خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی
فهرست عناوین این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی با توجه به برند دستگاه شما و مشکلی که برای آن پیش آمده است، متفاوت است. در اکثر اوقات شما با خرید یک ماشین لباسشویی به همراه دستگاه یک برگه ضمانتنامه نیز دریافت می کنید که در صورت نصب دستگاه توسط شرکت های معتبر و دارا بودن مهر، در مدت زمان معین و تعیین شده در آن برگه، می توانید از خدمات مرتبط با تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی خود استفاده نمایید، اما در صورتی که مدت اعتبار این ضمانتنامه تمام شده باشد و ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شود، شما باید به دنبال یک تعمیرکار معتبر دیگر باشید.

شرکت مستر امداد یکی از معتبرترین شرکت های تعمیر انواع لوازم خانگی در تهران می باشد که کلیه خدمات مربوط به تعمیر و سرویس انواع لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی، تعمیر ماشین ظرفشویی، تعمیر هود، تعمیر اجاق گاز و… را در منزل شما و در کوتاه ترین زمان انجام می دهد. متخصصین موجود در این شرکت کلیه آموزش های لازم برای تعمیر انواع ماشین های لباسشویی را گذرانده اند و شما با خیال راحت می توانید تعمیر دستگاه خود را به این شرکت بسپارید. هزینه تعمیر ماشین لباسشویی با توجه در شرکت مستر امداد با توجه به مشکلی که در دستگاه شما وجود دارد تعیین می شود.

بیشتر بدانید:

تعمیرماشین لباسشویی دوقلو حایر

تعمیرلباسشویی سامسونگ

عوامل موثر بر قیمت سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی به عوامل مختلفی می تواند بستگی داشته باشد. ماشین لباسشویی شما در اثر عوامل مختلفی می تواند دچار خرابی شود. این عوامل گاهی اوقات به نحوه استفاده شما مربوط می شود و گاها نیز پیش می آید که کاربر هیچ گونه نقشی در این خرابی نداشته است. با توجه به مشکلی که در ماشین لباسشویی شما ایجاد شده، هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیز متفاوت است.

 

به عنوان مثال اگر یکی از قطعات اصلی لباسشویی دچار مشکل شده باشد، این هزینه مسلما بیشتر از حالتی است که یکی از قطعات ارزان قیمت دچار خرابی شده باشد. همچنین توانایی و مهارت متخصصی که روی ماشین لباسشویی شما کار می کند نیز در هزینه های نهایی تاثیر گذار است. علاوه بر موارد گفته شده، یکی دیگر از مواردی که در هزینه تعمیر ماشین لباسشویی شما نقش کلیدی دارد، ضمانت نامه یا همان برگ گارانتی است که شرکت مستر امداد برای ضمانت خدمات خود و همچنین ضمانت قطعاتی که در تعمیر ماشین لباسشویی شما استفاده می کند، صادر می نماید.

این ضمانت به شما این اطمینان خاطر را می دهد که کلیه کارهایی که روی دستگاه لباسشویی شما انجام شده به صورت تخصصی و با بهترین قطعات بوده تا خیال شما از خرابی دوباره ماشین یه صورت کامل راحت شود.

قطعات تعویضی ماشین لباسشویی

عاملی که مستقیما بر هزینه تعمیر لباسشویی اثرمی گذارد قیمت قطعه معیوب است. متخصصین اعتقاد دارند که ۹۸ درصد تعمیرات لوازم آشپزخانه با نیاز به تعویض قطعه یا قطعاتی از آن وسیله همراه است.

تعمیر یا تعویض ماشین لباسشویی ؟

ممهترین دو راهی که مشتریان معمولا با آن دست و پنجه نرم می کنند دو راهی تعمیر یا تعویض آن وسیله خاص است.

اجرت و قیمت قطعات و هزینه تعمیر ماشین لباسشویی

هزینه تعمیر لباسشویی تنها گزینه‌ای ‌است که زمانی که ماشین لباسشویی به طور ناگهانی از کار میافتد توجه شما به سوی آن جلب می‌شود. ماشین لباسشویی از کاربردی‌ترین لوازم خانگی است که می‌توانید ساعت‌ها در طول روز از آن‌ها استفاده کنید و صرفه‌جویی زیادی در هزینه و زمان داشته باشید.

اگر ماشین لباسشویی شما سالم باشد به راحتی می‌توانید لباس‌های تمام اعضای خانواده را بشویید تا همیشه آراسته باشند و نگرانی از بابت انباشته شدن لباس‌های کثیف در گوشه حمام نداشته باشید!

