خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر کولر گازی در تهران

تعمیر کولر گازی
فهرست عناوین این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

یکی از بدترین اتفاقاتی که در فصل گرما می تواند رخ بدهد، خراب شدن کولر گازی است، تصور کنید در اوج گرمای ظهر، کولر شما خراب شده و دمای خانه مدام بالا می رود، حتی تصور چنین شرایطی واقعا زجرآور است.

شما باید سریعا به فکر تعمیر کولرگازی باشید ولی این بدان معنا نیست که به هر تعمیرکار اعتماد کرده و وسیله خود را دست او بسپارید، اگر او از تخصص کافی برخوردار نبوده و یا از قطعات چینی برای تعمیر استفاده کند، چه بلایی بر سر کولر گازی خواهد آمد؟

اگر به دنبال نمایندگی معتبر هستید، پیشنهاد می کنیم که با مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی مستر امداد تماس گرفته و درخواست تعمیرات در منزل را داشته باشید، اطمینان داشته باشید که بعد از رفع عیب، کولر همانند روز اول کارایی خواهد داشت، مرکز مستر امداد دارای دانش تخصصی تعمیرات لوازم خانگی همچون تعمیر کولر گازی در تهران، تعمیر ساید بای ساید، تعمیر هود، تعمیر پکیج و… می باشد.

مستر امداد

ارائه خدمات نمایندگی لوازم خانه و آشپزخانه بوش

مستر امداد

ارائه خدمات نمایندگی لوازم خانه و آشپزخانه بوش

جابجایی ، نصب و تعمیر کولر گازی در تهران برای انواع برندهای مطرح

جابجایی و نصب کولر گازی یکی از تخصصی ترین اموری است که ما در این مرکز سال‌هاست به صورت کاملاً حرفه ای با کمک تیم متخصص و نصاب کولر گازی مشغول به انجام آن هستیم.

تعمیرکاران تعمیر کولرگازی ما با گذراندن دورهای علمی و عملی مشغول به این کار شده‌اند که به همین دلیل قبل از انجام کار با توجه به کارشناسی محل نصب کولر گازی، شما را در خرید دستگاه متناسب با محیط و محل نصب کولر گازی راهنمایی خواهند کرد و بعد از انجام امور کارشناسی، کار را همگام با استاندارهای صنعتی و قوانین شهرداری (زیباسازی نمای ساختمان) به انجام می‌رسانند.

تعمیر کولر گازی

تعمیر کولر گازی در تهران

نگهداری و تعمیر کولر گازی در تهران به صورت منظم باعث افزایش کارایی، کاهش مصرف انرژی و افزایش طول عمر آن می شود.

هرسال با شروع فصل تابستان خیلی از مردم احساس گرما می کنند و برای خنک شدن از کولر گازی استفاده می کنند تا از سرمای آن لذت ببرند ولی ما باید توجه داشته باشیم که هرکدام از لوازم‌ خانگی ما بدون در نظر گرفتن برند یا کشور سازنده آن احتیاج به سرویس دارند و اگر هر چند وقت یک‌ بار سرویس نشوند خراب‌شده و احتیاج به تعمیرکار دارند که ممکن است در اوج گرمای تابستان شما را از سرمای خودش بی‌نصیب گذاشته و علاوه بر هزینه و پیدا کردن یک تعمیرکار خوب چند ساعتی حتی چند روزی را در گرما بمانید.

بنابراین بهترین راه پیشگیری است یعنی قبل از خراب شدن آن اقدام به سرویس کولر گازی نمایید؛ زیرا تعمیرات اسپیلت و کولر گازی یکی از احتیاجاتی است که می بایست در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

تعمیرگاه تخصصی و مجاز کولر گازی در تهران

تعمیرگاه تخصصی و مجاز ما بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای نصب، سرویس و عیب یابی کولر گازی شما می باشد.

با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و کرج و گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب شما برای تعمیر کولر گازی در تهران هستیم.

مهم نیست که کولر گازی شما از کدام برند و مدل می باشد، زیرا ما تمامی برندهای معتبر و معروف از جمله اجنرال، سامسونگ، ال جی، گری، هیتاچی، میتسوبیشی، تراست، دوو، مدیا و… را تعمیر می کنیم.

