خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر لباسشویی مدیا

نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا
فهرست عناوین این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

تعمیر ماشین لباسشویی

مهم نیست ماشین لباسشویی خود را از کجا خریداری کرده اید، متخصصان حرفه ای و باتجربه ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا، خدمات تعمیر ماشین لباسشویی مدیا را برای تمامی مدل ها ارائه می دهند، ما به عنوان نمایندگی مجاز و رسمی مدیا در تهران، انواع لباسشویی مدیا را به صورت تخصصی تعمیر می کنیم.

چرا بهتر است تعمیرات ماشین لباسشویی مدیا خود را به ما بسپارید؟

  • داشتن فنی کارانی که به طور مداوم در دوره های آموزشی دانش خود را به روز می کنند.
  • رتبه یک در تعمیر لباسشویی مدیا در تهران
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در تعویض قطعات
  • ۹۰ روز گارانتی خدمات ارائه شده
  • قیمت‌ منصفانه تعمیر ماشین لباسشویی مدیا برابر با نرخ تعیین‌شده از سوی نهادهای نظارتی
  • برآورد هزینه تخمینی قبل از انجام تعمیرات لباسشویی مدیا
  • انعطاف در تعیین زمان تعمیرات ماشین لباسشویی مدیا
  • متخصصان و تعمیرکارانی با میانگین ۱۱ سال تجربه

نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در تهران آماده انجام تعمیرات در منزل شما است

ما در تعمیرگاه مرکزی لباسشویی مدیا (Midea) بر این باوریم که فروش یک محصول پایان کار ارتباط با مشتری نبوده و این می‌توانید آغاز راهی لذت‌بخش و همراه با رضایت‌مندی باشد که مشتری با ارائه محصولی ارزشمند و باکیفیت نه‌تنها از محصول خریداری‌شده رضایت داشته باشد بلکه در تمامی انتخاب‌های بعدی نیز یکی از گزینه‌های ایشان خرید لوازم خانگی مدیا باشد.

یکی از خدماتی که در رضایت‌مندی مشتری نقش اساسی دارد خدمات پس از فروش بوده مثلاً ماشین لباسشویی مدیا در صورت بروز هرگونه مشکل به یک تعمیرگاه مجاز لباسشویی مدیا دسترسی داشته باشید که بتواند تمامی قطعات و لوازم موردنیاز شمارا تأمین کند.

به همین منظور ما در نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا این وظیفه مهم را برعهده‌ گرفته‌ایم و از لحظه خرید شما تا زمانی که شما به ما کوچک‌ترین نیازی داشته باشید همواره در کنار شما هستیم.

تعمیر لباسشویی مدیا توسط متخصص‌ترین‌ها

تعمیرگاه مجاز لباسشویی مدیا با توجه به کیفیت این محصول در انتخاب افرادی که صلاحیت تعمیر لباسشویی مدیا را داشته باشند نهایت دقت و حساسیت را به‌کاربرده تا بتواند افرادی شایسته و آگاه را برای این کار به استخدام خود درآورد که علاوه بر تخصص در تعمیر لباسشویی مدیا ازنظر اخلاقی و نوع برخورد صلاحیت ورود به حریم زندگی تمامی مشتریان را داشته باشند زیرا تمامی اقدامات تعمیری ما در منزل شما و در حضورتان انجام خواهد شد.

تمامی تعمیرکارانی که در تعمیرگاه مجاز لباسشویی مدیا در سراسر تهران مشغول به کار هستند علاوه بر تخصصی که به‌صورت تجربی در طی سال‌ها کسب کرده‌اند ما نیز با برگزاری کلاس‌های آموزشی در تمام طول سال آن‌ها را به‌صورت تخصصی برای تعمیر لباسشویی آموزش داده تا زمانی که پا به منزل شما می‌گذارند بدون از دست دادن کمترین زمانی عیب دستگاه را متوجه شوند و در قدم اول برای کم شدن هزینه شما سعی در تعمیر قطعه معیوب کنند و اگر با این کار مشکل دستگاه حل نشد نسبت به تعویض قطعه معیوب با یک قطعه باکیفیت اقدام کنند.