عواقب و پیامدهای خرابی ماشین لباسشویی

حال تصور کنید که ماشین لباسشویی شما خراب شده باشد و دیگر نمی­توانید از آن‌ها استفاده کنید. عمق فاجعه زمانی مشخص می‌شود که بعد از یک هفته کاری شلوغ در ایام تعطیلات میهمان نیز داشته باشید.

از یک طرف باید لباس‌ها را بشویید و از طرف دیگر ظرف‌های انباشته شده در ظرفشویی آزرده خاطرتان می‌کند. راه حلی که به ذهنتان خطور می‌کند تعمیر ماشین لباسشویی در کمترین زمان ممکن است.

کاهش هزینه تعمیر لباسشویی

جهت کاهش هزینه تعمیر لباسشویی بهتر است با ما که تعمیرگاه مجاز هستیم تماس بگیرید؛ زیرا با توجه به این که نمایندگی مجاز می‌تواند تعمیر ماشین لباسشویی را در اسرع وقت و با مناسب‌ترین هزینه انجام می‌دهد بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند این مرکز را جهت دریافت خدمت مد نظرشان انتخاب کنند. در ادامه برخی از ویژگی‌های متمایز نمایندگی مجاز جهت آشنایی بیشتر بیان شده است.

 

بیشتر بخوانید:

تعمیرماشین لباسشویی آریستون

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیرلباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی در اسرع وقت

با توجه به این که تعمیرکاران باتجربه نمایندگی ما عیب یابی و تعمیر دستگاه را در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهند بنابراین نیازی نیست مدت زمان زیادی در انتظار بمانید تا لوازم خانگی مد نظرتان تعمیر شود.

  • استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت

قطعاتی که توسط تعمیرکاران ما ارائه می‌شود تماماً فابریک هستند تا بعد از اتمام فرآیند تعمیرات، دستگاه مورد نظر از عملکرد مناسبی برخوردار باشد. با وجود اصل بودن قطعات نمایندگی مجاز با قیمتی بسیار مناسب آن‌ها را ارائه می‌دهد؛ بنابراین نگرانی از بابت افزایش هزینه تعمیر لباسشویی نخواهید داشت.

قطعات استفاده شده دارای گارانتی معتبر هستند و در صورت نیاز می‌توانید از خدمات پس از فروش آن‌ها بهره‌مند شوید.
تمامی تعرفه‌ها طبق قیمت مصوبه اتحادیه محاسبه می‌گردد و پس از ارائه خدمات فاکتور رسمی نمایندگی مجاز ارائه می‌شود تا نگرانی از بابت افزایش قیمت نداشته باشید.هزینه تعمیر ماشین لباسشویی

  • تعمیر کارانی حرفه ای و دوره دیده

تعمیرکاران نمایندگی مجاز ما از دانش روز دنیا جهت عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی‌های مختلف برخوردار هستند؛ بنابراین عیب یابی دستگاه به طور کامل انجام می‌شود تا تمام مشکلات احتمالی برطرف شود و دستگاه همانند روز اول قابل استفاده باشد.

در فاکتور رسمی قیمت تک تک اجزای تعویض شده، هزینه ایاب ذهاب تعمیرکاران بنا بر منطقه مورد نظر و دستمزد انجام تعمیرات به صورت جداگانه ذکر می‌شود. تا ابهامی از بابت هزینه دریافتی نداشته باشید.

نمایندگی مجاز ما دارای شعبه‌های متعددی در مناطق مختلف شهر است؛ بنابراین با اولین تماس تعمیرکاران از نزدیک‌ترین شعبه در محل حاضر می‌شوند و خدمات مورد نظر مشتری را ارائه می‌کنند؛ بنابراین هزینه ایاب و ذهاب تا حد معقولی کاهش پیدا می‌کند.

جهت اطمینان بیشتر و پرداخت هزینه تعمیر لباسشویی کمتر به شما توصیه می‌کنیم این امر را به نمایندگی مجاز ما بسپارید و به هیچ عنوان به افراد مبتدی و غیرمجاز اعتماد نکنید؛ زیرا تعمیرات نادرست ممکن است صدمات جبران ناپذیری را در پی داشته باشد.

هزینه خدمات لباسشویی

مجموعه مستر امداد در راستای جلب رضایت مشتری مفتخر است ، کلیه هزینه های تعمیرات ماشین لباسشویی را با جزئیات شفاف سازی نماید ، امیدواریم با رعایت کردن قوانین مشتری مداری جایگاه خود را در عرصه خدمات لوازم خانگی حفظ نماییم .

هزینه اجرت خدمات ماشین لباسشویی ( هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی ) به شرح زیر می باشد .

