خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر پکیج گلدیران غرب تهران

تعمیر پکیج گلدیران غرب تهران
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

تعمیر پکیج گلدیران غرب تهران یکی از خدماتی است که توسط شرکت مستر امداد در سطح شهر تهران و به خصوص غرب تهران ارائه می شود. این شرکت در زمینه تعمیر و سرویس دهی انواع لوازم آشپزخانه از جمله تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر یخچال، تعمیر اجاق گاز و تعمیرظرفشویی و… فعالیت دارد، با پیشرفت وسایل گرمایشی و استفاده از پکیج‌ ها به جای آب گرمکن‌ و بخاری برای تامین گرمایش و آب گرم منزل، استفاده از پکیج‌ ها در سال های اخیر رواج بیشتری پیدا کرده است.

از این رو نیاز مصرف کنندگان این محصولات به خدماتی نظیر تعمیر و سرویس دهی دوره ای پکیج نیز بیشتر و گسترده تر شده است زیرا هر وسیله ‌ای در هر کیفیتی نیاز به نگهداری و تعمیر دارد، و آنچه مهم است انجام این خدمات در یک مرکز تخصصی و به نام مثل شرکت مستر امداد می باشد تا دستگاه شما توسط متخصصین با تجربه و آموزش دیده در زمینه تعمیر پکیج گلدیران و سایر برند ها با بالاترین کیفیت و با کم ترین قیمت ممکن، تعمیر و سرویس دهی شود.

متخصصین ما به واسطه‌ سال ها تجربه ای که در زمینه تعمیر پکیج گلدیران دارند، به خوبی می‌ دانند که مشکل پکیج شما از کدام قسمت یا قطعه می تواند باشد و می دانند که کدام یک از خرابی ‌ها بیشتر برای پکیج پیش می‌آید، به همین دلیل همکاران ما در مستر امداد دستگاه شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کم ترین هزینه تعمیر و سرویس دهی می نمایند.

برخی ارورهای متداول که در تعمیر پکیج گلدیران شما باید به آن ها توجه داشته باشید

خطاهای متداولی که در تعمیر پکیج گلدیران شما باید به آن ها توجه داشته باشید عبارتند از:

خطای E1 : مشکل عدم تشکیل شعله‌ی پکیج

خطای HE : مشکل آنتی فریز

خطای E7: مشکل سنسور تشخیص دمای آب مدار گرمایشی پکیج

برطرف کردن هر یک از این ارور ها در برخی مواقع نیاز به یک تعمیرکار دارد تا قطعه مشکل دار را شناسایی و تعویض نماید، مشکلات مختلفی در رابطه با پکیج شما می تواند وجود داشته باشد. مثلا علت گرم نشدن آب مصرفی یکی از مشکلات اساسی است که می تواند مشلات جدی برای شما ایجاد نماید، در ادامه چند نمونه از علت‌های گرم نشدن آب مصرفی در پکیج را بیان خواهیم کرد:

بهتر است بدانید:تعمیر پکیج گلدیران

  • دودکش نامناسب

  • کم بودن ارتفاع شعله

  • فشار نامناسب آب سرد ورودی به پکیج

  • اشکال در لوله کشی آب مصرفی ساختمان

  • نامناسب بودن قطر شلنگ گاز ورودی به پکیج

  • فشار نامناسب گاز ورودی به پکیج که ممکن است فشار کم یا زیاد باشد

  • عدم تنظیم فشار سیکل گرمایشی پکیج، فشار می‌بایست روی 1.5 بار تنظیم گردد.

  • کیپ شدن فیلتر صافی شیر اهرمی یا شیر پیسوار

زمانی که که مشکل ناشی از هرکدام از این موارد باشد نیاز است که برای رفع ایراد آن و اینکه دستگاه با مشکلات جدی‌ تر رو به رو نشود حتما به تکنسین‌ های متخصص مستر امداد اطلاع دهید تا این مشکل را در کوتاه ترین زمان برای شما برطرف نمایند.

ارائه خدمات تعمیر پکیج در صادقیه، ستارخان، شهرزیبا، پونک و… توسط نمایندگی تعمیر پکیج گلدیران غرب تهران

به دلیل اینکه تعداد زیادی از آپارتمان ها در منطقه غرب تهران از پکیج گلدیران استفاده می کنند بنابراین نمایندگی گلدیران غرب تهران توسط شرکت مستر امداد راه اندازی شده است.