قابل‌ ذکر است که تمامی قطعات استفاده‌ شده از بهترین کیفیت قطعات بوده که همگی اصل و شرکتی است و دارای گارانتی می باشد.

کارشناسان متخصص در نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا

تمامی کارشناسان و تعمیرکارانی که در تعمیرگاه‌های مجاز ما در تهران مشغول به فعالیت هستند از بهترین افراد در این زمینه بوده که هرساله با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید مناسب ترین فرد برای تعمیر ماشین لباسشویی مدیا شما خواهند بود.

صرف هزینه های کمتر

به این دلیل که ما به تمام نقاط قوت و ضعف تعمیر لباسشویی مدیا آشنایی کامل داریم در صورت بروز هرگونه مشکل در کمترین زمان ممکن به مشکل پی خواهیم برد و تمامی سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار خواهیم بست.

خدمات سریع در نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا

ما در تعمیرگاه های مجاز ماشین لباسشویی با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر تهران و نزدیک بودن به شما این امکان را داریم که در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر ماشین لباسشویی مدیا به منزل یا محل کارتان مراجعه کنیم.

نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در تهران

پشتیبانی و خدمات نمایندگی لباسشویی مدیا در تهران شامل تمام محله های تهران از جمله صادقیه، گیشا، شهرک اکباتان، پونک، شهر زیبا، دهکده المپیک، شهرک غرب، تهرانپارس، نارمک، هفت حوض، پیروزی، حکیمیه، هنگام، رسالت، عباس آباد، مجیدیه، پاسداران، سعادت آباد، قیطریه، تجریش، الهیه، اختیاریه، نیاوران، دزاشیب، ولنجک، زعفرانیه و… می شود.

نظرات مشتریان ما درباره تعمیر لباسشویی مدیا :

متخصصی که از طرف شرکت شما برای تعمیر لباسشویی مدیا ما آمد خیلی ماهر و کاربلد بود، از شما متشکرم.

تعمیرکاری که برای تعمیر لباسشویی مدیا به منزل ما تشریف آوردند خیلی مودب بودند.

روند ارائه خدمات شما فوق العاده هست، تعمیر ماشین لباسشویی مدیا ما زودتر از آنچه فکر می کردیم انجام شد.

مشکلات متداول ماشین لباسشویی مدیا

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مدیا

در صورتی که با هر یک از مشکلات زیر در رابطه با ماشین لباسشویی مدیا خود مواجه شدید، توصیه می کنیم که با ما که نمایندگی ماشین لباسشویی مدیا هستیم تماس بگیرید.

  • ماشین لباسشویی روشن نمی شود و از کار افتاده است:

بسیاری از مواقع این مشکل ناشی از فعال شدن سوئیچ عدم تعادل می باشد که به دلیل عدم توازن بار به وجود می آید.

برای رفع این مشکل می توانید لباس ها را به صورت یکنواخت در داخل سبد ماشین لباسشویی قرار دهید و مجدداً دستگاه را راه اندازی نمایید.

اگر مشکل همچنان باقی بود ممکن است ایراد از برد فرمان بوده یا تایمر الکترونیکی دچار مشکل شده باشد که در چنین مواقعی باید دستگاه توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی مدیا بازدید شود.

 

 

  • ماشین لباسشویی آبریزش دارد و یا چکه می‌کند:

این مشکل می تواند به دلیل استفاده بیش از حد از مواد شوینده در لباسشویی، شل شدن شلنگ ها، انسداد شلنگ تخلیه، پمپ ها، نشتی و سوراخ شدن یا ترک برداشتن دیگ لباسشویی و شلنگ تزریق آب به دیگ و غیره باشد.

دقت داشته باشید که در صورت مشاهده هرگونه آبریزش باید فوراً تا برطرف شدن مشکل دستگاه را از برق کشیده شده و به هیچ عنوان از آن استفاده نکنید چون احتمال برق گرفتگی یا ریختن آب روی موتور یا اجزای الکترونیکی دستگاه وجود دارد و این مسئله باعث ده ها برابر شدن هزینه تعمیرات خواهد شد.

