خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

عیب یابی قطعات هود بیمکث

عیب یابی قطعات هود بیمکث
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

عیب یابی قطعات هود بیمکث در سایت تعمیر لوازم خانگی مستر امداد

همان اندازه که در زمان خرید هرگونه وسایل برقی باید به نام برند توجه داشت و به سراغ برندهای معتبر برویم، در زمان خراب شدن وسایل نیز باید به سراغ مراکز معتبر رفت چون مهارت و توانایی تعمیرکار تعیین کننده سلامت دستگاه بعد از تعمیرات است. ممکن است اکنون که این مقاله را مطالعه می کنید، هود آشپزخانه خراب شده و لازم است تعمیر گردد. در این صورت همانگونه که گفته شد به شما توصیه می کنیم از متخصصین مجرب جهت عیب یابی هود بیمکث کمک بگیرید.

پیشنهاد می کنیم حداقل یک بار به تکنسین های ما در نمایندگی تعمیرات مستر امداد اعتماد کنید تا نتیجه این اعتماد را به بهترین شکل ممکن شاهد باشید. ما تعمیر فوری وسیله را با تجهیزات کامل انجام خواهیم داد.

آیا بهتر نیست به جای نگرانی، با مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی مستر امداد تماس بگیرید؟ آیا می دانید این مرکز خدمات در محل را در زمینه تعمیر هود و تعمیرات دیگر لوازم خانگی برای شما عزیزان ارائه می کند؟

 

عیب یابی قطعات هود بیمکث

عیوب رایج در هود بیمکث و عیب یابی هود بیمکث را در زیر بخوانید:

هود آشپزخانه روشن نمی شود

1- اولین و رایج ترین علت این مشکل، قطع شدن برق خانه و یا برق آشپزخانه است لذا این قسمت ها را با دقت بررسی نمایید.

2- ممکن است پریز برق، دو شاخه و یا رابط خراب شده باشند و در نتیجه جریان برق به هود نمی رسد.

3- در صورتی که هیچکدام از عوامل فوق در روشن نشدن هود نقش نداشت، عیب را در اتصالات داخلی جویا شوید.

هود آشپزخانه مکش خوبی ندارد

1- وظیفه هود این است که بخار حاصل از پخت و پز را از طریق مکش، جمع کرده و مانع از پخش شدن آن در هوا شود. در صورتی که فیلتر ها از ذرات معلق مواد غذایی پر شده باشند، مکش هود کم خواهد شد.

2- ممکن است موتور هود در حال سوختن است و این کاهش مکش، یک هشدار است.

3- در صورتی که پروانه هود دچار عیب شده باشد، قدرت دستگاه را کم خواهد کرد.

عیب یابی قطعات هود بیمکث
عیب یابی قطعات هود بیمکث

در زمان روشن شدن هود، فیوز قطع خواهد شد

1- زمانی که این مشکل رخ می دهد توصیه می کنیم سریعا برق را قطع کنید ممکن است در مدار اتصال کوتاه برقرار شده باشد.

2- دلیل دیگر رخ دادن چنین مشکلی، خراب شدن موتور است. این احتمال وجود دارد که موتور هود در حال سوختن باشد.

مستر امداد میداند اولین نگرانی همه مشتریان در زمان خرابی برخی از وسایل برقی این است که چگونه آن را به تعمیرگاه ببریم. برای مثال درمورد تعمیر هود، جابجا کردن این وسیله واقعا سخت بوده و به چند نفر نیروی کمکی نیاز داریم. از طرفی ممکن است در حین انتقال، به آن آسیب وارد شود.

زمانی که هود روشن می شود، صدای زیادی شنیده می شود

1- احتمال دارد پروانه های داخل هود گیر کرده باشد.

2- در صورتی که اتصالات داخلی موتور فرسوده شده باشد، در زمان روشن بودن، سر و صدا تولید می کند.

عیب یابی قطعات هود بیمکث
عیب یابی قطعات هود بیمکث

خدمات نمایندگی تعمیرات مستر امداد

– تعمیر وسایل برقی در محل انجام می شود

از مهمترین اقداماتی که در نمایندگی تعمیرات مستر امداد ارائه می شود، تعمیر وسیله در محل است. تنها وظیفه شما این است که با مرکز تماس گرفته و مشکل را با کارشناسان ما در میان بگذارید. البته به منظور تسریع در ارائه خدمات، امکان ثبت درخواست به صورت آنلاین نیز فراهم شده است. برای این منظور به سایت مستر امداد مراجعه نموده و مشکل رخ داده در دستگاه را در قسمت ثبت درخواست اطلاع دهید. متخصصین ما در اسرع وقت به منزل شما مراجعه می کنند.

