خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

خدمات پس از فروش ال جی در تهران

خدمات پس از فروش الجی
فهرست عناوین این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

 خدمات پس از فروش الجی

در صورتی که گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده است و جهت تعمیر لوازم خانگی ال جی خود به دنبال خدمات پس از فروش ال جی هستید همین حالا با توجه به منطقه زندگی خود با یکی از تلفن های پایین این صفحه با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما نزدیکترین تعمیرکار را در زمانی که شما تعیین میکنید به محل شما اعزام نمایند.

ویژگی های خدمات پس از فروش ال جی

  • قیمت‌ منصفانه برابر با نرخ تعیین‌شده از سوی نهادهای نظارتی
  • متخصصان و تعمیرکارانی با میانگین ۱۱ سال تجربه
  • انعطاف در تعیین زمان تعمیرات
  • داشتن متخصصانی که به طور مداوم در دوره های آموزشی دانش خود را به روز می کنند.
  • استفاده از قطعات اورجینال در هنگام تعویض قطعات
  • ۹۰ روز گارانتی خدمات ارائه شده

امروزه خدمات پس از فروش از اهمیت ویژه ­ای نزد مشتریان و همچنین صاحبان کسب و کار برخوردار است، در تعریف این خدمات می­توان به کلیه سرویس­ هایی که پس از فروش کالا به مشتری ارائه میگردد، اشاره نمود، این موارد شامل پیگیری خرید، نصب و راه اندازی، آموزش، تعمیر، مشاوره نگهداری از محصول، پشتیبانی، شرایط استفاده از گارانتی و غیره می­باشد.

بنابراین خدمات پس از فروش که شاید در گذشته تنها در جهت رفع معایب و نقص­های فنی می­بود و عموما برای محصولاتی چون لوازم خانگی ایفای نقش میکرد، امروزه مفهومی وسیعتر و با محوریت ارتباط موثر و مداوم با مشتری، جلب رضایت مشتری و وفادارسازی مشتریان را در بر دارد.

خدمات پس از فروش ال جی یکی از مؤثر ترین اهداف شرکت تولید کننده محصولات و لوازم خانگی ال جی است که توانسته است طی سال‌ها تلاش در صدها مرکز تعمیرات ال جی گام بزرگی را در زمینه تعمیر، سرویس و خدمات پس از فروش لوازم خانگی ال جی بردارد.

با وجود این پشتیبانی، شما حتی بعد از سال ها استفاده از لوازم خانگی ال جی تنها نیستید و اگر مشکلی هر چند کوچک داشته باشید تیم فنی خدمات ال جی به صورت شبانه روز در مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در سراسر ایران در کمترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی به شما هستند.

خدمات پس از فروش ال جی در تهران

خدمات پس از فروش ال جی در تهران شامل تمام محله های تهران از جمله صادقیه، گیشا، شهرک اکباتان، پونک، شهر زیبا، دهکده المپیک، شهرک غرب، تهرانپارس، نارمک، هفت حوض، پیروزی، حکیمیه، هنگام، رسالت، عباس آباد، مجیدیه، پاسداران، سعادت آباد، قیطریه، تجریش، الهیه، اختیاریه، نیاوران، دزاشیب، ولنجک، زعفرانیه و… می شود.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ال جی

خدمات پس از فروش ال جی

اگر برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی خود به کمک نیاز دارید متخصصان حرفه ای و باتجربه خدمات پس از فروش لباسشویی ال جی می توانند در سریعترین زمان ممکن به شما کمک کنند تا مشکل دستگاهتان برطرف شود، از جمله مشکلات متداول لباسشویی ال جی که نیاز به تعمیرکار حرفه ای دارد میتوان به روشن نشدن ماشین لباسشویی، آبریزش لباسشویی، برطرف کردن بوی بد لباسشویی و… اشاره کرد که صرف نظر از مشکل بوجود آمده میتوانید روی کمک ما حساب کنید.

  • خدمات پس از فروش ظرفشویی ال جی

appliance repair dishwasher

از زمانی که ماشین های ظرفشویی ال جی وارد ایران شده است تغییرات زیادی در تکنولوژی استفاده شده در آنها رخ داده و متخصصان بادانش خدمات پس از فروش ال جی، به خوبی توانایی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی را با توجه به تجربه بالایی که کسب کرده اند و همچنین گذراندن دوره های آموزشی دارند.