شما می توانید برای پرسیدن سوالات خود و یا درخواست ارسال تعمیرکار پکیج گلدیران با ما که نمایندگی تعمیر پکیج گلدیران غرب تهران هستیم تماس بگیرید.

بیشتر بدانید:نمایندگی پکیج تاچی در تهران

نمایندگی تعمیر پکیج گلدیران غرب تهران

زمانی که یک تعمیرکار از طرف نمایندگی تعمیر پکیج گلدیران غرب تهران به محل شما اعزام می شود، ابتدا بررسی می کند تا متوجه بشود عیب پکیج گلدیران شما از کدام قسمت است، سپس میزان خرابی و حدود هزینه تعمیرات را به شما اعلام می کند و در صورت رضایت شما اقدام به تعمیر پکیج گلدیران شما می کند.

عیب یابی پکیج دیواری گلدیران و تعمیرات آن :

1- پکیج دیواری گلدیران چند بار استارت میخورد و بعد چراغ قرمز می شود :

پاسخ :

  • قبل از هر کاری دودکش را از پکیج جدا کنید و از تمیز بودن سوراخ و شیلنگ اطمینان حاصل کنید و پرشر را تعویض کنید.
  • یون تشخیص شعله بازدید شود که تمیز باشد و فاصله استاندارد باشد
  • سنسور ان تی سی چک شود

بیشتر بخوانید:تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور

2- چرا پکیج دیواری گلدیران صدا تولید می کند ؟

پاسخ :

وجود هوا در پکیج دیواری و یا کم بودن فشار باعث ایجاد سر و صدا در آن می شود.
رفع مشکل : برای تنظیم هوا و فشار پکیج، با استفاده از یک آچار هواگیری و پیچاندن آن برخلاف عقربه های ساعت هوای اضافی را خارج کرده و پس از خروج مقداری آب از رادیاتور آن را ببندید.

3- آب پکیج دیواری گرم نمی شود ؟

پاسخ :

گرم نشدن آب پکیج دیواری رایج ترین مشکل پکیج گلدیران است، دلیل این مشکل می تواند خرابی دریچه، هواکش، خرابی ترموستات و یا سطح کم آب در مخزن و پکیج باشد که در این صورت حتما باید با ما از طریق تلفن های نوشته شده در پایین همین صفحه تماس بگیرید.

بهتر است بدانید:تعمیر پکیج در غرب تهران

تعمیر پکیج گلدیران غرب تهران

لازم به ذکر است زمانی که شما درخواست فرستادن تکنسین می کنید ما بلافاصله یک تعمیرکار از طرف نمایندگی تعمیر پکیج گلدیران غرب تهران را به محل دقیق شما اعزام می کنیم.

از دلایل دیگری که می تواند باعث صدا در پکیج گلدیران شود و سوابق ما این موضوع را نشان داده موارد زیر می باشد:

  • فشار نا مناسب گاز
  • خراب بودن شیر ماژوله
  • خراب بودن برخی از اورینگ ها و سوپاپ شوفاژ ها
  • وجود هوا در مدار گرمایش
  • استفاده از رادیاتور های نا مرغوب
  • اجرای گرمایش از کف بصورت اشتباه و یا با لوله بی کیفیت
  • محیط نا مناسب نصب پکیج

شما می توانید برای پرسیدن سوالات خود و یا درخواست ارسال تعمیرکار پکیج گلدیران با ما که نمایندگی تعمیر پکیج گلدیران غرب تهران هستیم تماس بگیرید.

ما در تلاش هستیم بجای تعویض خرابی ها ،آن هارا تعمیر کنیم که مشتریان عزیز رضایت کامل داشته باشند.برای مشاوره رایگان با تعمیر پکیج  ،با شماره های ثبت شده تماس حاصل فرمایید…از مهم ترین مراحل در فرآیند تعمیر پکیج  توسط تعمیرکار پکیج  انجام می شود.

بیشتر بدانید:نمایندگی پکیج تاچی در غرب تهران 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.