خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر یخچال و فریزر

تعمیر یخچال و فریزر مستر امداد
فهرست عناوین این مطلب
5/5 - (2 امتیاز)

تعمیر یخچال فریزر در منزل

آیا یخچال و فریزر منزل شما خراب شده و اکنون به این فکر هستید که چگونه این وسیله سنگین و بزرگ را به محل تعمیر ببرید؟ اگر نگران این موضوع باشید، کاملا حق با شما است ولی چرا به جای نگرانی، با مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی مستر امداد تماس نمی گیرید؟ آیا می دانید در این مرکز خدمات در منزل برای مشتریان در نظر گرفته شده است؟

مرکز خدمات مستر امداد

رضایت و آسودگی خیال مشتریان بای ما اولویت دارد. ما شرایط شما را درک نموده و می دانیم که جابجایی چنین وسیله ای واقعا سخت است. لذا نوید را به شما می دهیم که نیازی نیست شما به مرکز مراجعه کنید بلکه کارشناسان ما به منزل شما امده و در کوتاه ترین زمان، با کیفیت بالا وسیله را به شما تحویل می دهند.

مرکز تخصصی مستر امداد در زمینه تعمیرات لوازم خانگی از جمله یخچال و فریزر، تعمیر ساید بای ساید، تعمیر کولر گازی و… با کادری مجرب آماده ارائه خدمات است.

مرکز تخصصی تعمیرات یخچال در تهران و کرج برای اطمینان از رضایت شما، بالاترین سطح خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می کند. از جمله خدماتی که در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می شود می توان به سرویس و تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید انواع برندهای معتبر اشاره کرد.

مستر امداد

ارائه خدمات نمایندگی لوازم خانه و آشپزخانه بوش

مستر امداد

ارائه خدمات نمایندگی لوازم خانه و آشپزخانه بوش

تعمیر یخچال فریزر

یخچال دستگاهی است که از یک وسیله سردکننده به همراه یک عایق حرارتی و سازوکاری برای انتقال گرما از داخل این محفظه به بیرون تشکیل می‌شود. از یخچال برای خنک نگهداشتن مواد غذایی، داروها و دیگر چیزهای فاسدشدنی استفاده می‌شود. خرید یخچال زیبا فقط مهم نیست باید یخچالی را انتخاب کنید که دارای ضمانت و نمایندگی پس از فروش باشد.

برای خدمات پس از فروش با ما تماس بگیرید.

اگر برای تعمیرات یخچال فریزر خود به کمک نیاز دارید متخصصان حرفه ای و باتجربه ما می توانند در سریعترین زمان ممکن به شما کمک کنند تا مشکل دستگاهتان برطرف شود.

از جمله مشکلات متداولی که نیاز به تعمیرکار یخچال دارد میتوان به صدای غیرطبیعی یخچال، کار نکردن کمپرسور یخچال، خراب شدن یخساز، روشن نشدن دستگاه و… اشاره کرد که صرف نظر از مشکل بوجود آمده میتوانید روی کمک ما حساب کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر در تهران

تعمیرات یخچال فریزر باید توسط خود نمایندگی انجام شود نه به دست افراد ناشی، نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر در تهران

مستر امداد نمایندگی کل شهر تهران را برعهده دارد.

مستر امداد نمایندگی یخچال فریزر در تهران تمامی برندها را برعهده دارد که شامل:

تعمیر یخچال فریزر

تعمیر یخچال و فریزر در تهران

مرکز تخصصی تعمیرات ساید بای ساید سال های زیادی است که پشتیبانی و خدمات دهی به مشترکین محصولات لوازم خانگی برندهای معتبر را بر عهده دارد و توانسته است در طی سال‌ها کار در این زمینه خاطره خوبی را از ارائه خدمات در ذهن مشتریان خود ثبت کند.

