خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

نمایندگی آبگرمکن دیواری بوتان

نمایندگی آبگرمکن بوتان
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

نمایندگی آبگرمکن دیواری بوتان  در مستر امداد :

نمایندگی آبگرمکن دیواری  بوتان در مستر امداد بسیار مطمئن است .

شرکت صنعتی بوتان تولید کننده لوازم خانگی مثل ( آبگرمکن های دیواری  , پکیج و . . . می باشد . )

آبگرمکن دیواری چیست ؟ دستگاهی است که جایگزین موتور خانه های قدیمی شده است و آب گرم خانه ها را برای آن ها تامین میکند .

این دستگاه آبگرمکن دیواری نام دارد . هم اکنون هم در نقاط بسیار زیادی از کشور ما همچنان از همان وسایل قدیمی مثل گرم کردن آب در دیگ ها استفاده می کنند اما شایع بودن استفاده از آبگرمکن دیواری هم بسیار چشمگیر است و به همین دلیل که استفاده از این وسیله در سراسر جهان زیاد شده است پس نیاز به شناخت نمایندگی آبگرمکن دیواری بوتان هم بالا رفته است .

قبل از خرید هر وسیله ای نیاز به تحقیقات لازم است پس برای خرید آبگرمکن هم در ابتدا پرس و جو های لازم را به عمل آورید شما می توانید از نمایندگی آبگرمکن دیواری بوتان برای تحقیق هایتان استفاده کنید .

نمایندگی آبگرمکن بوتان

در این هنگام بررسی موضوعاتی از قبیل مقدار هزینه ای که باید پرداخت کنید , اینکه مصرف انرژی برای شما مهم است یا خیر را باید در نظر داشته باشید  و همچنین میزان فشار آب که بر روی آبگرمکن نصب خواهد شد بسیار قابل اهمیت می باشد .

اگر فشار آب در محله شما کم است ممکن است باعث عدم روشن شدن آبگرمکن شود و در این حالت آبگرمکن دیواری برای استفاده شما مناسب نیست پس بهتر از که آبگرمکن های مخزن دار خریداری کنید .

اگر شما آبگرمکنی نیاز دارید که آب گرم برای زمان زیاد تری را در دسترس شما قرار دهد و آب یکدفعه سرد نشود می توانید آبگرمکن دیواری با ظرفیت بالا خریداری کنید .

از بهترین آبگرمکن های مخزن دار که برند آن ایرانی هم باشد می توان به آبگرمکن دیواری بوتان اشاره کرد و برای خریداری چنین آبگرمکنی می توانید با نمایندگی آبگرمکن دیواری بوتان در مستر امداد تماس حاصل کنید و مشاوره های قابل نیازتان را دریافت کنید .

آبگرمکن های دیواری بوتان در شستن ظروف ,در ماشین لباس شویی  , در ماشین ظرف شویی و برای حمام کردن باید آب گرم مورد نیاز شما را تامین کند  پس توجه داشته باشید که آبگرمکن شما ظرفیت این را دارا باشد که حداقل به طور همزمان دو مورد از موارد گفته شده در بالا را بتواند انجام دهد و شما دلواپسی آب گرم را نداشته باشید .

آبگرمکن های دیواری به دلیل اینکه مخزنی ندارند نسبت به آبگرمکن های مخزن دار و ایستاده فضای کمتری را اشغال میکنند  و همین موضوع باعث شده که محبوبیت چنین آبگرمکن هایی در میان مردم افزایش پیدا کرده باشد و برای خانه هایی که آپارتمانی است و فضای کمتری دارد بیشتر استفاده شوند .

برند بوتان جزو شناخته شده ترین نوع برند آبگرمکن در ایران می باشد و دارای گواهینامه های متعدد در بخش های مختلف مثل کیفیت و استاندار های لازم می باشد که در حال حاظر بیش از 20 نوع آبگرمکن تولید و روانه بازار کرده است .برای اطلاع از مدل های ارائه شده جدید آبگرمکن بوتان با نمایندگی آبگرمکن دیواری بوتان تماس حاصل فرمایید .

نمایندگی آبگرمکن بوتان

مزایای آبگرمکن دیواری بوتان :

مهم ترین مزیتی که آبگرمکن دیواری بوتان دارد همان اشغال فضا است که این نوع آبگرمکن نسبت به آبگرمکن های ایستاده یا مخزن دار فضای کمتری را اشغال می کنند و مناسب خانه های آپارتمانی می باشند .

و مزیت دیگر آبگرمکن های دیواری بوتان این است که گاز کمتری را نسبت به آبگرمکن های ایستاده مصرف دارند و همین امر باعث شده است که مصرف انرژی هم کمتر شود .

چون آبگرمکن دیواری مثل آبگرمکن های مخزن دار , دارای مخزن نمی باشد پس به شکلی نیست که اگر آب گرمی که داخل مخزنش ذخیره شده را استفاده کنید و آب گرم تمام شود از آن به بعد آب سرد شود و کارکرد چنین آبگرمکنی به این صورت می باشد که تولید آب گرم به طور آنی است و با باز کردن شیر آب , به صورت فوری آب گرم تولید می شود و در هر مدتی که بخواهید در دسترس شما قرار میگیرد .