  • خدمات پس از فروش یخچال ال جی

hhhghh 773x1030

مهم نیست که یخچال فریزر یا ساید بای ساید ال جی خود را از کجا خریداری کرده اید و یا مدل آن چیست، زیرا متخصصان حرفه ای و باتجربه خدمات پس از فروش ال جی، تعمیر یخچال ال جی در تمامی مدل ها را پشتیبانی می کنند.

  • خدمات پس از فروش جاروبرقی ال جی

VC New Model 1

تمامی خدمات ارائه شده توسط خدمات پس از فروش جاروبرقی ال جی از جمله سرویس، نگهداری و تعمیر جارو برقی ال جی دارای گارانتی تعمیرات می باشند و در صورتی که مشکل برطرف شده در مدت زمان گارانتی دوباره بروز کند تعمیرکاران موظف هستند که دوباره جهت برطرف کردن مشکل به صورت رایگان به منزلتان مراجعه کنند.

  • خدمات پس از فروش کولر گازی ال جی

ar condicionado lg split smile quente frوببب

متخصصین خدمات پس از فروش ال جی در تهران و کرج به دلیل سابقه چندین ساله در زمینه تعمیر کولر گازی ال جی ، تعمیر کردن یک قطعه را به دلیل صرفه اقتصادی برای مشتری در اولویت کاری خود قرار می دهند و اگر قطعه مورد نظر تحت هیچ شرایطی تعمیر نشود قطعه اورجینال جایگزین آن خواهند کرد تا از مشکلاتی آتی که ممکن است قطعات تقلبی داشته باشند جلوگیری شود.

خدمات پس از فروش ال جی

همانطور که اشاره شد، خدمات پس از فروش که با معادل انگلیسی after sales services نیز شناخته می شود، مدیریت، طرح ریزی و اجرای مجموعه اقدامات نوین و استراتژی هایی در واحد خدمات شرکت ها و سازمان ها می باشد که با حجم عظیمی از مشتریان که از طریق واحد فروش و بازاریابی به شرکت ارتباط یافته اند، روبه رو می باشد.

این اقدامات و خدمات نوین می تواند بنابر حوزه فعالیت شرکت در هر یک از زمینه های نامبرده در بالا انجام گیرد،بطور مثال در حوزه خدمات پس از فروش لوازم خانگی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

• حمل و نقل کالا جهت رفاه مشتریان
• خدمات نصب و راه اندازی محصولات توسط متخصصان فنی
• مشاوره و آموزش صحیح بهره برداری و نگهداری از محصولات به مشتریان توسط کارشناسان شرکت
• تهیه، تعویض قطعات و تعمیر محصولات معیوب و مشاوره متخصصان فنی
• مشاوره و راهنمایی در خصوص نحوه استفاده از گارانتی محصولات توسط مشتری

اهمیت و اهداف خدمات پس از فروش ال جی در تهران

تحقیقات صورت گرفته حاکی از این است که قیمت کالاها و خدمات تنها عامل جذب مشتریان یک شرکت نبوده و عوامل دیگری نیز دخیل هستند، که مهمترین آنها را شاید بتوان خدمات پس از فروش کالا نامبرد.

بسیاری از مشتریان حتی حاضر به پرداخت مبالغی بیشتر از قیمت های واقعی و یا مشابه نیز هستند و دلیل اینکار تنها برای برخورداری از ارزش افزوده و خدماتی است که علاوه بر خرید کالا از آن بهره مند خواهند شد. این خدمات باید به گونه ای باشد که نیازهای واقعی مشتریان را شناسایی و برطرف نماید، به مشتریان احساس خاص بودن و ویژه دست داده و آنان از سوی شرکت و پرسنل مورد عزت و احترام قرار گیرند.

بنابراین اهمیت خدمات پس از فروش و افراد شاغل در این واحد بعنوان واحد بعدی در ارتباط با مشتریان، در اینجا مشخص خواهد شد که رضایت و وفاداری مشتریان فعلی و آینده چه میزان خواهد بود و تمامی این اقدامات درنهایت منجر به بالارفتن ارزش برند تجاری شرکت در نزد مشریان خواهد گشت.

