خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

نصب هود کن در غرب تهران

نصب هود کن در غرب تهران
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

با توجه به اینکه خانه های امروزی عمدتا آپارتمانی هستند، لازم است در هر آشپزخانه یک هود وجود داشته باشد تا در زمان پخت و پز، بوی غذا در فضای خانه باقی نماند. اکنون ممکن است هود دچار مشکل شود و لازم است در اولین فرصت، آن را تعمیر کنید. شما می توانید نصب هود کن در غرب تهران را تحت نظر متخصصین ما در نمایندگی تعمیرات مستر امداد تجربه کنید.

home appliance repair

ارائه خدمات تعمیر لوازم برقی خانگی در تمام تهران

home appliance repair

ارائه خدمات تعمیر لوازم برقی خانگی در تمام تهران

عیوب رایج در هود کن و نصب هود کن در غرب تهران

عیوب رایج در هود کن را در زیر بخوانید:

هود روشن نمی شود

1- در ابتدا بررسی کنید که آیا جریان برق خانه وصل است. ممکن است برق آشپزخانه قطع شده باشد.

2- در مرحله بعد از سلامت پریز برق، دو شاخه و محافظ مطمئن شوید.

3- البته این احتمال نیز وجود دارد که اتصالات داخلی هود دچار مشکل شده باشد.

مکش هود آشپزخانه کم شده است

1- با توجه به اینکه بخار مواد غذایی که حاوی ذرات ریز غذا و چربی است وارد فیلتر هود می شود، باید در زمان های مشخص فیلترها تمیز و یا تعویض شوند تا مکش آن همانند روز اول باشد.

2- البته ممکن است موتور هود خراب شده است.

3- اگر پروانه هود آشپزخانه نیز خراب شده باشد، این مشکل رخ می دهد.

مستر امداد میداند اولین نگرانی همه مشتریان در زمان خرابی برخی از وسایل برقی این است که چگونه آن را به تعمیرگاه ببریم. برای مثال درمورد تعمیر هود، جابجا کردن این وسیله واقعا سخت بوده و به چند نفر نیروی کمکی نیاز داریم. از طرفی ممکن است در حین انتقال، به آن آسیب وارد شود.

زمانی که هود روشن می شود، فیوز قطع خواهد شد

1- اگر در مدار داخلی هود اتصال کوتاه برقرار شده باشد، وقتی آن را روشن می کنید، فیوز برق می پرد.

2- این احتمال وجود دارد که موتور هود در حال سوختن باشد و در نتیجه لازم است حتما تعمیرکار آن را بررسی نماید.

سه سوته میام پیشت هرجای تهران که باشی کمتر از ۳۰ دقیقه میام واسه سرویس…

سه سوته میام پیشت
هرجای تهران که باشی کمتر از ۳۰ دقیقه میام واسه سرویس…

هود موقع روشن بودن، صدای زیادی تولید می کند

1- اولین احتمالی که می توان برای این عیب داشت این است که پروانه های داخل هود گیر کرده باشد.

2- اگر اتصالات داخلی موتور ساییده شده باشد، وقتی روشن می شود سر و صدا تولید می کند.

نصب و تعمیر هود کن در غرب تهران
نصب هود کن در غرب تهران

خدمات نمایندگی تعمیرات مستر امداد در نصب هود کن در غرب تهران

1- آیا نگران چگونگی بردن وسایل به نمایندگی هستید؟

برای ما این مسئله بسیار مهم است که در زمان خرابی وسیله، مشتری به جز نگرانی در مورد علت خرابی، از جوانب دیگر نگرانی نداشته باشد. برای مثال این مشغله فکری برای همه عزیزان پیش می آید که هود را چگونه باز کرده و به محل تعمیر ببرند؟ از طرفی بعد از تعمیرات، چگونه می توانند مجددا هود را نصب کنند؟ برای برطرف کردن این مشکلات ما تعمیره و در محل را در نظر گرفته ایم. در اولین فرصت تعمیرکاران ما با تجهیزات کامل به منزل شما مراجعه نموده و در حضور خودتان عیب یابی و تعمیرات انجام می شود.

