خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر یخچال فریزر آزمایش

تعمیر یخچال فریزر آزمایش
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

تعمیر یخچال فریزر آزمایش در سایت مستر امداد به آن می پردازیم

یخچال فریزر آزمایش

یخچال فریزر یکی از اساسی ترین و ضرروی ترین لوازم خانگی است.که تو همه ی خونه  ها اون رو میبینیم.اما زمانی که از یخچال و صنعت ایرانی آن صحبت می کنیم،اولین و معروف ترین اسمی که به ذهن ما میرسد،شرکت لوازم خانگی ایرانی ،آزمایش است.که این شرکت لوازم خانگی برندی در بازار است که حدود 60 سال سابقه در تولید یخچال فریزر دارد و با کیفیتی که دارد ،نظر مصرف کنندگانی که قصد خرید کالای ایرانی را دارد را جلب کرده.

خرابی و مشکلات یخچال فریزر آزمایش و تعمیر یخچال فریزر آزمایش

این یخچال فریزر مانند سایر لوازم خانگی ممکن است روزی به مشکل بربخورد و دیگر کار نکند.و ما نیاز هست که یخچال فریزر آزمایش رو تعمیر کنیم.که در این مقاله با یک سری از خرابی های عمده یخچال فریزر آزمایش آشنا می شویم.

بیشتر بخوانید:

تعمیرکار ساید بای ساید جنرال الکتریک

 تعمیر یخچال فریزر

 تعمیر ساید بای ساید

خرابی لاستیک یخچال فریزر آزمایش

یکی از خرابی هایی که در اکثر یخچال ها رخ میدهد،خرابی لاستیک درب یخچال است.که اگر درب یخچال با استفاده از این لاستیک ها به خوبی بسته نشود،سرما از یخچال خارج می شود و گاز آن تخلیه می شود.

کمبود گاز یخچال فریزر آزمایش

گاه ممکن است پس از چندین سال استفاده از یخچال آزمایش ،گاز آن به اتمام برسد و یخچال از کار بیفتد.در همچین مواقع باید هرچه سریع تر گاز یخچال را شارژ کنید تا به کمپروسر یخچال آسیب نرسد.

برفک زدن یخچال فریزر آزمایش

  • اولین دلیل برفک زدن یخچال این است که اگر هوای گرم و مرطوب از بیرون یخچال با هوای خنک داخل یخچال برخود کند ،برفک بوجود می آید.
  • که در این مواقع معمولا مشکل از لاستیک یخچال است که این لاستیک یا شل شده و یا ساییده که کیفیت و چسبندگی اولیه خود را ندارد.
  • همچنین این یخچال دارای سیستم برفک زدا می باشد که در بعضی مواقع ممکن است این سنسور خراب شود و موجب برفک زدن یخچال شود.

عدم تنظیم درست درجه یخچال آزمایش

یخچال فریزر آزمایش در تابستان و زمستان تنظیم دمای متفاوتی دارد.در تابستان دمای یخچال را 2ویا 3 تنظیم کنید.و در زمستان آن را 3و یا4 بگذارید تا به موتور آن فشار نیاید.

تعمیر یخچال فریزر آزمایش

شرکت تعمیرات لوازم خانگی مستر امداد با سال ها تجربه کاری و با وجود متخصصین و تکنسین در تعمیر یخچال فریزر آزمایش ،آماده تعمیر این مدل یخچال فریزر در کوتاه ترین زمان و بالا ترین کیفیت می باشد.

شعار ما تعمیر به جای تعویض قطعات است.و این شرکت با ارائه کارت گارانتی معتبر اطمینان از صحت تعمیر درست آن را به شما عزیزان می دهد.

برای تعمیر یخچال فریزر  و تعمیر یخچال فریزر آزمایش مشاوره رایگان ،با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بدانید:

تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک

تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک

تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک

 

کمپرسور

در این بخش قسمت به برخی از سوالات متداول درباره تعمیر کمپرسور یخچال خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید. وادامه این مطلب مفید برای خودتان را دنبال کنید.

 

1. اوپراتور خیس شده است و دائما از آن آب چکه می‌کند. آیا مطمئنا مشکل از کمپرسور است؟
قطعاً خیر. این مشکل هیچ گونه ارتباطی و رابطه ای در زمینه خرابی کمپرسور ندارد بلکه به درجه ترموستات مرتبط است و منشا این مشکل را باید از آن قسمت جویا شد.

راهکارها و علت ها :

ترموستات بر روی درجه نامناسبی و غیر درستی احتمالا تنظیم شده است: با چرخاندن ولوم درجه یخچال در جهت عقربه‌های ساعت، بر مقدار عمل سرماسازی یخچال اضافه‌ کنید .

مشکل در دیفراست یا همان (سیستم ذوب برفک): دیفراست را چک. کنید و در صورتی که دیدید کردید شیر سولنوئیدی به طور دائم کار می‌کند و با وارد شدن گاز به اوپراتور یخ و برفک‌ها را ذوب می‌کند، آن را تعمیر کنید.

2. برای چه دلیلی است که کمپرسور دائما عمل می‌کند اما اتومات نیست و هیچ سرمایی تولید نمی‌کند؟

بیشتر بدانید:

تعمیر یخچال فریزر هیمالیا

نمایندگی یخچال فریزر امرسان

ترفند ها :

این قسمت از تعمیر کمپرسور را بایستی حتماً به تعمیرکار متخصصِ تعمیر کمپرسور یا فرد کاربلد در این حوزه سپرد. تقریبا روش تعمیر این بخش بدین صورت است؛ در آغاز کار به منظور یافتن حفره ایجاد شده در مسیر گردش گاز، اوپراتور کندانسور بررسی می‌شود، بعد از آن از راه جوشکاری قسمت آسیب دیده را ترمیم می‌کنند و بعد یخچال را تحت فشار هوا قرار می‌دهند.

بعد از این مرحله باید نشتی با آب و صابون تست شود و در صورت نبودن هیچ گونه نشتی پمپ لوله‌ها را کاملا از هوا تخلیه نمایید. حال به آرامی درون لوله‌ها گاز تزریق کنید. شارژ گاز که به اتمام رسید ، لوله کور را مجدداً مسدود و جوشکاری کنید تا مانع خروج گاز از درون یخچال شوید.

این مرحله حساس را حتماً به یک تعمیر کار متخصص بسپارید. الخصوص اگر این تعمیر در رابطه با تعمیر یخچال فریزر صنعتی  و تعمیر یخچال فریزر آزمایش  باشد چرا که می‌تواند ضرر و زیان اقتصادی قابل توجهی به شما و مجتمع بزند.

مطالب بیشتر :

تعمیر یخچال فریزر پارس

شماره نمایندگی یخچال الکترواستیل

تعمیر یخچال سامسونگ

تعمیر یخچال در قیطریه

 

 

11 پاسخ

  1. مطلب تعمیر یخچال فریزر آزمایش خیلی برای من کمک کننده بود.دستتون درد نکنه

  2. شما کار تعمیر یخچال فریزر آزمایش رو با مسترامداد راحت کردید.

  3. دغدغه مراقبت و تعمیرات وسایل برقی مخصوصا یخچال فریزر رو برای مشتری از بین بردید. موفق باشید.

  4. مقاله تعمیر یخچال فریزر آزمایش واقعا عالی بود خسته نباشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.