سیستم خدمات دهی تعمیر کولر گازی در تهران ما نزدیکترین متخصص را جهت تعمیر در زمانی که شما تعیین می کنید به محل اعزام نموده تا در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کنند.

تعمیر کولر گازی در تهران
تعمیر کولر گازی در تهران

نکات تعمیر و نگهداری کولرگازی برای افزایش عملکرد آن

کارآمد نگه داشتن کولرگازی شما فقط یک موضوع راحتی نیست. می تواند ثابت کند که یک موضوع سلامت و ایمنی است.

دستگاه کولرگازی به کنترل رطوبت کمک می کند. همچنین کنترل رطوبت به جلوگیری از رشد کپک کمک می کند. محدود کردن رشد کپک از سلامت تنفسی شما محافظت می کند.

بنابراین، در اینجا پنج نکته برای نگهداری و تعمیر کولرگازی در تهران وجود دارد که کمک می کند دستگاه شما به خوبی کار کند.

  1. فیلترهای هوای خود را عوض کنید.

سیستم کولرگازی شما مجهز به فیلترهای هوا برای جذب گرد و غبار، موهای حیوانات خانگی و سایر آلاینده ها است. این فیلترها از تداخل آن آلاینده ها در عملکرد سیستم شما جلوگیری می کند.

با گذشت زمان، آن فیلترها کثیف یا مسدود می شوند. فیلتر هوای کثیف اغلب می تواند باعث ایجاد یخ بر روی واحد تهویه مطبوع شما شود که دستگاه را بیشتر از حد لازم فشار می دهد. تعویض فیلترها یک بار در ماه می تواند به جلوگیری از این مشکل کمک کند. همچنین متخصصان تعمیر کولرگازی مجموعه مستر امداد می توانند شما را کمک کنند.

  1. اطراف کمپرسور کولرگازی را باز بگذارید.

واحد تهویه مطبوع شما برای عملکرد صحیح نیاز به جریان آزاد هوا دارد. همانطور که بوته ها، تخت گل ها، چمن یا علف های هرز در اطراف واحد رشد می کنند، جریان هوا را مسدود می کنند. باز هم، این دستگاه را سخت تر از حد لازم فشار می دهد. در صورت کمک با متخصصان تعمیر کولرگازی تماس بگیرید.

  1. مسیر تخلیه هوا را بررسی کنید.

سیستم کولرگازی شما باید رطوبت اضافی کندانسور را تخلیه کند. این خط تخلیه می تواند از رشد جلبک در مسیر هوا جلوگیری کند.

با شستشوی گهگاهی خط با مقدار کمی سفید کننده، مراقبت های پیشگیرانه را انجام می دهید.

اگر جلبک یا کپک بیشتر خط را مسدود کرده باشد، یک جاروبرقی معمولی مرطوب/خشک معمولاً می تواند انسداد را باز کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگان تعمیر کولر گازی در تهران در ارتباط باشید

تعمیر کولر گازی در تهران
تعمیر کولر گازی در تهران
  1. یک ترموستات قابل برنامه ریزی تهیه کنید.

بسیاری از مردم کولرگازی خود را در تمام طول روز روشن می گذارند و یک خانه یا آپارتمان خالی را خنک می کنند. برخی دیگر به سادگی تنظیم ترموستات را هنگام خروج از در فراموش می کنند. این کار باعث کوتاه شدن عمر کاری کولرگازی می شود و هزینه ای برای شما به همراه دارد.

شما به سادگی ترموستات را برای دمایی که می خواهید در ساعات مختلف روز برنامه ریزی می کنید. در هزینه صرفه جویی می کنید و عمر کارآمد واحد را افزایش می دهید.

  1. تعمیر و نگهداری حرفه ای را برنامه ریزی کنید.

بسیاری از چیزهایی که لزوما نمی توانید ببینید ممکن است در یک سیستم کولرگازی ایجاد مشکل کنند. یک تکنسین حرفه ای تعمیر کولر گازی در تهران می تواند این موارد را بررسی کند، از جمله:

  • اجزای الکتریکی
  • اجزای مکانیکی
  • سطوح مایع خنک کننده
  • یکپارچگی کانال

تماس با یک متخصص تعمیر کولر گازی در تهران در یک یا دو بار در سال تضمین می کند که کولرگازی شما تا زمانی که ممکن است کارآمد بماند.

