خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر گاز رومیزی

تعمیر گاز رومیزی
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

تعمیر گاز رومیزی، تعمیر اجاق گاز رومیزی کی از مهم ترین دغدغه هایی است شما هنگام خراب شدن گاز رومیزی خود با آن مواجه می شوید. از آن جایی که گاز رومیزی یکی از ابزار های بسیار مهم در هر آشپزخانه ای می باشد. اختلال در عملکرد آن می تواند دردسر بزرگی را برای شما داشته باشد. اجاق گاز ها انواع مختلفی دارند و به سه دسته کلی اجاق گاز های مبله، گاز های رومیزی و گاز های تووکار تقسیم بندی می شوند.

اجاق گاز مبله

اجاق گاز های مبله همان گازهای سنتی هستند که در برخی موارد می توانند دارای امکاناتی مانند فر و جوجه گردان باشند. اجاق گاز های مبله امروزه به دلیل فضای زیادی که اشغال می کنند و همچنین سنگینی و دشواری در جا به جایی و فضای محدود آشپزخانه ها، از کاربرد کمتری برخوردار هستند. گاز های رومیزی شکل جمع و جور و راحت تر اجاق های مبله هستند که به صورت صفحه ای و بر روی کابینت قرار می گیرند. در این گاز ها شما می توانید به راحتی از فضای زیر گاز رومیزی استفاده نمایید و به صورت کلی استفاده راحت تری هم دارند. فر های توو کار هم در داخل کابینت جاسازی می شوند.

تعمیر گاز رومیزی نسبت به تعمیر اجاق گاز های دیگر راحت تر و کم خرج تر است زیرا شما در این گازها دیگر مشکلاتی مانند شکستگی شیشه فر و ایجاد مشکل در موتور جوجه گردان و موارد این چنینی نخواهید داشت. تعمیر اجاق گاز رومیزی و تعمیر اجاق گاز در تهران توسط خدمات نمایندگی تعمیرات مجاز ما در محل شما انجام می شود. فقط کافی است با ما از طریق تلفن های نوشته شده در پایین همین صفحه تماس بگیرید. ما در مستر امداد آماده ارائه خدمات تعمیر اجاق گاز ، تعمیر ظرفشویی ، تعمیر لباسشویی ، تعمیر ساید بای ساید و .. به شما عزیزان در سراسر تهران می باشیم.

تعمیر گاز رومیزی
تعمیر گاز رومیزی

چرا به تعمیر گاز رومیزی نیاز دارید؟

تعمیر اجاق گاز رومیزی می تواند برای بخش های مختلفی از گاز شما انجام شود. به عنوان مثال:

  • فندک گاز کار نمی کند. علت آن می تواند خرابی میکروسوئیچ ، جعبه فندک و چینی فندک باشد. همچنین سالم بودن کابل برق نیز باید حتماً چک شود.
  • با فشردن ولوم گاز جرقه زده می شود اما برخی از شعله ها روشن نمی شوند. علت احتمالاً چینی فندک مشکل دارد.
  • با وصل کردن کابل اصلی گاز رومیزی به پریز برق آشپزخانه گاز به صورت یکسره جرقه می زند. علت احتمالاً میکروسوئیچ مشکل دارد.
  • با فشردن ولوم، جرقه زده می شود، شعله روشن می شود ولی شعله نمی ایستد. علت احتمال خرابی ولوم، ترموکوپل و بوبین وجود دارد.
  • با فشردن ولوم برخی از شعله ها با جرقه روشن می شوند، ولی برخی روشن نمی شوند. علت احتمالاً جعبه فندک گاز رومیزی نیم سوز شده است.
  • قدرت شعله ها کم شده است. علت نیاز به تعویض ژیگلورها و نیز سرویس و تمیزکاری داخلی لوله ها می باشد.glen 4 aluminium burners automatic glass gas stove model no ct1044gtxlai glen 4 aluminium burners aiq5tr

خرابی های اجاق گاز رومیزی

همچنین در برخی موارد زیر، عوامل مختلفی می توانند باعث ایجاد خرابی های زیر شوند که حتما باید توسط یک فرد متخصص و آموزش در زمینه تعمیر گاز رومیزی بازدید و بررسی شوند تا مشکل در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شود.

