خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر کولرگازی اسلام شهر

تعمیرکولرگازی اسلام شهر
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

تعمیر کولرگازی اسلام شهر، تعمیر کولر گازی در سایت تعمیر لوازم خانگی مستر امداد

تعمیر کولرگازی اسلام شهر

مجموعه ما یکی از مراکز مجاز تمامی برند های داخلی و خارجی با سالها تجربه و همراهی تیمی از بهترین متخصصین متعهد ،مجرب و آموزش دیده در این زمینه آماده خدمات رسانی مختلف در این حوزه به صورت کاملا حرف ای و تخصصی می باشد.

خوشبختانه انواع برندهای کولر گازی که در ایران موجود هست، در این مجموعه قابل تعمیراند. از آنجا که ساختار کلّی همه‌ی کولرهای گازی مثل هم هست، نیازی نیست که اگر کولر گازی شما ال‌جی است، سراغ تعمیرکاری بروید که فقط همین برند را تعمیر می‌کند. شما می‌توانید برای تعمیر کولر گازی خود دراسلام شهر با هر مارکی و برندی که هست، به متخصصین مامراجعه کنید.

تعمیرکولرگازی اسلام شهر

نصب ،سرویس و تعمیر کولرگازی اسلام شهر

با آغاز فصل گرما و شروع تابستان سرویس وتعمیر کولرگازی اسلام شهر بیشتر مورد نیاز است. امروزه استفاده از کولر گازی بدلیل سرمای مطبوع و مطلوبی که ایجاد میکنند، بیشتر از کولرهای آبی مورد استقبال مردم می باشد.

در بیشتر نقاط کشور با آغاز فصول گرم در بین مردم استفاده از سیستم های خنک کننده آغاز می شود. قبل از استفاده از کولر گازی و اسپلیت حتما با راهنمایی یک تکنسین کولر گازی تمامی قطعات کولر  خود را مورد بازبینی قرار دهید تا قبل از استفاده ،کاملا بررسی و سرویس آن انجام شود و این چنین قبل از روشن کردن کولر گازی خود از سلامت کلیه قطعات و تجهیزات و ایمنی دستگاه اطمینان حاصل کنید.تیم متخصص ما در امر تعمیر کولرگازی اسلام شهر با بهترین کیفیت و کمترین هزینه آماده خدمت رسانی به شما همشهریان محترم می باشد.

سرویس و تعمیر کولر گازی اسلامشهر شامل موارد زیر می باشد :

  • تعمیر کولر گازی در محل در اسرع وقت
  • نصب و راه اندازی تمامی برندها
  • سرویس دوره ای کولر گازی
  • شستشوی فیلترها کولر گازی
  • تعویض قطعات خراب با قطعات اورجینال
  • سرویس سنسور ها کولر گازی
  • رفع صداهای گوش‌خراش کولر و اسپلیت
  • تعمیر و جایگزینی انواع خازن‌ها
  • بررسی مسیر خروجی آب (لوله درین) در کولر گازی
  • رفع نشتی آب کولر
  • تعمیر و جایگزینی بلوور پنل داخلی
  • شارژ گاز، کولر گازی 
  • تعمیر و بازسازی کمپرسور کولر گازی

تعمیرکولرگازی اسلام شهر

آیا بهتر نیست به جای نگرانی، با مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی مستر امداد تماس بگیرید؟ آیا می دانید این مرکز خدمات در محل را در زمینه تعمیر پکیج و تعمیرات دیگر لوازم خانگی برای شما عزیزان ارائه می کند؟

فواید سرویس کولر گازی 

سرویس کولرگازی به افزایش بهره وری دستگاه کمک می‌کند و هزینه‌های قبض برق را کاهش می‌دهد. با پیدا کردن ایرادات قبل از اینکه بزرگ‌تر و گران‌تر شوند به جلوگیری از هزینه های اضافی کمک می کنید.

