خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید ایندزیت

نمایندگی تعمیرات یخچال ایندزیت
فهرست عناوین این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

مهم نیست یخچال خود را از کجا خریداری کرده اید، متخصصان حرفه ای و باتجربه ما در نمایندگی تعمیرات یخچال ایندزیت، خدمات تعمیر یخچال فریزر ایندزیت و تعمیرات ساید بای ساید ایندزیت را برای تمامی مدل ها ارائه می دهند، ما به عنوان نمایندگی مجاز و رسمی ایندزیت در تهران، انواع یخچال و فریزر ایندزیت را به صورت تخصصی تعمیر می کنیم.

چرا بهتر است تعمیر یخچال فریزر ایندزیت و تعمیر ساید بای ساید ایندزیت خود را به ما بسپارید؟

  • قیمت‌ منصفانه تعمیرات ایندزیت برابر با نرخ تعیین‌شده از سوی نهادهای نظارتی
  • برآورد هزینه تخمینی قبل از انجام تعمیرات یخچال و ساید بای ساید ایندزیت
  • انعطاف در تعیین زمان تعمیرات یخچال و ساید بای ساید ایندزیت
  • متخصصان و تعمیرکارانی با میانگین ۱۱ سال تجربه
  • داشتن فنی کارانی که به طور مداوم در دوره های آموزشی دانش خود را به روز می کنند
  • رتبه یک در تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید ایندزیت در تهران
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در تعویض قطعات
  • ۹۰ روز گارانتی خدمات ارائه شده

بیشتر بخوانید:

تعمیرکار ساید بای ساید جنرال الکتریک

 تعمیر یخچال فریزر

 تعمیر ساید بای ساید

تعمیرگاه مجاز و مرکزی ایندزیت چگونه می تواند به من کمک کند؟

تعمیرگاه مجاز و مرکزی ایندزیت آماده ارائه خدمات تعمیر یخچال فریزر ایندزیت و تعمیر ساید بای ساید ایندزیت با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن در تهران و کرج می باشد.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر ایندزیت و تعمیرات ساید بای ساید ایندزیت (indesit) سال های زیادی است که پشتیبانی و خدمات دهی به یکی از معتبرترین و باکیفیت ترین محصولات لوازم خانگی را بر عهده دارد و توانسته است در طی سال‌ها کار در این زمینه خاطره خوبی را از خدمات دهی در ذهن مشتریان خود ثبت کند.

این مرکز با داشتن متخصص‌ترین و با سابقه ترین تعمیرکاران یخچال فریزر و ساید بای ساید ایندزیت توانسته است گام به گام با فناوری روز دنیا کار سرویس و تعمیر یخچال ایندزیت و تعمیر ساید بای ساید ایندزیت را در تمامی تعمیرگاه های مجاز ایندزیت عهده‌دار شود.

کارشناسان متخصص

تمامی کارشناسان و تعمیرکارانی که در تعمیرگاه‌های مجاز ما مشغول به فعالیت هستند از بهترین افراد در این زمینه بوده که هرساله با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید مناسب ترین فرد برای تعمیر یخچال فریزر ایندزیت و تعمیر ساید بای ساید ایندزیت شما خواهند بود.

صرفه هزینه های کمتر با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال ایندزیت

به این دلیل که ما به تمام نقاط قوت و ضعف تعمیر یخچال فریزر ایندزیت و تعمیر ساید بای ساید ایندزیت آشنایی کامل داریم در صورت بروز هرگونه مشکل در کمترین زمان ممکن به مشکل پی خواهیم برد و تمامی سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار خواهیم بست.

خدمات سریع در نمایندگی تعمیرات یخچال ایندزیت

ما در تعمیرگاه مجاز ایندزیت با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر تهران و کرج و همچنین نزدیک بودن به شما این امکان را داریم که در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر یخچال فریزر ایندزیت و تعمیر ساید بای ساید ایندزیت به منزل یا محل کارتان مراجعه کنیم.

تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید ایندزیت خود را به متخصصان حرفه ای و با تجربه ما بسپارید

مهم نیست یخچال و ساید بای ساید ایندزیت خود را از کجا خریداری کرده اید متخصصان حرفه ای و باتجربه ما خدمات تعمیر یخچال ایندزیت و تعمیر ساید بای ساید ایندزیت را برای همه مدل ها ارائه می دهند.

بیشتر بدانید:

تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک

تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک

تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک

تعمیرگاه تخصصی و مجاز تعمیر یخچال و ساید بای ساید ایندزیت چیست ؟

نمایندگی تعمیرات یخچال ایندزیت
تعمیرگاه تخصصی و مجاز ما بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای سرویس و تعمیر یخچال و ساید بای ساید ایندزیت شما می باشد.

با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و کرج و گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب شما برای تعمیر ساید بای ساید و یخچال فریزر ایندزیت شما هستیم.

مهم نیست که یخچال شما از کدام مدل می باشد زیرا ما تمامی مدل ها را تعمیر میکنیم. سیستم خدمات دهی ما نزدیکترین متخصص را جهت تعمیر در زمانی که شما تعیین میکنید به محل اعزام نموده تا در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کنند.

مشکلات متداول یخچال و ساید بای ساید ایندزیت که نیاز به تعمیر دارند :

  • یخچال صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال پاره شده است.
  • یخساز یخچال به درستی کار نمی کند.
  • یخچال برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار نمی کند.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • آب در مخزن وجود ندارد.

البته دلایل دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای یخچال و ساید بای ساید ایندزیت شود.

اگر شما مشکلی دارید که در لیست بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک متخصص جهت عیب یابی و در صورت تمایل جهت تعمیر یخچال فریزر ایندزیت یا تعمیر ساید بای ساید ایندزیت برای شما اعزام شود.