امروزه بدلیل تعدد شرکت های موجود در بازار و رقابت این شرکت ها در ارائه محصولات باکیفیت تر، خدمات پس از فروشی که تعهدات معمول و رایج بازار را رعایت نموده و خدماتی که در دیگر شرکت ها نیز ارائه می شود را جزو شرح وظایف خود می داند، صرفا توانایی کسب سطح رضایت استاندارد مشتریان را قادر بوده و از ایجاد وفاداری در مشتریان خود ناتوان خواهد بود.

لذا ارائه خدمات پس از فروش فراتر از حد انتظار مشتریان به نوعی که موجب شگفت زدگی و تغییر نگرش آنها نسبت به شرکت شود، باید از اهداف بلند مدت واحدهای ارتباط با مشتریان و خدمات پس از فروش یک شرکت باشد.

بطور مثال به چند مورد اقداماتی که در راستای وفادارسازی مشتریان مورد اهمیت است اشاره می نماییم:

اطلاع رسانی و آموزش و ارتباط با مشتریان درخصوص کالا و خدمات خریداری شده

یکی از مواردی که باید مورد توجه عاملان فروش و بازاریابان موفق باشد، ایجاد ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات افزوده، پس از فروش محصولات به آنان می باشد. بطور مثال آگاهی بخشی، آموزش و راهنمایی خریداران محصولات خانگی توسط متخصصان و کارشناسانی که از طرف شرکت برای ارائه راهکارهایی به مشتریان در خصوص نحوه کارکرد موثر و نگهداری بهینه محصولات خریداری شده انجام می گیرد.

پیش بینی نیاز مشتریان قبل از درخواست از جانب خود آنان

بطور مثال در خرید یک کالای لوازم خانگی همچون کولر گازی، این نکته که سرویس و تعمیر هر دوسال یکبار این محصول موجب تداوم عمر مفید دستگاه و کارکرد بهینه آن می گردد توسط متخصصان و کارشناسان شرکت به مشتریان انتقال داده شده و واحد ارتباط با مشتریان می توانند در سر رسید دوساله محصولات پیش قدم شده و خود با مشتریان ارتباط برقرار نماید.

این امر موجب شکل گیری حس اهمیت و مسئولیت پذیری شرکت در قبال محصولات و مشتریانش در ذهن مشتریان می گردد.
لذا شناسایی رفتار مشتریان، پیش بینی و برنامه ریزی برای پاسخ به این نیازها از سوی شرکت ها قبل از بروز آنها از سوی مشتری یکی از عوامل مهم می باشد که تاثیر بسیار بسزایی در جلب رضایت حداکثری و وفادار سازی مشتریان دارد.

شخصی سازی مشتریان

یکی از مهمترین اقداماتی که سبب می شود مشتریان یک شرکت رضایتمندی بالایی داشته و وفاداری خود نسبت به آن شرکت حفظ نمایند، کمک به ایجاد احساسات خاص بودن در مشتری و شخصی سازی و خاطره سازی تجربیات مشتریان در تبادلاتشان با شرکت می باشد.

بطور مثال ارسال پیام های تبریک و کدهای تخفیف در روزهای خاص مثل تولد و اعیاد و نیز ارتباط مستقیم با مشتریان می تواند احساس خاص بودن و مورد احترام قرار گرفتن توسط کارکنان سازمان را برای مشتری بوجود آورد.

پیگیری های دوره ای

تماس های شخصی با مشتریان و شنیدن صدای آنها ارزش و اعتبار شرکت را نزد مشتریان افزایش می دهد. لذا بررسی بازخوردهای مشتریان و رسیدگی به انتقادهای آنان می تواند یکی از عوامل بوجود آورنده ی حس اعتماد میان شرکت ها و مشتریان باشد که این امر برای بهبود کیفیت خدمات و محصولات شرکت ها نیز بسیار موثر می باشد.

با تماس با نمایندگی تعمیر کولر گازی در محل مستر امداد این خدمات را از ما بخواهید.

ما به عنوان تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران آماده ارائه ی خدمات تکنسین کولر گازی هستیم.

مطالب مفید: 
 تعمیر ماکروفر ال جی –  تعمیر جاروبرقی ال جیتعمیر ظرفشویی ال جیتعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.