وقتی فیلترها بعد ازمدتی تعویض نشود ٬در گام اول برای سلامتی شما مشکلاتی پیش می‌آید که می‌توان به بیماری آلرژی و تنگی تنفس اشاره کرد.  پس می‌توان نتیجه  گرفت که با شستشوی فیلتر دستگاه مصرف انرژی کولر گازی را کاهش داده اید.
سلامت افراد خانواده نیز دیگرمزیتی است که شما با سرویس دهی کولر گازی به آن اهمیت داده اید.
اما این پایان کار نیست و با سرویس کولر گازی عمردستگاه نیز افزایش پیدا می‌کند.

کویل کندانسورکثیف باعث می‌شود که کمپرسور سردکننده سخت‌تر کار کند، که جریان بیشتری را بر سرویس برق تحمیل می‌کند و نتیجه افزایش هزینه‌های قبض برق خواهد بود و همچنین موجب کارکرد تندتر کمپرسور و درنتیجه خرابی زودرس در آن شود که هزینه‌ی بررسی و تمیز کردن کویل کندانسور به مراتب کم‌تر از هزینه تعویض کمپرسوراست. همچنین سرویس دوره‌ای می‌تواند موارد دیگری مانند نشتی آب در سیستم که می‌تواند باعث صدمه دیدن دستگاه کولر گازی یا ساختمان شود را شناسایی و رفع نماید.

سوالات مشتریان درباره عیب یابی و تعمیر کولر گازی

تعمیرکولرگازی اسلام شهر 

چرا کولر گازی در حین کار صدا می‌دهد؟

دراکثرمواقع مشکل اصلی از شل شدن پیچ‌ها می‌باشد که با محکم کردن آن‌ها مشکل برطرف خواهد شد. برخورد پره‌های پروانه فن به قطعات دیگرکولرگازی ‌یا پیچ‌های کمپرسور رها شده که به دیواره کندانسوربرخورد می‌کند ٬ می‌تواندعلت بعدی باشد.

 علت اینکه کولر گازی باد گرم می‌زند چیست؟

اگر بخواهید عیب یابی کولرگازی را در این حالت انجام دهید درابتدا گاز کولر را بررسی کنید و مطمئن شوید که به اندازه کافی گاز دارد و اگر کم بود باید شارژ شود.

چرا کولر گازی به صورت ناگهانی خاموش می‌شود؟

اگرکولرگازی شما به صورت ناگهانی خاموش می‌شود باید به چند قطعه از کولر گازی توجه کنید.
علت آن خرابی کمپرسور، سوختن و یا خرابی قطعات روی برد، ضعیف بودن برق و کم بودن ولتاژ ورودی، خرابی ترموستات و…باشد.

تعمیرکولرگازی اسلام شهر

مستر امداد بعد از تماس شما و ثبت درخواست تعمیر پکیج و تعمیر کولر گازی تعمیرکار مربوطه براساس عیب یابی اولیه که به کمک توضیحات شما انجام داده است، با تجهیزات کامل و در اولین فرصت به منزل شما مراجعه کرده و شما از نزدیک شاهد روند کار خواهید بود.

کولر به صورت کلی کار نمی‌کند

دراین حالت اولین موردی که باید به آن توجه کنید این است که پریزبرق را بررسی کنید ٬در صورتی که مشکلی نداشت باید دوشاخه کولر گازی را بررسی کنید اگر مشکل از آن بود می‌توانید آن را تعویض کنید ولی اگر مشکل نداشتند باید سیم برق‌های ورودی به کولر بررسی شوند و در صورتی که مشکل داشتند باید آن‌ها را تعمیر کنید.

کولر فقط در دورتند کارمی‌کند

زمانی که کولرگازی دور تند کار می کند باید بدانید که کلید و تنظیمات مربوط به کلید دچار اختلال شده است.برای عیب یابی دراین حالت ابتدا کلیدها را بررسی می‌کنید اگر مشکل داشتند ان ها را تعویض کنید.درغیر این صورت مطمئنا سیم‌های ارتباط کلید و پروانه قطع شده اند با استفاده از آمپرمتر آن‌ها را بررسی کنید و هر کدام قطع شده بودند را متصل کنید و یا تعویض کنید.

