خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر پکیج در جردن

تعمیر پکیج در جردن
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

تعمیر پکیج در جردن و سایر مناطق یکی از دغدغه هایی است که تیم مجرب و کارآزموده مستر امداد به آن پاسخ داده است. به طور کلی یک پکیج برای داشتن عملکرد مناسب به آب، گاز، اکسیژن و برق نیازمند است.

تعمیر پکیج در جردن

ما در این مقاله از وب سایت مستر امداد به شما خواهیم گفت که بای تعمیر پکیج در جردن یا ه منطقه دیگری باید چه اقداماتی را انجام دهید.

تعمیر کردن پکیج کار زیاد پیچیده ای نیست اما نیاز به دانش خاص خود دارد. بنابراین نمی توان این کار را به افراد بی تجربه سپرد. چون ممکن است هزینه های سنگینی را به دوش شما بگذارد.

بیشتر بدانید:نمایندگی پکیج تاچی در غرب تهران 

تعمیر پکیج در جردن
تعمیر پکیج در جردن

مهم ترین کار پکیج در خانه

یک پکیج وظیفه گرم کردن محیط منزل و آب مصرفی شما را بر عهده دارد. در واقع پکیج جایگزین بخاری، شوفاژ و سایر وسایل گرمایشی و همچنین آب گرم شده است.

مهم ترین مزیت پکیج عدم نیاز به موتورخانه و از مستقل بودن برای هر واحدهای یک ساختمان مسکونی یا تجاری است. همچنین یک پکیج مزایای زیر را نیز با خود به همراه دارد:

 

بیشتر بخوانید: تعمیر برد پکیج

 

مزایای پکیج در مقابل سایر وسایل گرمایشی

– نیاز به فضای کم تر جهت نصب و راه اندازی

– قابل نصب در انواع ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی

– هزینه به صرفه برای سرویس دوره ای

– گرمایش مناسب د بخش های مختلف ساختمان

– مجزا بودن پکیج برای هر واحد از یک ساختمان

– نگهداری ساده و استفاده آسان

 

بیشتر بدانید:تعمیرکار پکیج

تعمیر پکیج در جردن
تعمیر پکیج در جردن

بهتر است بدانید:تعمیر پکیج در غرب تهران

 

میزان مناسب فشار آب پکیج

در ادامه مقاله تعمیر پکیج در جردن به بررسی اهمیت و نحوه کنترل میزان فشار آب پکیج می پردازیم. شما نیاز به تنظیم فشار آب در فصول مختلف سال و با تغییرات آب و هوایی و … دارید.

برای این کار باید به موارد زیر دقت کنید:

– میزان فشار آب توسط عقربه نمایشگر در پکیج نمایش داده می دهد. این عقربه در بهترین حالت باید بین عدد 1 و 2 روی 1.5bar تنظیم شده باشد.

– در صورتی که عقربه عددی کمتر از میزان گفته شده در بالا را نمایش می داد، دستگاه اروری را به شما اعلام می کند. در این حالت آب باید به میزان کافی به پکیج برسد و در غیر این صورت پکیج خاموش خواهد ماند.

 

بیشتر بخوانید: تعمیر پکیج در آزادی

 

رفع ارور پکیج ها

برای تعمیر پکیج در جردن باید طرز برطرف سازی ارورهای دستگاه را دانست. اولین کاری که در این راستا باید انجام داد، باز کردن شیر دستگاه است که معمولا در زیر دستگاه با دسته آبی یا مشکی رنگ قرار گرفته است.

این کار باعث می شود تا آب داخل سیستم مدار شارژ شده و به گردش درآید. پس از آن باید به عقربه نمایشگر دقت کنید و در صورتی که عقربه به عدد 1.5 بار رسید، شیر را به طور کامل ببندید. البته بستن شیر نباید به گونه ای باشد که واشر آن تحت فشار زیاد قرار گرفته و خراب شود.

 

بیشتر بخوانید: تعمیر پکیج بوتان مدل پارما

تعمیر پکیج در جردن
تعمیر پکیج در جردن

بیشتر بخوانید:تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور

بخش های مختلف یک پکیج دیواری

برای تعمیر پکیج در جردن یا هر منطقه دیگر، باید بدانید که این دستگاه دارای چه بخش هایی است و در زمان تعمیر باید به چه قسمت هایی از آن توجه شود:

  • سنسور فشار آب
  • مبدل اصلی پکیج
  • مبدل ثانویه
  • شیر گاز
  • منبع انبساط
  • پمپ و فن پکیج
  • برد پکیج
  • سنسور حد
  • سنسور فشار هوا
  • مانومتر پکیج
  • فلومتر، فلوریگلاتور و فلوسوئیچ
  • شیر اطمینان

بیشتر بدانید:نمایندگی پکیج تاچی در تهران

تعمیرکار پکیج

حال که با رفع اساسی ترین ارور پکیج آشنا شدید و دانستید که تعمیر پکیج در جردن مربوط به چه بخش هایی از این دستگاه می شود، نیاز است تا یک تعمیرکار حرفه ای را برای تعمیر آن انتخاب کنید.

تیم مستر امداد متشکل از تعمیرکاران و تکنسین ماهر در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی و به خصوص پکیج، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز هستند.

شماره تلفن تماس تعمیر پکیج در جردن و نمایندگی های پکیج مستر امداد
تعمیر پکیج در شمال تهران
22852095
تعمیر پکیج در غرب تهران
44044355
تعمیر پکیج در شرق تهران
88520173
تعمیر پکیج در جنوب تهران
66178763

در صورت نیاز به مشاوره در مورد تعمیر انواع پکیج و آموزش تعمیر پکیج با ما در ارتباط باشید. تعمیر پکیج در جردن در این مقاله از وب سایت مستر امداد مورد بررسی قرار گرفت. ما در اینجا سعی کردیم تا علاوه بر معرفی اجزای یک پکیج، شما را با نکات مرتبط با رفع ایرادات آن هم آشنا کنیم.

بهتر است بدانید:تعمیر پکیج گلدیران

7 پاسخ

  1. تعمیر پکیج در جردن حرف نداره چون مستر امداد کارش عالیه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.