خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

سرویس دوره ای کولر گازی

سرویس دوره ای کولر گازی
فهرست عناوین این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

سرویس دوره ای کولرگازی تعمیر کولر گازی در سایت تعمیر لوازم خانگی مستر امداد

در بسیاری از مواقع لازم است تا سرویس دوره ای کولر گازی هر 6 ماه یک بار انجام شود. ما سرویس دوره ای کولر گازی در انواع برندها از جمله : ال جی، سامسونگ، هیتاچی و… را به صورت تخصصی در سراسر تهران انجام می دهیم، شما برای ثبت سفارش خود کافی است با ما از طریق تلفن های پایین همین صفحه تماس بگیرید.

home appliance repair

ارائه خدمات تعمیر لوازم برقی خانگی در تمام تهران

home appliance repair

ارائه خدمات تعمیر لوازم برقی خانگی در تمام تهران

سرویس دوره ای کولر گازی

شاید برای شما سوال پیش بیاید که چرا باید سرویس دوره ای کولر گازی انجام بشود. مهم ترین دلایل موارد زیر می باشند:

  • کاهش مصرف برق کولر گازی
  • افزایش طول عمر کولر گازی
  • افزایش راندمان خنک کردن کولر گازی
  • اطمینان از وجود گاز کافی در مدار کولر گازی
  • جلوگیری در بوجود آمدن بوی نامطبوع در کولر گازی

معمولا کولر های گازی را که دارای سیستم گرمایشی هستند را باید در دو نوبت سرویس کرد:

  • نوبت اول جهت سرمایش
  • نوبت دوم جهت سیستم گرمایش

آیا بهتر نیست به جای نگرانی، با مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی مستر امداد تماس بگیرید؟ آیا می دانید این مرکز خدمات در محل را در زمینه تعمیر پکیج و تعمیرات دیگر لوازم خانگی برای شما عزیزان ارائه می کند؟

شستشوی فیلتر واحد داخلی کولر گازی

برای سرویس پنل داخلی کولر گازی خودتان می توانید قاب رویی را از دو طرف باز کنید و فیلتر های موجود در داخل را خارج کرده و با آب خالی شستشو بدهید و مجددا در محل خود قرار دهید.

شستشوی واحد بیرونی کولر گازی

کندانسور کولر گازی را باید با دستگاه کارواش شستشو بدهیم، به همین دلیل برق اصلی اسپلیت را قطع می کنیم و عملیات شستشو را انجام می دهیم.

لازم به توضیح است که شما می توانید برای درخواست شستشو و سرویس اسپلیت خود با توجه به محل زندگی خود با یکی از تلفن های پایین همین صفحه با ما تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش در شمال تهران :

نیاوران، جردن، میرداماد، پارک وی، پاسداران، شریعتی، گاندی، سید خندان، ولی عصر، ظفر، زعفرانیه، فرمانیه، الهیه، فرشته، دروس، یوسف آباد، عباس آباد

مناطق تحت پوشش در غرب تهران :

پونک، صادقیه، جنت آباد، شهرک اکباتان، فردوس، شهران، شهرزیبا، مرزداران، سردار جنگل ، دهکده المپیک

مناطق تحت پوشش در شرق تهران :

نارمک، هفت حوض، رسالت، مجیدیه، سبلان، دردشت، علم و صنعت، پیروزی، حکیمیه، پلیس، کرمان، امام حسین، تهران نو، هنگام، فرجام، دلاوران

مناطق تحت پوشش در جنوب تهران :

افسریه، کیان شهر، شهرری، نازی آباد، خاوران، نواب، جیحون، آذری، ترمینال جنوب، یافت آباد

مستر امداد بعد از تماس شما و ثبت درخواست تعمیر پکیج و تعمیر کولر گازی تعمیرکار مربوطه براساس عیب یابی اولیه که به کمک توضیحات شما انجام داده است، با تجهیزات کامل و در اولین فرصت به منزل شما مراجعه کرده و شما از نزدیک شاهد روند کار خواهید بود.

چرا می توانید با اطمینان مستر امداد را برای سرویس دوره ای کولر گازی انتخاب کنید ؟

اگر ساکن تهران هستید و به تعمیر کولر گازی، سرویس دوره ای کولر گازی، نصب کولر گازی، شارژ گاز کولر گازی نیاز دارید به ما اعتماد کنید.

مستر امداد بزرگترین مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی در تهران می باشد که سالهاست در این زمینه دارای تخصص و مهارت کافی برخوردار می باشند.

همان طور که اطلاع دارید سرویس دوره ای کولر گازی از خدمات ویژه ما می باشد که به صورت کاملا تخصصی توسط بهترین تعمیرکاران کولر گازی انجام می شود.

مستر امداد چندین سال است که به عنوان مرکز و تعمیرگاه مجاز تخصصی کولر گازی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و تاکنون به لطف و یاری خداوند و وفاداری مشتریان گرامی توانسته است به توانایی و جایگاه خاصی دست پیدا کند و در حال حاضر یکی از فعال ترین و متخصص ترین مراکز مجاز برای سرویس دوره ای کولر گازی در تهران می باشد.