  • سبد ماشین لباسشویی به درستی نمی چرخد و یا اصلاً نمی چرخد:

زمانی که آب موجود در لباس ها در انتهای سیکل شست و شو همچنان زیاد باشد، می تواند نشانه این باشد که سبد لباسشویی به درستی نمی چرخد.

این مشکل می تواند به چند دلیل ایجاد شود: سوئیچ درب و یا ضامن درب مشکل داشته باشد، سلنوید چرخش سوخته باشد، مشکلی در سیم های رابط وجود داشته باشد، تسمه دستگاه پاره و یا بریده شده و یا ایرادی در اجزای داخلی یا تایمر الکترونیکی به وجود آمده باشد.

  • آب ماشین لباسشویی به درستی تخلیه نمی شود:

در صورتی که پمپ تخلیه شما معیوب باشد، تسمه فرسوده یا پاره شده باشد و یا شلنگ تخلیه آب مسدود شده باشد، آب در داخل دیگ ماشین لباسشویی مانده و تخلیه نمی شود. در صورتی که آب به درستی تخلیه نشود امکان بروز مشکلات جدی دیگری نیز بوجود می آید.

  • لرزش بیش‌ از اندازه ماشین لباسشویی مدیا:

در صورتی‌ که ماشین شما دچار لرزش بیش از حد می باشد، ممکن است دلیل این مشکل تراز نبودن لباسشویی باشد و یا اینکه دستگاه بر روی کفپوش نامناسب و لق قرار گرفته باشد.

همچنین پدها یا نوارهای لرزش گیر داخلی (که ممکن است خورده یا ساییده شده باشند) می توانند عامل این مشکل باشند. دقت داشته باشید که این یکی از شایع ترین مشکلات ماشین لباسشویی است که در صورت برطرف نشدن با هر بار استفاده به اجزای بیشتری آسیب زده و باعث بالا رفتن هزینه تعمیرات خواهد شد.

  • لکه هایی بر روی لباس ها بوجود آمده است:

اگر لباس دارای لکه بوده و این لکه ها پس از شست و شو هنوز باقی مانده اند، ممکن است که با شست و شوی آب و مواد شوینده پاک نشوند؛ اما در صورتی که لکه ای بر روی لباس نبوده و پس از شست و شو این لکه ها بوجود آمده اند، ممکن است دلیل آن نشت روغن از موتور لباسشویی باشد که دچار مشکل شده است.

  • آب سرد وجود ندارد:

در این حالت ممکن است شیر ورودی آب سرد به دستگاه بسته نشده باشد و یا رسوبات موجود موجب انسداد شیر و شلنگ متصل به آن شده باشند یا مادر برد اصلی دستگاه فرمان وارد شدن آب به دستگاه را صادر نکند.

  • ذرات پودر یا مایع شوینده بر روی لباس ها باقی می ماند:

وجود ذرات پودر لباسشویی بر روی لباس های شما ممکن است ناشی از ایراد اجزای داخلی یا تنظیمات دستگاه باشد و یا اینکه شیر آب سرد ورودی دچار گرفتگی رسوبی شده و آب به میزان کافی به داخل دیگ منتقل نمی شود.

دقت داشته باشید اگر به هر دلیل کارکرد دستگاه شما غیر عادی شده یا مشکلی در زمینه استفاده از دستگاه مشاهده می کنید باید فوراً این مشکل توسط کارشناس فنی بررسی و برطرف شود چون احتمال دارد قطعات دستگاه خراب شود و مجبور شوید هزینه بیشتری بابت تعمیرات و یا تعویض قطعات بپردازید.

اجازه ندهید که به دلیل مشکلات کوچک ماشین لباسشویی شما اشکال اساسی پیدا کند! هم اکنون برای درخواست تعمیر لباسشویی مدیا خود با نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در تهران از طریق تلفن های پایین این صفحه تماس بگیرید.

ما با کمک متخصصین با تجربه خود همیشه آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

درباره تعمیرگاه تخصصی و مجاز تعمیر ماشین لباسشویی مدیا

تعمیرگاه تخصصی و مجاز ما بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای سرویس ماشین لباسشویی شما می باشد.