  • فر اجاق گاز روشن نمی شود.
  • فر گرم نمیشود.
  • شیشه اجاق گاز شکسته.
  • صفحه دیجیتال گاز کار نمی کند
  • برد اجاق گاز کار خراب شده است.
  • شیشه فرگاز شکسته است.
  • ترموکوبل گاز خراب شده است.
  • ولوم کار نمی کند.

در صورت بروز هر یک از مشکلات شما به راحتی می توانید با همکاران ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه، مشکل گاز شما توسط متخصصین ما و با ضمانت کتبی حل و برطرف شود.

چه مارک اجاق گاز در بازار وجود دارد؟

انواع برند های مختلفی در بازار ایران برای اجاق گاز های رومیزی و سایر اجاق گازها وجود دارد. این مارک ها به صورت کلی عبارتند از:

آردل – هاردستون – دوو – پادیسان – اسنوا – سینجر – الجی – کنوود – میله – شف – لوفرا – اخوان – آاگ – بلومبرگ – استیل البرز – نف – سامسونگ – تکنو گاز و …

چگونه اجاق گاز خود را تمیز کنیم؟

در قسمت هایی از اجاق گاز که در آن از لعاب استفاده شده یعنی قسمت های لعابی با آب ولرم و ماده شوینده بشویید.

کلاهک اجاق گاز را با آب داغ و مواد شوینده بشویید.

برای لکه های سخت از مواد شوینده غیر ساینده استفاده کنید.

برای تعمیر گاز رومیزی خود فقط کافی است با ما تماس بگیرید.تعمیر گاز رومیزی

نکات مهم در تعمیر گاز رومیزی

ا-قبل از هر اقدامی شیرگاز ورودی به گاز رومیزی را در حالت قطع بگذارید.

۲-برخی از گازهای رومیزی شیشه ای بوسیله خمیر یا چسب های مخصوص به کابینت چسبانده می شوند

که البته کاری کاملاً غیر اصولی است و در دراز مدت احتمال خطر شکستن شیشه گاز را بالا می برد. بنابراین باید دقت نمود در هنگام تعمیر با تیغ کاتر یا وسیله برنده و تیزی به آهستگی چسب را زیر شیشه ها پاک نمود.

۳- پس از پاک کردن زیر شیشه از مواد چسبی، اقدام به باز نمودن پیچهای روغن گیر و لعابی های روی گاز نمائید.

نکته مهم در این حالت پیچهایی است که بر اثر مرور زمان و چربی گرفتگی گاز رومیزی به شدت سوخته و از بین رفته اند و یا بر اثر تعمیرات قبلی حالت عادی خود را از دست داده اند. بطوریکه به هیچ عنوان باز نمی شوند. در این صورت باید با مته ریز پیچ ها سوراخکاری شده و لعابی ها آزاد گردند.

همکاران ما در مستر امداد ضمن اینکه انواع آموزش های لازم برای تعمیر انواع گازهای رومیزی را گذرانده اند، تجربه کافی و لازم را نیز در تعمیر انواع گازها دارند که این امر باعث می شود زمان هزینه شما هنگام تعمیر اجاق گاز خود به هدر نرود. ضمن اینکه کلیه تعمیرات این شرکت دارای ضمانت بوده و بروز هر گونه مشکل ثانویه پس از انجام تعمیرات توسط شرکت قابل پیگیری و رسیدگی می باشد.

جهت نصب ، تعمیر ، عیب یابی و بررسی اجاق گاز تاکنو ، شما عزیزان می توانید با شماره های زیر با تعمیر گاز رومیزی با مراجعه به سایت مستر امداد در تماس باشید :

تعمیر اجاق گاز در محل شما و در تمام نقاط تهران مانند شرق تهران ، شمال ، جنوب و غرب تهران توسط سرویس کاران متخصص مستر امداد انجام می شود. همین حالا با ما تماس حاصل فرمائید.

شماره تلفن تماس تعمیر اجاق گاز  مستر امداد

تعمیر گاز رومیزی  شمال تهران

22852095

تعمیر گاز رومیزی  غرب تهران

44044355

تعمیر گاز رومیزی  شرق تهران

88520173

تعمیر گاز رومیزی در جنوب تهران

66178763

5 پاسخ

  1. تعمیر اجاق گاز من خیلی خوب انجام شد با تشکر از مستر امداد

  2. خدمات تعمیر گاز رومیزی مسترامداد خیلی عالی بود ممنون از پرسنل خوبتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.