مناطق تحت پوشش مرکز سرویس دوره ای کولر گازی در تهران شامل : تهرانپارس، نارمک، پیروزی، رسالت، مجیدیه شمالی، مجیدیه جنوبی، گلبرگ، دردشت و … می باشد.

جهت رفاه حال مشتریان عزیز تا هرچه سریع تر بتوانند در مواقع بحرانی به خدمات کولر گازی دسترسی داشته باشند شعب گوناگونی را در سراسر تهران افتتاح کرده است تا بتواند هرچه سریع تر خود را به مشتری برساند.

عیب یابی کولر گازی در تهران

یکی از مناطق تحت پوشش ما شرق تهران می باشد که کلیه خدمات کولر گازی از قبیل تعمیر کولر گازی سانیو در شرق تهران ، سرویس دوره ای کولر گازی در شرق تهران، نصب کولر گازی در شرق تهران، شارژ گاز کولر گازی در شرق تهران به صورت کاملا تخصصی انجام می شود.

اگر شما ساکن مناطق شرق تهران هستید یا محل کارتان در شرق تهران می باشد و به خدمات کولر گازی نیاز دارید همین حالا با ما تماس بگیرید تا گروهی از متخصص ترین تعمیرکاران کولر گازی در سطح شهر را به محل مورد نظر شما اعزام کنیم.

بهترین تکنسین های تعمیر کولر گازی در تهران با ما کار می کنند.

یکی از ویژگی های مستر امداد داشتن بهترین و متبحرترین و با تجربه ترین تعمیرکاران کولر گازی می باشد که در بهترین آموزشگاه های سطح کشور اموزش دیده اند و علم خود را به روز کرده اند تا بتوانند سر سخت ترین عیب های کولر گازی را به نحو احسن برطرف کنند.

ویژگی‌های منحصر به فرد و متمایز ما برای تعمیر و عیب یابی کولر گازی

اگر قصد دارید خدمات مورد نظرتان را از تعمیرگاه مجاز دریافت کنید. بهتر است با ویژگی‌هایی متمایز این مرکز آشنایی کافی داشته باشید.

کارشناسان فنی این مرکز از دانش و تخصص کافی جهت تعمیر و سرویس انواع کولر گازی‌های مختلف برخوردار هستند. بنابراین بدون نگرانی می‌توانید کلیه خدمات مورد نظرتان را به نحو احسنت دریافت کنید.

با اولین تماس تلفنی کارشناسان تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در محل حاضر می‌شوند و خدمات سرویس دوره ای کولر گازی ، نصب و جابجایی یا تعمیر آن را به انجام می‌رسانند.

تمامی قطعات ارائه شده دارای گارانتی معتبر هستند و در صورت نیاز می‌توانید از این گارانتی استفاده کنید.
ارائه خدمات ۲۴ ساعته در تمامی مناطق ۲۲ گانه تهران برای مشتریان
انجام عیب یابی و تعمیر کولر گازی سانیو در کمترین زمان و با مناسب‌ترین هزینه نسبت به سایر مرکز مشابه
صرفه جویی در زمان، زیرا نیازی به حمل کولر گازی تا محل نمایندگی وجود ندارد.

تعمیر پکیج و تعمیر کولر گازیدر محل شما و در تمام نقاط تهران مانند شرق تهران ، شمال ، جنوب و غرب تهران توسط سرویس کاران متخصص مستر امداد انجام می شود. همین حالا با ما تماس حاصل فرمائید.

شماره تماسهای نمایندگی

شماره نمایندگی شعبه شمال تهران

22852095

شماره نمایندگی مرکز و شرق تهران

88520173

شماره نمایندگی غرب تهران

44044355

شماره نمایندگی جنوب تهران

66178763

شماره نمایندگی های سراسر کشور

09124573404

09126183743

09356777642

شماره خدمات پس از فروش و گارانتی

66372846

66370613

شماره تماس:
44044355
88520173

 

اگر شما نیاز به سرویس دوره ای کولرگازی خود دارید، تیم پشتیبان مرکز مستر امداد با ایجاد کانال های ارتباطی متنوع جهت تسهیل دسترسی مشتریان به واحد خدمات از قبیل تلفن، گفتگوی آنلاین به آسایش شما می اندیشند.

با استفاده از خدمات مرکز مستر امداد در هزینه سرویس دوره ای کولرگازی خود صرفه جویی کنید.

با تماس با نمایندگی تعمیر کولر گازی در محل مستر امداد این خدمات را از ما بخواهید.

ما به عنوان تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران آماده ارائه ی خدمات سرویس دوره ای کولرگازی هستیم.

7 پاسخ

  1. سرویس دوره ای کولر گازی با مستر امداد را حتما امتحان کنید

  2. با اینکه من فراموش کردم اما تکنیسین مستر اماد تاریخ سرویس دوره ای کولر گازی رو به من یادآوری کردند، واقعا مسئولیت پذیر هستند

  3. سرویس دوره ای کولر گازی برای جلوگیری از خرابی خیلی خوبه

  4. اطلاعات مفیدی برای سرویس دوره ای کولر بسیار کاربردی و مفید بود

  5. سرویس دوره ای کولر گازی خیلی عالیه، هرجایی این خدمات و نداره. ممنون از مستر امداد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.