با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب شما برای تعمیر لباسشویی شما هستیم.

مهم نیست که ماشین لباسشویی شما چه مدل می باشد زیرا ما تمامی مدل های مختلف ماشین لباسشویی مدیا را تعمیر می کنیم.

سیستم خدمات دهی ما نزدیکترین متخصص را جهت تعمیر در زمانی که شما تعیین می کنید به محل شما در سراسر تهران اعزام نموده تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کنند.

سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی مدیا

امروزه ماشین لباسشویی یکی از لوازم خانگی بسیار ضروری در هر خانه ای است؛ اما اکثر مردم بدون توجه و مراقبت های لازم فقط از آن استفاده می کنند تا زمانی که لباسشویی دچار مشکل شده یا از کار بیفتد و حجم عظیمی از لباس های کثیف روی دست آن ها بماند!

نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا با بیش از 30 سال سابقه ارائه خدمات به شما توصیه می کند که به محض مشاهده هرگونه مشکل در رابطه با عدم عملکرد صحیح ماشین لباسشویی خود با توجه به منطقه زندگی خود با یکی از تلفن های تماس پایین این صفحه با ما تماس بگیرید تا با حضور تعمیرکار لباسشویی مدیا در محل مورد نظر شما، ریسک خرابی های پیچیده تر را در آینده کاهش دهید.

بیشتر بخوانید:

تعمیرماشین لباسشویی آریستون

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیرلباسشویی

 

تعمیر لباسشویی مدیا

در صورتی که تعمیر ماشین لباسشویی شما تخلیه نمی کند، نمی چرخد و یا کلا لباسشویی روشن نمی شود، تعمیرکاران متخصص نمایندگی ماشین لباسشویی مدیا می توانند با ارائه خدمات مناسب، سرویس دوره ای و یا تعمیرات فوری مشکلات دستگاه شما را در کمترین زمان ممکن برطرف نموده و آسودگی و آسایش را به خانه تان بازگردانند.

علاوه بر این متخصصان ما نکات و توصیه های مهمی در رابطه با نگهداری و طرز استفاده صحیح از لباسشویی را به شما آموزش خواهند داد تا بتوانید از دستگاه خود استفاده بهتری داشته باشید.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا شمال تهران :

نیاوران، جردن، میرداماد، پارک وی، پاسداران، شریعتی، گاندی، سید خندان، ولی عصر، ظفر، زعفرانیه، فرمانیه، الهیه، فرشته، دروس، یوسف آباد، عباس آباد

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا غرب تهران :

پونک، صادقیه، جنت آباد، شهرک اکباتان، فردوس، شهران، شهرزیبا، مرزداران، سردار جنگل، دهکده المپیک

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا شرق تهران :

نارمک، هفت حوض، رسالت، مجیدیه، سبلان، دردشت، علم و صنعت، پیروزی، حکیمیه، پلیس، کرمان، امام حسین، تهران نو، هنگام، فرجام، دلاوران

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا جنوب تهران :

افسریه، کیان شهر، شهرری، نازی آباد، خاوران، نواب، جیحون، آذری، ترمینال جنوب، یافت آباد

نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا چگونه خدمات گارانتی را به مشتریان ارائه می‌دهد

شما با خرید هر یک از محصولات مدیا یک کد از نمایندگی رسمی مدیا (midea) برای محصول خود دریافت می‌کنید که این کد در همان لحظه در نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا فعال‌ شده و در طول این مدت‌ اگر به هر دلیل ماشین لباسشویی شما با مشکلی مواجه شود می‌توانید با مراجعه به ما که نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در تهران هستیم، برای استفاده از این خدمات پس از فروش استفاده کنید.

ولی اگر مدت‌ زمان استفاده از گارانتی شما به پایان رسیده است می‌توانید با تماس با تعمیرگاه مجاز لباسشویی مدیا از طریق تلفن های پایین همین صفحه از خدمات نوین تعمیراتی استفاده کرده و بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را دریافت کنید.

بیشتر بدانید:

تعمیرماشین لباسشویی دوقلو حایر

تعمیرلباسشویی سامسونگ

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.