این مرکز با داشتن متخصصان حرفه ای تعمیر ساید بای ساید توانسته است گام به گام با فناوری روز دنیا کار تعمیر و سرویس ساید بای ساید را در تعمیرگاه مجاز یخچال عهده‌دار شود.

اجزای یخچال

هر یخچال بصورت پایه دارای: کمپرسور، کندانسور، اواپراتور و گاز و ترموستات است. هریک از اینها جزو لاینفک وسایل سرماساز هستند که در صورت نبود هریک این فرایند امکانپذیر نمی‌باشد.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر در تهران

هنگامى كه براى خريد يخچال فريزر به بازار لوازم خانگى مراجعه مى كنيد، تنوع محصولات در بازار مى تواند به سادگى شما را دچار سر درگمى بكند، اماتنها اولیتهایی که باید انرا نسبت به اولویتهای دیگر در نظر گرفت کیفیت و ضمانت و خدمات پس از فروش ان است.

پس خدمات پس از فروش یکی از مهمترین اولویتها میباشد یعنی وقتی ما یخچال فریزر را حالا با هر مارکی که بخریم باید به فکر خدمات پس از فروش ان باشیم و باید جایی را در نظر بگیریم که دارای سابقه بسیاری در این زمینه باشد تا با خیال اسوده یخچال فریزر خریداری شده را نصب کنند.

همچنین ضمانتنامه را برایمان پر کنند که اگر یخچال فریزر بعدها دچار مشکل شد به نمایندگی یخچال فریزر در تهران تماس بگیریم و انرا را تعمیر کنیم.

مستر امداد نمایندگی رسمی یخچال فریزر در تهران و خدمات پس از فروش لوازم خانگی میباشد که تمامی برندهای جهانی شامل کار این نمایندگی میباشند:

ویژگیهای این نمایندگی در تهران

1.بدون تعطیلی

2.تعمیر کمتر از 1ساعت

3.صد در صد در منزل

4.قطعات اورجینال

5.ضمانت نامه کتبی

6.دارای تکنسینهای مجرب و دوره دیده

7. 24 ساعت شبانه روز

8.تمامی پرسنل دارای مدرک فنی و حرفه ای بین المللی میباشند.

9.دارای شعب های مختلف در تهران و حومه

10.کافیست یکی از شماره های ما را شماره گیری کنید ودرخواستتان را از ما بخواهید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید و اگر احتیاج به اعزام نیرو باشد نزدیکترین شعبه به منزل شما در اسرع وقت یکی از تکنسینها مجرب و با تجربه خود را میفرستد.

تعمیر یخچال و فریزر در تهران

مستر امداد نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش لوازم خانگی شامل: یخچال ساید بای ساید, ,ماشین لباسشویی ,ماشین ظرفشویی, جاروبرقی ,تلویزیون ,کولر گازی اسپلیت ,هود ,اجاق گاز,فر ,ماکروفر ,سرخ کن ………..

شماره تماسهای نمایندگی

شماره نمایندگی شعبه شمال تهران

22852095

شماره نمایندگی مرکز و شرق تهران

88520173

شماره نمایندگی غرب تهران

44044355

شماره نمایندگی جنوب تهران

66178763

شماره نمایندگی های سراسر کشور

09124573404

09126183743

09356777642

شماره خدمات پس از فروش و گارانتی

66372846

66370613

شماره تماس:
44044355
88520173

پیشنهاد میکنم حتما مقاله هزینه تعمیر یخچال سامسونگ در تهران را هم بخوانید

پشتیبانی و خدمات ما در تهران شامل تمام محله های تهران از جمله صادقیه، گیشا، شهرک اکباتان، پونک، شهر زیبا، دهکده المپیک، شهرک غرب، تهرانپارس، نارمک، هفت حوض، پیروزی، حکیمیه، هنگام، رسالت، عباس آباد، مجیدیه، پاسداران، سعادت آباد، قیطریه، تجریش، الهیه، اختیاریه، نیاوران، دزاشیب، ولنجک، زعفرانیه و… می شود.