مشکلات متداول کولر گازی که نیاز به تعمیر دارند :

  1. در هنگام روشن شدن و یا در حین کار کردن کولرگازی سر و صدای عجیب می دهد.
  2. کولر گازی روشن نمی شود.
  3. کولر گازی بجای خنک کردن باد گرم می دهد.
  4. فن کار می کند ولی کمپرسور کار نمی کند.
  5. کولر گازی آبریزش دارد.

البته دلایل دیگری هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای کولر گازی شود.

اگر شما مشکلی دارید که در لیست بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت کولرگازی شما به درستی کار نمی کند می توانید با متخصصان تعمیر کولر گازی در تهران تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک متخصص جهت عیب یابی و در صورت تمایل جهت عیب یابی کولر گازی یا تعمیر اسپیلت برای شما اعزام شود.

علت روشن نشدن کولر گازی چیست؟

یکی از رایج‌ترین مشکلات که باعث نگران شدن مصرف کنندگان کولر گازی میشود این است که کولر گازی در بعضی از مواقع روشن نمی شود اما اولین فکری که می‌کنیم این است که شاید کولر گازی سوخته باشد.طبق گفته متخصصین مستر امداد اولین دلیلی که کولر گازی روشن نمیشود این است که احتمالاً اتصالات برقی در کولر گازی شما وجود دارد. که این مشکل باید رفع گردد.

دومین دلیلی که کولر گازی روشن نمیشود این است که فیلتر کولر شما کثیف شده است و چون یکی از بخش‌های مهم کولر گازی است باید تمیز گردد. همچنین اگر لوله های کولر گازی شما برفک بزند مانع از روشن شدن کولر شما می شود که این مشکل برفک زدگی هم مهم است و باید هرچه سریعتر درست شود. اگر به تعمیرکار کولر گازی برای تعمیر کولر گازی در تهران نیاز داشتید با متخصصین و تکنسین‌های مستر امداد حتما تماس بگیرید.

بیشتر بدانید:سرویس دوره ای کولرگازی

در هنگام کار کردن کولر گازی صدای اضافی تولید می شود.

یکی از مشکلات آزار دهنده این است که وقتی از کولر گازی استفاده میکنیم از آن صدای اضافی و آزاردهنده‌ای تولید می شود. اما دلیل این صدای اضافی چیست و چه مشکلی برای کولر گازی به وجود آمده؟

اولین دلیلی که کولر گازی صدای اضافی تولید می کند این است که شیئ خارجی در کولر گازی وجود دارد که باعث ایجاد صدای اضافی می شود.دومین دلیلی که این مشکل رخ می‌دهد این است که قاب پنل داخلی درست بسته نشده است.

همچنین یکی از مهمترین علت های ایجاد این مشکل شکسته شدن تیغه های فن در کولر گازی است که با شکسته شدن این پره ها صدای اضافی تولید می شود. همچنین طبق گفته کارشناسان ما با روغن کاری فن کولر گازی،مشکل صدای اضافی ممکن است حل شود.

دلایل آبریزش کولر گازی

اولین دلیلی که باعث میشود از کولر گازی آب چکه کند این است که مسیر ناودانی کولر گازی بسته شده است. همچنین اگر سینی تخلیه کولر گازی شکسته شده باشد این مشکل رخ می‌دهد و آب چکه میکند. از دلایل دیگری که باعث این مشکل می شود می توان به کمبود گازخنک کننده نیز اشاره کرد. همچنین اگر شیب لازم لوله برای خروج آب مناسب نباشد آب از اسپلیت خارج می‌شود و این مشکل آزاردهنده رخ می دهد.

تعمیر کولر گازی در تهران
تعمیر کولر گازی در تهران

دلایل کار نکردن کمپرسور کولر گازی

اولین دلیلی که کمپرسور کولر گازی کار نمیکند این است که ترموستات کولرگازی به مشکل جدی برخورده است و حتماً باید این قطعه مهم تعمیر گردد. این قطعه به مرور زمان آسیب می بیند و به همین دلیل ممکن است از کار بیفتد.