سر و صدای کولر گازی 

سر و صدای کولر گازی یکی از مواردی است که طاقت فرسا است و باعث سلب آسایش می‌شود. به چند علت این عیب به وجود می‌آید.

اولین علت می‌تواند محل نامناسب قرارگیری کولر گازی باشد که باید آن را تنظیم کنید و به وسیله یک دستگاه تراز آن را تراز کنید.
دومین علت خرابی لاستیک‌های درزگیر است که بایدتعویض شوند.
سومین علت این است که پروانه فن به قسمتی از بدنه برخورد می‌کند و باید بررسی شود ودرجای مناسب خود پروانه قرار گیرد.
درمرحله آخر کمپرسور را بررسی کنید، پیچ‌های کمپرسور را باز کرده و آن‌ها را دوباره محکم ببندید به گونه ای که تکان نخورد و آلودگی صوتی ایجاد کند.

بدنه کولرگازی برق دارد

دراین حالت بایدبدانید که از جایی برق به بدنه کولر وصل شده و چند مورد زیر را بررسی کنید.
امکان اینکه بدنه پلاستیکی سیم پوسیده باشد و یک قسمت از سیم لخت شده باشد و با بدنه برخورد داشته باشد وجود دارد ٬در این حالت برای تعمیر کولر گازی باید سیم برق‌ها را بررسی کرده و درصورتی که این مشکل را داشتند آن‌ها را تعویض کنید.
یکی دیگر از روش‌ها این است که سیم‌های برق اتصال به کمپرسور را جدا کنید و سپس کولر گازی را به برق متصل کنید اگر بدنه برق نداد مطمئنا مشکل از کمپرسور است و باید آن را تعویض کنید.

تعمیرکولرگازی اسلام شهر
کمپرسور کولرگازی

کارنکردن کمپرسوردر صورتی که فن و سایر اجزا کار می‌کنند

اولین مشکل می‌تواند از ترموستات باشد، در برخی مواقع درجه ترموستات کم است و با زیاد کردن آن می‌توانید مشکل را برطرف کنید و یا اینکه ترموستات خراب است و باید آن را کلا تعویض کنید.
یکی از مشکلات دیگر که باید مورد بررسی قرارگیرد فیلتر‌های خروجی اند در صورتی که کثیف باشند باعث بروز این مشکل می‌شود برای تعمیر کولر گازی باید آن‌ها را تمیز و یا تعویض نماید.

کولر سرمای مطلوبی ندارد

در این حالت هم باید چند علت مختلف را بررسی کنید.

در ابتدا باید خازن مربوط به سیم پیچ را بررسی کنید ٬اگر ضعیف یا سوخته بود آن را تعویض کنید.
این احتمال وجود دارد که گاز کولر گازی به اتمام رسیده است و باید آن را شارژ کنید.
در مرحله بعدی به سراغ موتور رفته آن را از کولر گازی جدا کرده و تست کنید اگر به صورت جداگانه کار نکرد پس خراب شده وباید تعویض شود.

مستر امداد میداند اولین نگرانی همه مشتریان در زمان خرابی برخی از وسایل برقی این است که چگونه آن را به تعمیرگاه ببریم. برای مثال درمورد تعمیر پکیج و تعمیر کولر گازی جابجا کردن این وسیله واقعا سخت بوده و به چند نفر نیروی کمکی نیاز داریم. از طرفی ممکن است در حین انتقال، به آن آسیب وارد شود.

تعمیر کولرگازی اسلامشهر هر چند وقت یکبار انجام شود؟

قطعا نمی‌توان گفت که چه مدت باید اقدام به سرویس کولر گازی کرد.اجزاء مختلف کولر گازی نیاز به سرویس شدن در بازه‌های زمانی متفاوت دارند واینکه در برخی موارد کولر درجایی قراردارد که گرد وخاک بیشتری وجود دارد و خب اگر این چنین باشد بهتر است در فصل گرما دوبار اقدام به شستشوی موتور کولر گازی وسرویس ان کرد.