ویژگی دیگر آبگرمکن بوتان این است که در برابر رسوب آب مقاوم است .

آبگرمکن بوتان دارای تکنولوژی توربولاتور است به این معنی که جریان آب را از حالت آرام به حالت شدید تبدیل می کند و این امر باعث می شود انتقال حرارت در آب بیشتر شود و باعث کمتر شدن مصرف انرژی و افزایش دمای قابل نیاز می شود و همین تکنولوژی جلوگیری میکند از گرفتن رسوب در آبگرمکن و مناسب محله هایی است که دارای آب سنگین هستند .

در بعضی مواقع ممکن است آب گرم از حدش بالا برود شما می توانید کلید حرارتی را فشار دهید تا گرم کردن آب را به توقف رسانید و از هدر رفتن انرژی و مصرف بیهوده آن جلوگیری کنید .

آبگرمکن دیواری بوتان دارای دو شیر است که می توانید به وسیله آن دو شیر مقدار و دمای آب گرم خروجی را تنظیم کنید .

آبگرمکن بوتان علاوه بر اینکه با برق شهری روشن می شود برای ایجاد جرقه در آن در هنگام قطع بودن برق شهری می توانید از دو باتری قلمی 1.5 ولتی هم استفاده کنید و به راحتی آن را روشن کنید .

نمایندگی آبگرمکن بوتان

معایب آبگرمکن دیواری بوتان :

بعد از توضیح دادن مزایا حال نیاز است که به معایب این دستگاه بپردازیم .

مهم ترین عیبی که آبگرمکن دیواری بوتان دارد این است که احتمال خرابی در آن نسبت به مدل های برقی و ایستاده زیاد تر است علت این خرابی ها هم به این دلیل است که این دستگاه با 2 منبع انرژی کار می کند و ممکن است هر کدام ار آن ها برایش مشکل جدا ایجاد کنند .

و نکته آخر این است که پیچیدگی آبگرمکن دیواری بوتان از مدل های مخزن دار یا ایستاده نیز بیشتر است و در صورت بروز خرابی و برای تعمیر آبگرمکن دیواری به تبع هزینه بیشتری رقم خواهد خورد .

برای آگاهی بیشتر می توانید با نمایندگی آبگرمکن دیواری بوتان در مستر امداد تماس بگیریر و تمام سوالات خود را در زمینه آبگرمکن بوتان بپرسید و با اطلاعات کامل اقدام به خرید آبگرمکن کنید .

 

نمایندگی آبگرمکن دیواری بوتان در مستر امداد در خدمت شماست .

شماره تلفن تماس نمایندگی آبگرمکن دیواری بوتان مستر امداد

نمایندگی آبگرمکن دیواری بوتان شمال تهران

22852095

نمایندگی آبگرمکن دیواری بوتان غرب تهران

44044355

نمایندگی آبگرمکن دیواری بوتان شرق تهران

88520173

نمایندگی آبگرمکن دیواری بوتان جنوب تهران

66178763

 

 

 

 

 

24 پاسخ

    1. پیشنهاد میکنم از خدمات تیم مستر امداد استفاده کنید
      ممنون بابت مقاله نمایندگی آبگرمکن بوتان

  1. نميايندگي ابگرمكن ديواري بوتان در مستر امداد بي نظير است

  2. توضیحات کامل و تخصصی در مورد ابگرمکن دیواری بوتان ممنون از سایت خوبتون.

  3. نمایندکی آبگرمکن دیواری بوتان در مستر امداد حرفه ای و کاربلدن

  4. من از نمایندگی آبگرمکن دیواری بوتان در سایت مستر امداد بسیار راضی بودم.

  5. آبگرمکن ما موقعی که اب قطعه هم خاموش نمیشه. چیکارش کنم؟

  6. ممنون از تیم مستر امداد . از خدمات تعمیر آبگرمکن دیوار بوتان واقعی راضی بودم.

  7. پیشنهاد میکنم از خدمات تیم مستر امداد استفاده کنید
    ممنون بابت مقاله نمایندگی آبگرمکن بوتان

  8. ممنون از نمایندگی آبگرمکن دیواری بوتان
    توضیحات بسیاری عالی در خصوص آبگرمکن دیواری بوتان دادید

  9. خدماتی که نمایندگی آبگرمکن دیواری بوتان برای بنده انجام دادن واقعا خوب بود و از سایت مستر امداد واقعا تشکر میکنم

  10. نمایندگی آبگرمکن دیواری بوتان بسیار خوب بود و پاسخگویی خوبی داشتند ممنون از این نمایندگی

  11. از نمایندگی آبگرمکن دیواری بوتان بابت نکات خیلی کاملی که در این مقاله در رابطه با مزایا و معایب آبگرمکن دیواری بیان کرده ، ممنونم .

  12. نمایندگی آبگرمکن دیواری بوتان سایت مستر امداد خیلی خوب کارشونو انجام میدن ممنون

  13. کارشناسان نمایندگی آبگرمکن دیواری بوتان تخصصی و حرفه ای هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.