دومین دلیلی که این مشکل رخ می‌دهد ،خرابی خازن کولر گازی است به این صورت که اگر خازن خراب شده باشد کمپرسور نمی‌تواند کار کند و روشن نمی شود.

سومین دلیلی که کمپرسور کار نمی کند این است که برد فرمان کولر گازی ایراد دارد. همچنین سنسور دمای کولر گازی اگر خراب شده باشد باعث می‌شود کمپرسور کار نکند. همچنین این مشکل می توان از خود کمپرسور کولر گازی هم باشد که مانع از روشن شدن خودش می شود.

این مشکل یکی از متداول ترین ایرادات است که شما می توانبد توسط تکنسین های کار بلد تعمیر کولر گازی در تهران مستر امداد،این مشکل را برطرف کنید.

تعمیر کولر گازی در شرق تهران

یکی از مناطق تحت پوشش ما شرق تهران می باشد که کلیه خدمات کولر گازی از قبیل تعمیر کولر گازی در شرق تهران ، سرویس کولر گازی در شرق تهران ، نصب کولر گازی در شرق تهران ، شارژ گاز کولر گازی در شرق تهران به صورت کاملا تخصصی انجام می شود.

اگر شما ساکن مناطق شرق تهران هستید یا محل کارتان در شرق تهران می باشد و به خدمات کولر گازی نیاز دارید همین حالا با ما تماس بگیرید تا گروهی از متخصص ترین تعمیرکاران تعمیر کولر گازی در تهران در سطح شهر را به محل مورد نظر شما اعزام کنیم.

سرویس کولر گازی در شرق تهران

یکی دیگر از خدمات کولر گازی که به ان باید توجه زیادی شود شستشو و سرویس کولر گازی می باشد.

سرویس و شستشوی کولر گازی ساده ترین کار ممکنی می باشد که می توانید برای افزایش راندمان و کارایی یک کولر گازی انجام داد.

اما متاسفانه عده ای سرویس کولر گازی را کاری بیهوده تلقی کرده یا به علت مشاغل کاری از آن غافل می شوند.

سرویس کولر گازی در واقع پیشگیری از ایجاد خسارات جبران ناپذیر یا پرداخت هزینه های سنگین برای انجام تعمیرات کولر گازی می باشد.

برای انجام سرویس کولر گازی دو راه بیشتر ندارید ۱ – با آموزش گام به گام سرویس کولر گازی خودتان انجام دهید ۲ – از مراکز تعمیر کولر گازی در تهران کمک بخواهید.

مستر امداد بزرگترین مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی در تهران می باشد که دارای بیش از ۱۰ سال سابقه کاری در این زمینه می باشد.

اگر ساکن شرق تهران هستید و می خواهید کولرتان را سرویس کنید با ما تماس بگیرد سرویس کولر گازی در شرق تهران توسط متخصص ترین سرویسکاران کولر گازی انجام می شود.

ما دارای متخصص ترین افراد برای تعمیر کولر گازی در تهران می باشیم.

تعمیر کولر گازی

نصب کولر گازی در شرق تهران

کولرگازی برخلاف سایر وسایل برقی برای راه اندازی و نصب حتما به نصاب کولر گازی نیاز دارد، زیرا از دو قسمت تشکیل شده است و این دو قسمت باید به صورت کاملا اصولی با رعایت نکات کامل حین انجام کار نصب کولر گازی را انجام نشود و اینکار متخصص حود را می خواهد.

اگر به تازگی کولر گازی خریده اید و یا اینکه می خواهید کولرتان را جابجا کنید با ما به عنوان مرکز تخصصی نصب کولر گازی در شرق تهران تماس بگیرید ما دارای متخصص ترین نصابان تعمیر کولر گازی در تهران در سطح شهر تهران می باشیم.

برای ثبت درخواست خود برای تعمیر کولر گازی در تهران می توانید از تلفن های پایین همین صفحه استفاده کنید.