توجه آموزش تعمیر لباسشویی :

اگر فنی هستید و نمیخواهید مبلغی بابت تعمیرات لباسشویی بپردازید، حتما بر روی آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی کلیک نمایید تا اطلاعات خود را کامل کنید و خودتان تعمیرکار لباسشویی خود شوید .

توجه تعمیر ماشین لباسشویی :

چنانچه نیاز به تعمیرات لباسشویی خود در تهران دارید و هزینه آن برای شما سنگین میباشد کافی است با شماره تلفن مجموعه مستر امداد در سراسر تهران تماس حاصل نمایید تا از خدمات ارزان لباسشویی در مجموعه ما بهره مند شوید و نگرانی بابت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی خود نداشته باشید.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی

لازم به ذکر است قبل از اینکه به مطالعه هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی بپردازید ، به نکات زیر توجه نمایید :

خدمات لباسشویی بر حسب سابقه ، تجربه ، ضمانتنامه و نوع کارکرد تعمیرکار قیمت را تعیین مینماید .
باید به این موضوع دقت نمایید که کیفیت کار با هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی رابطه مستقیم دارد .
به ضمانتنامه خدمات دقت نمایید ، بعد از تعمیر لباسشویی چه مدت زمان ، کدام خدمات و کدام قطعات را به شما ضمانت می دهند .
تعویض قطعات لباسشویی در بازار تهران از کیفیت های مختلفی برخوردار است ، بنابراین نوع قطعه در قیمت تاثیرگذار میباشد .
از اعتبار شرکت خدماتی تعمیرات لباسشویی اطمینان حاصل نمایید .
از راه دادن افراد متفرقه و بی نشان در محل خود بابت تعمیرات لباسشویی خودداری نمایید ( تمامی پرسنل مستر امداد با لباس فرم در محل حاضر میشوند )
مستر امداد نمایندگی تعمیرات لباسشویی با شعبات مختلف در سراسر تهران ، ضمانتنامه رسمی و استفاده از قطعات فابریک همان برند در خدمت شما عزیزان میباشد.

1 . هزینه نصب ماشین لباسشویی

برای نصب لباسشویی برندهای مختلف میتوانید با ما در ارتباط باشید .

2 . هزینه سرویس ماشین لباسشویی

تعویض فیلتر ماشین لباسشویی ، جرم گیری ماشین لباسشویی

قیمت تعویض فیلتر ماشین لباسشویی متفاوت است ، تعمیرکار لباسشویی با برندهای مختلف قیمتهای مختلف ارائه میدهد بنابراین مستر امداد در اینحا سرویس ماشین لباسشویی را شامل تعویض فیلتر با کیفیت ، جرم گیری برند لباسشویی مرتبط میداند و باسرویس لباسشویی خود میتوانید از تعمیرات پیشگیری کنید و بدانید که قیمت فیلتر لباسشویی و یا قیمت جرمگیر لباسشویی را در هیچ جا ارزانتر از مستر امداد پیدا نمیکنید . هدف مستر امداد جلب رضایتمندی شما عزیزان میباشد .هزینه تعمیر ماشین لباسشویی

3 . هزینه تعویض پمپ تخلیه لباسشویی

  • هزینه تعویض پمپ تخلیه
  • هزینه اجرت نصب پمپ تخلیه لباسشویی

برای برندهای مختلف لباسشویی باید پمپ تخلیه مربوط به آن برند را انتخاب نمود برای انتخاب پمپ تخلیه لباسشویی فریجیدر باید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر و برای تعویض فیلتر لباسشویی ایندزیت و یا بکو باید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت و نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو در تماس باشید تا از قیمت ارزان آن و کیفیت مطلوب بهره مند شوید با توجه به نکات گفته شده هزینه تعمیر ماشین لباسشویی را کاهش دهید.

4 . هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی

توجه : تایمر ماشین لباسشویی در 90 % مواقع نیازی به تعویض ندارد ، ولی در صورتیکه توسط تکنسین متخصص و دوره دیده تعمیر شود ، قابل ذکر است تایمر ماشین لباسشویی به صورت مکانیکی و الکترونیکی می باشد .

هزینه تعمیر تایمر مکانیکی ماشین لباسشویی
هزینه تعمیر تایمر الکترونیکی ماشین لباسشویی
هزینه اجرت باز کردن و نصب تایمر ماشین لباسشویی

توجه : دقت فرمایید در صورتیکه آی سی پروگرمر برد الکترونیکی ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده باشد ، تعویض شود بهتر است .