تعمیر ساید بای ساید و یخچال فریزر تمامی برندهای معتبر

مهم نیست یخچال فریزر و ساید بای ساید خود را از کجا خریده اید. ما تمام برندها و مدل های مختلف را تعمیر می کنیم.

انواع یخچال هایی که ما تعمیر میکنیم.

متخصصان و تعمیرکاران ما، قابلیت بالایی در سرویس و تعمیر انواع یخچال ها و مشکلات رایج این دستگاه دارند. ما می توانیم به شما این اطمینان را بدهیم که یخچال خانگی تان صحیح و سالم کار می کند.

متخصصان ما با انواع یخچال های زیر کار می کنند:
یخچال های با فریزر در بالا
یخچال های با فریزر در پایین
یخچال های با درب فرانسوی
یخچال های ساید بای ساید
یخچال های فشرده (کوچک)
یخچال های بدون فریزر
یخچال های داخل کابینت

اهمیتی ندارد که چه نوع یخچالی در خانه دارید، متخصصان ما می توانند به سرعت هر مشکلی که با این دستگاه دارید را رفع و رجوع نمایند، از قطعات صدمه دیده تا سرویس کلی دستگاه، ما در کنار شماییم تا تعمیرات، سرویس، نگهداری و هرآنچه شما نیاز دارید را پوشش دهیم.

تعمیر و یا تعویض یخچال؟

اگر تعمیرات بیش از حد زیاد و پیچیده بودند و یا شما قادر به مشخص کردن مشکل نیستید، از یک متخصص برای کار تعمیرات استفاده نمایید. این کار می تواند بسیار سودمند باشد، اگر شما به تازگی روی دستگاه خود سرمایه گذاری کرده اید. چرا که یخچال های جدیدتر و در شرایط بهتر می توانند تعمیرات، اصلاحات کمتری داشته باشند.

اگرچه در صورتی که یخچال شما کهنه بوده و با مشکلات کارکردی زیادی سر در گریبان است، جایگزینی و تعویض می تواند راه حل اقتصادی تری باشد. بجای پرداخت مبالغ مکرر برای تعمیرات و نگهداری یخچال خود که به سختی در حال کار کردن است، ذخیره این مبالغ و سرمایه گذاری در یک دستگاه جدید می تواند در زمان و هزینه های شما صرفه جویی نماید.

خنک نکردن یخچال

خنک نکردن یخچال یکی از عمده مشکلاتی است که همه ما با آن مواجه شدیم اما علت و دلیل اصلی خنک نکردن یخچال چیست؟

در پاسخ باید گفت که ترموستات یخچال شما دچار  مشکل شده است. همچنین ممکن است  گاز یخچال شما به اتمام رسیده باشد.

از دلایل دیگر خنک نکردن یخچال خراب بودن لاستیک درب و یا خرابی فن و همچنین کمپرسور یخچال است.با مراجعه به متخصصین مستر امداد و چک کردن مشکلات گفته شده ،عدم خنک نکردن یخچال شما مشخص می شود.همچنین قابل ذکر است عمده مشکلی که متخصصین مستر امداد با آن برخورد کردند خرابی ترموستات و یا تمام شدن گاز یخچال شما می باشد.

فریزر خوب منجمد نمی‌کند

  • ترموستات
  • شارژ گاز
  • کمپرسور
  • لاستیک درب
  • خرابی فن

برفک زدن یخچال

یکی از مشکلات عمده ای که مصرف کنندگان با آن روبرو می‌شوند و برفک زدن یخچال فریزر است. علت اصلی آن خرابی المنت یخچال است که در صورت خرابی باید تعویض گردد برای رفع مشکل برفک زدن یخچال خود می توانید با کارشناسان مستر امداد در تماس باشید

یخچال صدا میدهد.

