خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

ریست پکیج بوتان

ریست پکیج بوتان
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

ریست پکیج بوتان توسط تیم مجرب مستر امداد به صورت کامل به شما آموزش داده می شود. این آموزش به شما کمک می کند تا در صورت بروز برخی از ارورها در پکیج، اقدام به راه اندازی مجدد آن و رفع ارور نمایید.

ریست پکیج بوتان

ریست پکیج بوتان در این مقاله از سری مقالات وب سایت مستر امداد آموزش داده می شود. برخی از ارورها نظیر باز نبودن شیرگاز در پکیج های بوتان بسیار شایع هستند که با یکبار ریست کردن پکیج رفع می گردند.

در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به شما بگوییم در چه مواقعی باید اقدام به ریست پکیج نموده و در چه مواقعی باید به تکنسین نی مراجعه کنید.

ریست پکیج بوتان
ریست پکیج بوتان

چه زمانی باید پکیج را ریست کرد؟

پیشنهاد می شود قبل از اقدام به تعمیر پکیج، یک مرتبه آن را ریست نمایید. بدیهی است که مشکلات مرتبط با نقص در قطعات، با ریست شدن پکیج حل نخواهد شد و در این صورت حتما باید از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید.

به عنوان مثال در بسیار از شهرها به دلیل سختی بالای آب منطقه، شاهد رسوب املاح در لوله ها و قطعات پکیج خواهیم بود. این مشکل با ریست پکیج بوتان حل نخواهد شد و حتما باید به یک تعمیرکار مراجعه نمود.

سرویس پکیج بوتان

ریست پکیج بوتان اولین قدم برای تعمیر آن است. در مواردی که این کار پاسخگوی شما برای از بین بردن مشکل پکیج نبود، باید اقدام به سرویس و تعمیر آن نمایید. یک پکیج معمولا برای موارد زیر سرویس می شود:

بیشتر بخوانید: نمایندگی پکیج تاچی در تهران

تنظیم شیر گاز

یکی از کارهایی که د جهت سرویس پکیج باید انجام شود تنظیم کردن شیرگاز است. به این معنا که باید پیچ و مهره های آن به طور مداوم چک شده و تنظیم گردد تا فشار گاز دچار مشکل نشود.

ضمن این که باید در نظر داشته باشید وجود یک صافی بر روی شیر گاز، عمر آن را افزایش خواهد داد و از هزینه های اضافی جلوگیری می کند.

 

ریست پکیج بوتان
ریست پکیج بوتان

بیشتر بخوانید: تعمیر پکیج گلدیران

تنظیم فشار آب و رسوب زدایی

تنظیم بودن فشار آب و از سویی دیگر رسوب زدایی، به میزان ریست پکیج بوتان و سایر انواع پکیج ها، ضرورت دارد. باید بدانید که عدم تنظیم شار اب در پکیج ها می تواند منجر به بروز مشکلات بیشتر و خسارات جبران ناپذیر به پکیج شود.

زدودن رسوب از پکیج بوتان

در ادامه مقاله ریست پکیج بوتان از وب سایت مستر امداد قصد داریم تا در مود اهمیت از بین بردن رسوب های این دستگاه مواردی را بیان کنیم.

رسوب زدایی بهتر است با رسوب گیرهای پلی سولفات و با وجود تهویه مناسب، انجام شوند. به طور معمول وجود املاح در آب، موجب ایجاد رسوب در قطعات و به خصوص لوله های پکیج می شود.

ریست پکیج بوتان
ریست پکیج بوتان

 

 

دکمه ریست پکیج بوتان کجاست؟

با بررسی انواع مختلفی از پکیج های بوتان به شما خواهیم گفت که دکمه راه اندازی مجدد این محصول در کجا واقع شده است. عدم مشاهده عینی این دکمه به هیچ عنوان دلیلی بر عدم ریست شدن پکیج نمی باشد. هر پکیج بنا به مدل خود به نحو خاصی راه اندازی مجدد می گردد.

بیشتر بخوانید:تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور

پکیج بوتان مدل bn

در پکیج های بوتان با مدل bn برای اه اندازی مجدد باید کلید تغییر فصل را یک بار روی حالت تابستانه قرار داد. پس از آن باید کلید را به حالت زمستانه برد. با این کار پکیج راه اندازی مجدد شده و اختلالات احتمالی آن نیز رفع می گردد.

مدل های اپتیما و کالدا ونزیا

پکیج های بوتان در مدل های کالدا ونزیا یا اپتیما نیز برای ریست شدن روش خاص خود را دارند. به این منظور باید کلید تغییر فصل در ابتدا روی حالت استندبای رفته و سپس به حالت تابستانه برگردد.

مراجعه به تعمیر پکیج

همانطور که قبلا نیز بیان شد، ریست پکیج بوتان در بسیاری از موارد ارورهای مشاهده شده بر روی دستگاه را رفع می کند. اما در برخی موارد نیز باید تعمیر این محصول و رفع ارورها را به یک تعمیرکار ماهر بسپارید.

آموزش تعمیر پکیج و ریست پکیج بوتان در وب سایت مستر امداد با هدف آشنایی شما با بخش ها و قطعات مختلف این محصول می گردد.

مستر امداد چه برندهای از پکیج را تعمیر می کند؟

تمامی برندهای پکیج ایرانی و خارجی در تعمیر لوازم خانگی مستر امداد تعمیر می شوند. خدمات مستر امداد در سراسر تهران می باشد.

شماره تلفن تعمیر پکیج چه شماره ای می باشد؟

تلفن تماس : 88520173

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.