد.

اگر هیچ کدام از موارد بالا کارساز نبود، حتما به تکنسین تعمیر هود در گیشا مراجعه کنید.

 

تعمیر هود در گیشا
تعمیر هود در گیشا

بروز مشکل در سیم کشی

قطع شدن یا بروز ایراد در سیم کشی هود میتواند مشکلات زیادی را به دنبال داشته باشد.ایرادات رایج سیم کشی عبارتند از:

کارکرد زیاد و داغ شدن هود که باعث از بین رفتن و ذوب شدن سیم ها شود.

فاصله اجاق گاز تا هود باید استاندارد باشد تا سیم ها ذوب نشوند.

این احتمال هست که در تعمیرات قبلی انجام شده جای گیری سیم ها با دقت انجام نشده باشد و باعث شل شدن آن پس از مدتی شود.

بیشتر بدانید:تعمیرکار هود

رفع مشکلات  در زمینه سیم کشی

حتما فاصله اجاق گاز و هود را رعایت کنید.سیم های شل شده را سفت کنید تا اتصال آنها دوباره برقرار شود.از دستگاه به حالت بهینه استفاده کنید و آن را خیلی روشن نگه ندارید. اگر هیچ کدام از موارد بالا کارساز نبود، حتما به تکنسین تعمیر هود در گیشا مراجعه کنید.

 

تعمیر هود در گیشا
تعمیر هود در گیشا

روشن نشدن چراغ

روشن نشدن چراغ هود آشپزخانه شما دلایل زیادی دارد.ممکن است لامپ هالوژنی سوخته باشد.اتصال نادرست لامپ به سرپیچ، مغیوب بودن سرپیچ، عیب در عملکرد تبدیل کننده یا ترانسفورماتور و یا بروز ایراد در کلید لامپ نیز از این دلایل هستند.

رفع عیب روشن نشد

اصلی ترین دلیل این ایراد سوختن لامپ است.پس در درجه نخست باید لامپ را چک کرده و در صورت نیاز ، برای تعویض آن اقدام کنید.اتصال لامپ و سرپیچ آن را نیز باید بررسی کنید.در صورت نیاز این قطعات نیز باید عوض شود. اگر هیچ کدام از موارد بالا کارساز نبود، حتما به تکنسین تعمیر هود در گیشا مراجعه کنید.

تعمیر هود در گیشا
تعمیر هود در گیشا

هود یکسره شده است؟!

خراب بودن دکمه روشن/خاموش ، بروز مشکل در برد الکترونیکی هود و معیوب شدن تاچ پد هود های لمسی از دلایل بروز این مشکل میباشد.

بهتر است بدانید:تعمیرات هود صدرا

حل مشکل یکسره شدن

ابتدا دکمه روشن / خاموش را به صورت کامل بررسی کنید. در صورت لازم باید این دکمه را تعویض کنید. اگر هم از عهده این عملیات برنمی آیید، از یک تعمیرکار خبره برای این منظور کمک بگیرید. در مرحله بعد ارتباط بین برد کنترل و برد اصلی را چک کنید. در صورت لزوم باید هردوی آن ها تعمیر یا تعویض شوند. خراب شدن تاچ پد هود نیز با تعویض قطعات مربوط به آن رفع خواهد شد.

اگر هیچ کدام از موارد بالا کارساز نبود، حتما به تکنسین تعمیر هود در گیشا مراجعه کنید.

تعمیر هود در گیشا
تعمیر هود در گیشا

توضیحاتی از  قطعات هود و فروش قطعات هود توسط مستر امداد

 

در صورت نیاز به قطعات برای جایگزینی، تمامی قطعات قابل استفاده در شرکت ما اصل و اورجینال می باشند. همچنین این قطعات دارای گارانتی 12 ماهه هستند. بنابراین شرکت ما یکی از مطمئن ترین مکان ها برای خرید قطعات اوریجینال می باشد. خدمات فروش قطعات ما در داخل و در خارج از تهران در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد..

 

 بهتر است بدانید: تعمیر هود در حکیمیه

6 پاسخ

    1. توضیحاتتون خیلی کامل و مفید بود، ممنون از مستر امداد.

  1. ممنون از سرویس تعمیر هود در گیشا ممنون از مستر امداد

  2. اطلاعات خوبی از مطلب تعمیر هود در گیشا کسب کردم. مستر‌ امداد مثل همیشه عالی

  3. ممنون از مستر امداد به تعمیر هود در گیشا برای ما انجام داد

  4. تعمیر هود در گیشا را برای ما خیلی خوب و به موقع انجام دادین. ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.