علت صدای یخچال یکی از مشکلات عمده خرابی یخچال است که  با صدایی که تولید می کند مصرف‌کننده را آزار میدهد.

این صدا ممکن است از گاز داخل یخچال باشد. به این صورت که گاز داخل لوله ها و کمپرسور در حال گردش است که بر اثر استفاده سالیان از این گاز و فرسودگی آن و یا همچنین جنس بد لوله ها، گاز ممکن است دارای خوردگی هایی باشد و یا رسوبات که در موتور یا لوله ها جریان دارد را به گردش درآورد که این خوردگی ها باعث آن می شود که گاز چرخش مناسبی نداشته باشد.

در این زمان صدای بسیار عجیبی تولید می شود که اگر این مشکل توسط یک متخصص حرفه ای تعمیر نشود، باعث خرابی های دیگر می شود. معمولاً با شستن مدار  ولوله گاز و یا تخلیه گاز و شارژ مجدد آن مشکل صدای آن حل می شود. شما می توانید برای حل این مشکل با تکنسین‌های مستر امداد در تماس باشید.

تعمیر یخچال فریزر
تعمیر یخچال فریزر

شل شدن اتصالات موتور یخچال

از دیگر دلایلی که یخچال صدا میدهد شل شدن اتصالات موتور است…

همان طور که می دانید موتور یخچال بر پایه یخچال سوار می شود که دارای یک محافظ است که این محافظ وظیفه محافظت در مقابل هر گونه ضربه را دارد. کمپرسور یخچال بر روی لرزه گیر هایی که جنس لاستیکی دارند سوار می شوند و وظیفه اصلی آن جلوگیری از لرزش های موتور است  تا صدایی تولید نشود.

در کل موتور یخچال وقتی که کار میکند کمی لرزش دارد اما با محکم شدن این اتصالات موتور شما و یخچال شما نباید هیچ صدای اضافی بدهد. به زبان ساده اگر لرزه گیر ها و پیچ های موتور شما شل شده باشد شما صدای اضافی از یخچال خود خواهید شنید. در این موارد لرزه گیر های موتور خود را چک کنید و با کارشناسان مستر امداد تماس حاصل فرمایید .

دلیل اتومات نکردن یخچال

در بعضی از مواقع ممکن است یخچال شما اتومات نکند. اگر هم چنین اتفاقی برای یخچال شما رخ داد بدانید که احتمالاً ترموستات یخچال شما تنظیم نیست و دچار ایراد شده است. همچنین  طبق گفته کارشناسان ما ممکن است این مشکل از خراب شدن و معیوب شدن فن یخچال هم باشد.

در بعضی از مواقع تمام شدن گاز یخچال و یا همچنین  نشتی باعث کار نکردن اتومات یخچال می شود. به گفته مصرف‌کنندگان دلیل اتومات نکردن یخچال می تواند از خرابی موتور یخچال هم باشد.همچنین زیاد شدن برفک در یخچال باعث کار نکردن اتومات یخچال میشود. برای تعمیر یخچال فریزر تماس بگیرید.

دلیل و علت لرزش شدید یخچال

بعضی از مواقع ممکن است یخچال فریزر شما لرزش های شدیدی داشته باشد. این مشکل مربوط به پیچ ها و اتصالات هایی است در موتور وجود دارد و ممکن است این پیچ ها شل شده باشند که باعث لرزش یخچال می شوند.

طبق گفته متخصصین و تکنسین های مستر امداد لرزش شدید یخچال میتوان از کمپرسور یخچال باشد. به این صورت که احتمالاً کمپرسور یخچال فریزر شما خراب شده باشد و نیاز باشد که تعمیر  شود. اگر به چنین  مشکلی برخوردید  با  تعمیرکاران حرفه ای ما برای تعمیر یخچال فریزر تماس بگیرید

دلیل اینکه یخچال روشن نمی شود چیست؟

زمانی که یخچال شما روشن نمی شود اولین فکری که می کنید این است که شاید یخچال فریزر شما سوخته باشد. اما روشن نشدن یخچال فریزر شما دلایل مختلفی دارد. موارد گفته شده را چک کنید و اگر به کمک نیاز داشتید مستر امداد را خبر کنید.