بیشتر بدانید:

تعمیر یخچال فریزر قیطریه

تعمیر یخچال فریزر هیمالیا

نمایندگی یخچال فریزر امرسان

مشکلات متداول یخچال فریزر و ساید بای ساید ایندزیت

تعمیرگاه مرکزی یخچال ایندزیت
چرا یخچال ایندزیت شما روشن نمی شود…

در صفحه نمایشگر یخچال فریزر ایندزیت به دنبال نشانه ای از حالت نمایشگاهی یا دمو بگردید. در این حالت چراغ ها و صفحه نمایشگر روشن است ولی یخچال ایندزیت شما کار نمی کند، در بعضی مواقع یخچال ها به اشتباه در حالت نمایشگاهی(دمو) برای مشتری ارسال می شوند و یا در هنگام تمییز کردن حالت نمایشگاهی یخچال سهوا فعال می شود.

مطمئن شوید که سیم برق به پریز برق متصل باشد. بررسی کنید که برق وارد یخچال میشود، اگر چراغ داخل یخچال هنگام باز شدن درب روشن نشد فیوز را چک کنید. اگر مشکل از فیوز نبود پریز برق را بررسی کنید، برای بررسی پریز برق می توانید یک وسیله برقی دیگر را به آن وصل کنید تا از برق رسانی پریز مطمئن شوید.

اگر مشکل حل نشد با ما تماس بگیرید تا تعمیرکار متخصص را برای تعمیر یخچال فریزر ایندزیت برای شما اعزام کنیم.

  • چرا یخچال شما یخ نمی سازد…

اطمینان حاصل کنید که یخ ساز فعال است، بسته به مدل یخچال ایندزیت تنظیمات فعال سازی متفاوت بوده است که برای برسی بیشتر باید به دفترچه راهنما رجوع کنید.

شیر آبی که به یخچال ایندزیت متصل شده است را بررسی کنید تا از آبرسانی به یخ ساز مطمئن شوید، همچنین بررسی کنید که آیا یخی در یخساز گیر کرده است یا نه و اگر نتوانستید یخ گیر کرده را جدا کنید سعی کنید با آب گرم و یا سشوار آن را ذوب کنید.

با مشاهده صفحه نمایشگر مطمئن شوید که حالت قفل فعال نباشد چون فعال بودن حالت قفل باعث غیرفعال شدن یخ ساز می شود.

  • چرا یخچال فریزر ایندزیت زیادتر از حد سرد است…

بعد از تغییر درجه حرارت(دمای) یخچال مطمئن شوید که زمان کافی را برای تغییر دمای یخچال صبر کرده اید(بعضی مواقع تغییر دما تا حدود ۴۸ ساعت طول می کشد.

اگر شیر آب به یخچال ایندزیت شما متصل نیست یخ ساز را غیرفعال کنید تا برای تولید یخ دمای یخچال پایین نیاید.
اگر شما به تازگی مقدار زیادی یخ استفاده کرده اید ممکن است برای تولید بیشتر یخ دمای یخچال را پایین اورده باشد،حدود ۲۴ ساعت صبر کنید و بعد بررسی کنید که آیا دمای یخچال به حالت عادی برگشته است یا نه.

  • چرا یخچال ایندزیت زیاد گرم است…

بعد از تغییر درجه حرارت(دمای) یخچال مطمئن شوید که زمان کافی را برای تغییر دمای یخچال صبر کرده اید(بعضی مواقع تغییر دما تا حدود ۴۸ ساعت طول می کشد، اگر مشکل بالا رفتن دمای هوا در بالا و کشوهای میوه و گوشت و… وجود دارد جریان هوای آن را بررسی کنید.
تغییر تنظیمات کشوها به دمای سردتر باعث تغییر جریان هوا و سردتر شدن محتوای داخل کشوها می شود.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات یخچال ایندزیت شمال تهران :

نیاوران، جردن، میرداماد، پارک وی، پاسداران، شریعتی، گاندی، سید خندان، ولی عصر، ظفر، زعفرانیه، فرمانیه، الهیه، فرشته، دروس، یوسف آباد، عباس آباد

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات یخچال ایندزیت غرب تهران :

پونک، صادقیه، جنت آباد، شهرک اکباتان، فردوس، شهران، شهرزیبا، مرزداران، سردار جنگل، دهکده المپیک

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات یخچال ایندزیت شرق تهران :

نارمک، هفت حوض، رسالت، مجیدیه، سبلان، دردشت، علم و صنعت، پیروزی، حکیمیه، پلیس، کرمان، امام حسین، تهران نو، هنگام، فرجام، دلاوران

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات یخچال ایندزیت جنوب تهران :

افسریه، کیان شهر، شهرری، نازی آباد، خاوران، نواب، جیحون، آذری، ترمینال جنوب، یافت آباد

استفاده از خدمات پس از فروش ایندزیت و نمایندگی تعمیرات یخچال ایندزیت و تعمیرات ساید بای ساید ایندزیت

نمایندگی تعمیرات یخچال و ساید بای ساید ایندزیت درصورتی‌ که یخچال شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد می تواند در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی ایندزیت در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال و ساید بای ساید ایندزیت ما از طریق تلفن های پایین این صفحه از این خدمات بهره‌مند شوید اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش یخچال فریزر و ساید بای ساید ایندزیت بهره‌مند شوید می‌توانید با ما به عنوان تعمیرگاه‌ مجاز در سراسر تهران و کرج تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال فریزر یا ساید بای ساید ایندزیت خود به دست آورید.

مطالب بیشتر :

تعمیر یخچال فریزر پارس

شماره نمایندگی یخچال الکترواستیل

تعمیر یخچال سامسونگ

تعمیر یخچال در قیطریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.