سوالات متداول

کولرگازی اسپلیت یا اسپیلت چیست و چگونه کار می کند؟

یکی از رایج ترین انواع کولرهای گازی نوع اسپلیت بوده ، اسپلیت  به معنای دو تکه است و در کولر گازی به معنی کولر با سیستم دوتکه می باشد که یونیت یا تکه داخلی همان پانل بوده و تکه یا یونیت خارجی همان کندانسور است. یونیت داخلی و خارجی کولرگازی اسپلیت توسط یک جفت لوله مسی عایق شده به همراه کابل ارتباطی به هم وصل می شوند.

مشخصات یک برند خوب در زمینه کولرگازی چیست ؟

بهتر است محصولی که قصد خرید آن را دارید در سطح جهان و بازار ایران خوش نام باشد. البته این امر به تنهایی مهر تایید بر کیفیت کامل آن محصول نیست. کولر گازی انتخاب شده باید دارای خدمات پس از فروش پاسخگو و ترجیحاً شبانه‌روزی باشد.

همچنین قیمت کالا با کیفیت کالا باید همخوانی لازم را داشته باشد. هنگام خرید توجه به این نکته که محصول مورد نظر ما چه میزان در به روز رسانی طرح و مدل وسیستم های جدید و کم مصرف موفق بوده است نیز لازم است.

چند نوع کولرگازی وجود دارد؟

  1. پنجره ای
  2. پرتابل
  3. اسپلیت ها ( کولرگازی اسپلیت دیواری –  کولرگازی اسپلیت سقفی یا داکت اسپلیت –  کولرگازی اسپلیت ایستاده یا فروشگاهی)

شارژ گاز و سرویس دوره ای هر چند وقت یکبار نیاز است؟

شارژ گاز برای کولرهای پنجره ای و پرتابل تا زمانی دستگاه خنک کنندگی خوبی دارد، نیاز نیست چرا که دارای یک سیکل بسته هستند اما کلیه اسپلیت ها به دلیل استفاده از اتصالات برنجی در قسمت اتصال لوله مسی به دستگاه امکان خارج شدن تدریجی گاز وجود دارد.

لذا توصیه می شود سالی یکبار فشار آن توسط سرویسکار تنظیم شود. در مورد سرویس شستشو کلیه کولرها سالی یکبار نیاز دارند و باید کویل های اواپراتور و کندانسور با مواد خاص شوینده شسته شود و فیتلر ها نیز تمیز شود.

 

برند های که مستر امداد به تعمیر آن می پردازد

برای اطلاع شما کاربر عزیز تمامی برند های تحت پوشش مسترامداد چه در فرآیند سرویس کولر گازی به شما معرفی می نماییم.

هر کدام از خدمات زیر برای انواع برند های ذکر شده توسط تیم مستر امداد انجام می شود.

تعمیر کولر گازی:

  • تعمیر کولر گازی سامسونگ
  • تعمیر کولر گازی جنرال
  • تعمیر کولر گازی ال جی
  • تعمیر و سرویس تراست
  • تعمیر و سرویس میتسوپیشی
  • تعمیر و سرویس تی سی ال
  • تعمیر و سرویس هایسنس
  • تعمیر و سرویس پاناسونیک
  • تعمیر و سرویس گری
  • تعمیر و سرویس هیتاچی
  • تعمیر و سرویس کریر
  • تعمیر و سرویس توشیبا
  • تعمیر و سرویس هایر
  • تعمیر و سرویس وست پوینت
  • تعمیر و سرویس مدیا
  • تعمیر و سرویس کنوود
  • تعمیر و سرویس کین الکتریک
  • تعمیر و سرویس گالانز
  • تعمیر و سرویس بوش
  • تعمیر و سرویس تاچی ایر
  • تعمیر و سرویس زیمنس
  • تعمیر و سرویس آرچلیک
  • تعمیر و سرویس مک کوی
  • تعمیر و سرویس اکسون
  • تعمیر و سرویس تک وود
  • تعمیر و سرویس لارس
  • تعمیر و سرویس وستل
  • تعمیر و سرویس لینکس
  • تعمیر و سرویس جی ام
  • تعمیر و سرویس ترنشک
  • تعمیر و سرویس ال اس
  • تعمیر و سرویس آی اس ال

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.