اولین دلیلی که یخچال روشن نمیشود متصل نبودن به برق است.پس  در قدم اول مطمئن شوید که یخچال به درستی به برق متصل است. در این شرایط معمولاً پریز برق مشکل دارد.

دومین دلیلی که یخچال کار نمی کند این است که موتور یخچال خراب شده است.

سومین دلیلی که یخچال  فریزر روشن نمی شود این است که ترموستات یخچال فریزر دچار ایراد شده است.

موارد گفته شده را چک را بررسی کنید و اگر همچنان یخچال شما روشن نشد با همکاران ما تماس بگیرید .

یخچال فریزر بیش از اندازه سرد میکند

اگر به این مشکل برخورده اید که یخچال فریزر شما بیش از اندازه و به طور غیرطبیعی سرد می کند، بدانید که احتمالا این مشکل از خرابی و ایراد داشتن ترموستات است. به زبان ساده احتمالاً سیم های ترموستات یخچال فریزر دچار ایراد فنی شده اند. همچنین این مشکل ممکن است از تنظیم نبودن دمای یخچال شما باشد.

ابتدا دمای یخچال را تنظیم کنید و اگر همچنان یخچال بیش از اندازه سرد کرد حتماً با تعمیرکاران ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی شود.

 سوالات متداول

مستر امداد چه برندهای از یخچال فریزر را تعمیر می کند؟

تمامی برندهای یخچال فریزر و یخچال در تعمیر لوازم خانگی مستر امداد تعمیر می شوند. خدمات مستر امداد در سراسر تهران می باشد.

شماره تلفن تعمیر یخچال فریزر چه شماره ای می باشد؟

برای تماس با تعمیرکاران تعمیر یخچال فریزر مستر امداد با شماره  88520173 تماس حاصل نمایید.

آیا یخچال شما خنک نمیکند ؟

علت عدم خنک کردن یخچال : دلایل متفاوتی جهت عدم سرما در یخچال را میتوان یافت ۱ : ترموستات ۲ : شارژو گاز ۳: کمپرسور ۴: لاستیک درب ۵: خرابی فن
آیا یخچال سامسونگ ، ال جی ، جنرال الکتریک ، ارج ، زیمنس ، ایندزیت ، کنوود شما عزیزان خنک نمیکند ؟ برای برطرف کردن عدم سرما با نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ ، نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی ، نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک ، نمایندگی تعمیرات یخچال ارج ، نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس ، نمایندگی تعمیرات یخچال ایندزیت ،  با مستر امداد ارتباط برقرار نمایید ، تا با استفاده از قطعات فابریک و ضمانتنامه به رفع عیب یخچال شما بپردازند .

طول عمر یخچال چقدر است؟

یکی از رایج ترین سوالات متداول تعمیر یخچال این است که عمر این دستگاه چقدر است و چه زمانی باید به فکر تعویض این محصول بود؟ خب باید بدانید که عمر مفید یخچال معمولا بین 14 الی 17 سال است. این مساله بیشتر بستگی به نوع نگه داری کاربران از یخچال دارد.

به نظر می رسد یخچال من به طور مداوم اجرا می شود آیا نیاز به تعمیر یخچال دارد ؟

خیر، چند دلیل ممکن است وجود داشته باشد. پیش از تعمیر یخچال فریزر خود، اطمینان حاصل کنید که کویل های یخچال و فریزر تمیز هستند. بین کویل های کندانسور و دیوار فضای کافی (یک اینچ یا حدود ۵/۲ سانتیمتر) برای جریان یافتن هوا به صورت مناسب وجود دارد.

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.