2- آیا می دانید خدمات ما با ضمانت نامه در نصب هود کن در غرب تهران ارائه می شود؟

هر چند ما به عملکرد تعمیرکاران خود اعتماد داریم اما از همه چیز مهمتر، جلب رضایت شما است. با توجه به اینکه غالب مشتریان نگران رخ دادن مجدد همین عیب در وسیله هستند ما ضمانت نامه 6 ماهه در نظر گرفته و اگر این مشکل در بازه اعتبار گارانتی رخ داد، بدون هیچ هزینه ای از شما حمایت خواهیم کرد.

3- تعمیر و نصب هود کن در غرب تهران هرگونه وسیله را به ما بسپارید

در این مرکز نه تنها تعمیر هود کن بلکه تعمیر انواع وسایل خانگی شامل تعمیر ماشین ظرفشویی، تعمیر اجاق گاز، تعمیر ماکروویو و…. توسط کارشناسان حرفه ای و ماهر انجام خواهد شد. متخصصین ما از نظر علمی و عملی بسیار توانمند هستند و با تسلط به متدهای پیشرفته، تعمیرات را انجام می دهند. از سویی دیگر در این مرکز دوره های آموزشی برای متخصصین در نظر گرفته می شود تا دانش علمی و عملی آن ها به روز بوده و همین مسئله در افزایش سرعت و کیفیت کار، موثر خواهد بود.

نصب هود کن در غرب تهران
نصب هود کن در غرب تهران

4- از تخفیفات ویژه در نصب هود کن در غرب تهران برخوردار خواهید شد

زمانی که وسیله ای خراب می شود، اگر گارانتی ان معتبر است حتما به تعمیرکار تحویل دهید در این صورت هزینه نهایی کمتر خواهد شد. البته لازم به ذکر است که ما در این مرکز هزینه ها ار براساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه کرده و لیست ان ها را با فاکتور در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

مستر امداد بعد از تماس شما و ثبت درخواست تعمیر هود تعمیرکار مربوطه براساس عیب یابی اولیه که به کمک توضیحات شما انجام داده است، با تجهیزات کامل و در اولین فرصت به منزل شما مراجعه کرده و شما از نزدیک شاهد روند کار خواهید بود.

5- نگران تعویض قطعات نباشید

بالاخره ممکن است قطعه ای خراب شده باشد و باید فکری برای این مورد کرد. تکنسین های ما تلاش می کنند عیب قطعه را رفع کنند در این صورت همان قطعه اصلی دستگاه می تواند کارایی داشته باشد. اما بارها دیده ایم که قطعه خراب شده و نیاز به تعویض دارد اما مشتری اجازه نمی دهد چون می ترسد از انواع تقلبی استفاده شود. اما ما تعهد داریم از انواع اصل استفاده کنیم که دارای گارانتی هستند.

6- برای سرویس وسیله روی نصب هود کن در غرب تهران حساب کنید

شما می توانید نصب، راه اندازی و سرویس هر کدام از وسایل خانگی خود ار به ما بسپارید. بخشی از خدمات ما به این زمینه اختصاص داشته و بعد از تماس مشاف کارشناسان ما به منزل شما مراجعه خواهند کرد.

7- خدمات مشاوره رایگان نصب هود کن در غرب تهران در نظر گرفته شده است

شما می توانید از طریق تماس تلفنی و یا به صورت آنلاین و بدن هیچ هزینه ای، با کارشناسان ما صحبت کنید. خدمات مشاوره به شما کمک می کند تا عیوب سطحی وسیله را بدون نیاز به حضور تعمیرکار، برطرف کنید. از سویی دیگر برای خرید هر کدام از وسایل خانگی می توانید از راهنمایی های کارشناسان ما استفاده کنید تا انتخاب درست داشته باشید.

 

تعمیر هود در محل شما و در تمام نقاط تهران مانند شرق تهران ، شمال ، جنوب و غرب تهران توسط سرویس کاران متخصص مستر امداد انجام می شود. همین حالا با ما تماس حاصل فرمائید.

شماره تلفن تماس مستر امداد

شمال تهران

22852095

نصب هود کن در غرب تهران

44044355

شرق تهران

88520173

جنوب تهران

66178763

5 پاسخ

  1. ممنون از مستر امداد. خصوصا ضمانت در خدمات نصب هودکن بسیار کارآمد هست.

  2. پرسنل مستر امداد خیلی سریع تشریف اوردن هود منزل ما رو نصب کردن. حیلی با تجربه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.