تعمیرکولرگازی اسلام شهر

عیب‌های مرسوم در یک کولر گازی

بیشترین عیب‌ها‌ و مشکلاتی که در استفاده از کولر گازی و اسپلیت رخ می‌دهد و مصرف کننده را ملزم می‌کند که به تعمیر کولر گازی خود بپردازد، به شرح زیر است:

  • روشن نشدن کولر
  • معیوب شدن کمپرسور کولرگازی
  • معیوب شدن برد و مدار
  • خاموش شدن ناگهانی
  • تمام شدن شارژ کمپرسور
  • مسدود شدن فیلتر هوای داخل کولرگازی
  • کاهش سرمایش کولر
  • تمام شدن گاز آن
  • مسدود شدن سینی خروجی تخلیه آب
  • قرارگیری نادرست لوله خروجی
  • سرویس‌دهی کولرگازی در اسلامشهر

برای جلوگیری از خراب شدن بخش‌ های مختلف کولر گازی و کمک به عملکرد بهتر این محصولات، باید سرویس دهی‌ های دوره‌ ای توسط افراد متخصص انجام شود. متخصصان در اسلامشهر روند سرویس دهی‌ های خود را با استفاده از یک چک لیست دقیق انجام می دهند. این افراد با توجه به بندهای مختلف این لیست، تمامی قسمت‌ های کولر گازی را مورد بررسی قرار می‌ دهند. انجام این کار باعث می‌ شود تا کولرگازی در طولانی مدت عملکرد بهتری از خود نشان دهد و از سوی دیگر احتمال خراب شدن بخش‌ های متفاوت این تجهیزات تا حد قابل توجهی کاهش یابد.

پکیج‌ها دارای مزایای زیادی می‌باشند که یکی از آن‌ها قابلیت نصب، تعمیر پکیج و سرویس سریع و آسان در محل می‌باشد.

تعمیر پکیج و تعمیر کولر گازی در محل شما و در تمام نقاط تهران مانند شرق تهران ، شمال ، جنوب و غرب تهران توسط سرویس کاران متخصص مستر امداد انجام می شود. همین حالا با ما تماس حاصل فرمائید.

شماره تماسهای تعمیر کولرگازی اسلامشهر

شماره نمایندگی شعبه شمال تهران

22852095

شماره نمایندگی مرکز و شرق تهران

88520173

شماره نمایندگی غرب تهران

44044355

شماره نمایندگی جنوب تهران

66178763

شماره نمایندگی های سراسر کشور

09124573404

09126183743

09356777642

شماره خدمات پس از فروش و گارانتی

66372846

66370613

شماره تماس:
44044355
88520173

 

اگر شما نیاز به سرویس و تعمیر کولرگازی اسلامشهر خود دارید، تیم پشتیبان مرکز مستر امداد با ایجاد کانال های ارتباطی متنوع جهت تسهیل دسترسی مشتریان به واحد خدمات از قبیل تلفن، گفتگوی آنلاین به آسایش شما می اندیشند.

با استفاده از خدمات مرکز مستر امداد در هزینه  تعمیر کولرگازی اسلامشهر خود صرفه جویی کنید.

با تماس با نمایندگی تعمیر کولر گازی در محل مستر امداد این خدمات را از ما بخواهید.

ما به عنوان تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران آماده ارائه ی خدمات تعمیر کولرگازی اسلامشهر هستیم.

5 پاسخ

  1. ممنون از نیروهای فنی شرکت خوبتون که انقدر خوب تعمیر کردن کولرگازی خونه مارو..خسته نباشین

  2. تعمیر کولر گازی اسلامشهر را فقط با مستر امداد پیشنهاد میکنم

  3. به امید روزی که نمایندگی مستر امداد در شهر ما نمایندگی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.