– خدمات ما با ضمانت نامه ارائه می شود

اطمینان داشته باشید که در این مرکز تعمیر هرگونه وسیله همانند تعمیر ماکروویو، تعمیر ماشین ظرفشویی، تعمیر هود و عیب یابی هود بیمکث توسط متخصصین توانمند و حرفه ای انجام می شود. براساس نوع وسیله ای که خراب شده باشد، تعمیرکار مربوطه منزل شما اعزام خواهد شد. اما با این حال برای اینکه رضایت و اعتماد شما عزیزان را جلب کنیم، ضمانت نامه 6 ماهه تعمیرات ارائه خواهد شد. در پایان کار تعمیرکاران ما موظف هستند گارانتی به شما تحویل دهند تا اگر همین عیب در مدت اعتبار ضمانت نامه رخ داد، بدون هیچ هزینه ای خدمات ارائه شود.

عیب یابی قطعات هود بیمکث
عیب یابی قطعات هود بیمکث

– بهترین خدمات را با قیمتی مناسب دریافت می کنید

یکی از نگرانی های عمده مشتریان عزیز اسن است که هزینه تعمیرات را چگونه تامین کنند چون در شرایط اقتصادی فعلی، همه هزینه ها به طرز عجیب افزایش یافته است. اولا لازم به ذکر است که ما خودسرانه عمل نکرده و براساس قیمت مصوب اتحادیه، هزینه ها را محاسبه خواهیم کرد. از سویی دیگر سعی داریم تخفیفات ویژه ای برای شما عزیزان در نظر بگیریم. برای مثال در صورتی که گارانتی وسیله هنوز منقضی نشده است به تعمیرکار تحویل دهید تا در محاسبه هزینه نهایی لحاظ شود.

مستر امداد بعد از تماس شما و ثبت درخواست تعمیر هود تعمیرکارهود مربوطه براساس عیب یابی اولیه که به کمک توضیحات شما انجام داده است، با تجهیزات کامل و در اولین فرصت به منزل شما مراجعه کرده و شما از نزدیک شاهد روند کار خواهید بود.

– قطعات معیوب تعمیر می شوند

بعد از بررسی دستگاه، ممکن است  تعمیرکار هود متوجه شود قطعه ای خراب شده است و به همین دلیل کارایی دستگاه مختل شده است. در این صورت ابتدا سعی می شود عیب قطعه رفع گردد. با این کار هزینه نهایی کم خواهد شد. از طرفی قطعه اصلی وسیه حفظ می شود. اما ممکن است قطعه سوخته باشد و در نتیجه تنها راهکار این است که این قطعه عوض گردد. در این صورت تعهد داریم از انواع اصل دارای گارانتی استفاده شود. برای ما بسیار مهم است که بعد از تعمیرات، دستگاه همانند روز اول کار کرده و به سلامت و طول عمر آن لطمه وارد نشود.

– خدمات مشاوره رایگان ارائه می شود

زمانی که با مرکز تماس گرفته و مشکل رخ داده را گزارش می کنید، کارشناسان ما اطلاعات به دست آمده از جانب خودتان را به دقت بررسی نموده و در صورتی که بدانند همین عیب توسط خودتان به راحتی قابل رفع است، به شما راهنمایی خواهند کرد. این کار به صورت تلفنی و بدون هیچ هزینه ای انجام می شود. البته برای خرید هر نوع از وسایل برقی در صورتی که به مشورت نیاز دارید تا بهترین برند را انتخاب کنید، می توانید از خدمات بخش مشاوره استفاده نمایید.

– نصب و راه اندازی وسیله انجام می شود

از دیگر خدمات این نمایندگی تعمیرات مستر امداد، نصب و راه اندازی هر کدام از وسایل خانگی است. همچنین هر کدام از وسایل که لازم است سرویس شوند را به متخصصین ما بسپارید تا همانند روز اول به شما تحویل داده شوند.

تعمیر هود در محل شما و در تمام نقاط تهران مانند شرق تهران ، شمال ، جنوب و غرب تهران توسط سرویس کاران متخصص مستر امداد انجام می شود. همین حالا با ما تماس حاصل فرمائید.

شماره تلفن تماس عیب یابی قطعات هود بیمکث مستر امداد

عیب یابی قطعات هود بیمکث شمال تهران

22852095

عیب یابی قطعات هود بیمکث غرب تهران

44044355

عیب یابی قطعات هود بیمکث شرق تهران

88520173

عیب یابی قطعات هود بیمکث جنوب تهران

66178763

 

 

مطالب مفید:  تعمیر هود، تعمیر اجاق گاز، نمایندگی هود کن در غرب تهران، تعمیر اجاق گاز رومیزی، تعمیرکار هود

یک پاسخ

  1. مقاله عیب یابی قطعات هود بیمکث محتوای ارزشمندی بود بسیار بهره بردم ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.