هنگامیکه تایمر لباسشویی شما عزیزان به مشکل برمیخورد حتما ؛ تعمیرات باید توسط نمایندگی تعمیرات همان برند انجام و یا تعویض شود ، در اینجا ما شما را با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ ، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون آشنا میکنیم ، تا با استفاده از قطعات فابریک طول عمر لباسشویی شما عزیزان افزایش یابد .

5 . هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی

مشتریان محترم مجموعه مستر امداد توجه داشته باشید ؛ هزینه تعمیرات برد الکترونیکی ماشین لباسشویی شما بستگی به زمانی که مهندسین الکترونیک ما جهت برطرف کردن عیب صرف میکنند ، تعویض قطعات دارد . چنانچه صفحه نمایش دیجیتالی لباسشویی شما عددی را نشان داد و دیگر کارکرد قبلی را نداشت یا مشکل جدیدی را شامل شد نشانگر از ارور ماشین لباسشویی شما میباشد ، آن عدد یا کد ، کد خطای ماشین لباسشویی است ، در نظر داشته باشید برای رفاه حال شما عزیزان کد خطاهای ماشین لباسشویی را تحت پوشش قرار داده ایم .

بیشتر بخوانید:تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو حایر

6 . هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی

بسته به نوع ماشین لباسشویی هزینه تعویض لاستیک ( با انواع کیفیت ) متفاوت می باشد.

هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی

قیمت لاستیک درب ماشین لباسشویی متفاوت است ، این قیمت به نوع لباسشویی و برند آن مرتبط است ، ما در اینجا شما را با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات ، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال ، تعمیر ماشین لباسشویی ارج و نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کندی آشنا میکنیم تا با استفاده از خدمات با کیفیت در هزینه تعمیرات صرفه جویی نمایید .

7 . هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی

هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی

قیمت کمک فنر ماشین لباسشویی برای برندهای مختلف متفاوت میباشد ، چنانچه قصد تعویض کمک فنر لباسشویی خود را دارید ، بدانید که به تنهایی نمیتوانید انجام دهید و نیاز به تعمیرکار دارید ، از این حیث برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ ، تعمیر ماشین لباسشویی الجی ، تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا کلیک نمایید تا از خدمات ارزان و با کیفیت بهره مند شوید .

8 . هزینه تعویض یا تعمیر هیدروستات ماشین لباسشویی

  • هزینه تعویض هیدروستات ماشین لباسشویی
  • هزینه عیب یابی و برطرف کردن عیب

مستر امداد را به عنوان تعمیرات لباسشویی ارزان به دوستان خود معرفی کنید و جهت نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الگانس ، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک و نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس کلیک کنید تا از خدمات ارزان ، با کیفیت و مهمتر از همه قطعات اورجینال همان برند بهره مند شوید .

9 . هزینه تعویض شیربرقی ماشین لباسشویی

  • هزینه تعویض شیربرقی ماشین لباسشویی
  • هزینه عیب یابی و برطرف کردن عیب

10 . هزینه تعویض میکروسوئیچ ماشین لباسشویی

  • هزینه تعویض میکروسوئیچ ماشین لباسشویی
  • هزینه عیب یابی و برطرف کردن عیب

قیمت میکروسوئیچ لباسشویی برای برندهای مختلف متفاوت میباشد و برای تعویض میکروسوئیچ ارزان و با کیفیت از خدمات مستر امداد بهره مند شوید و جهت استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک ، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی حایر و نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دلونگی کلیک نمایید .

بهتر است بخوانید:تعمیر لباسشویی سامسونگهزینه تعمیر ماشین لباسشویی

11 . هزینه تعویض کاسه نمد ، بلبرینگ ماشین لباسشویی

  • هزینه تعویض کاسه نمد ، بلبرینگ ، سه نظام
  • هزینه عیب یابی و برطرف کردن عیب
  • توجه : کل ماشین لباسشویی باید دمونتاژ و دوباره مونتاژ شود .

کاسه نمد ، سه نظام و بلبرینگ علاوه بر قیمت دارای کیفیت متفاوت نیز میباشد و نصب و تعمیرات آن بسیار حائز اهمیت است بنابراین برای استفاده از خدمات تعویض کاسه نمد ، سه نظام و بلبرینگ در اینجا لازم است به کیفیت ، نوع خدمات و ضمانت آن توجه ویژه ای داشته باشید .

12 . هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی

  • هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی ( دسته دوم )
  • هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی ( فابریک : ذغالی ، دیجیتالی و … )
  • هزینه عیب یابی و برطرف کردن عیب

قیمت موتور ماشین لباسشویی متفاوت است ، اینکه برند لباسشویی شما آمریکایی ، آسیایی یا اروپایی باشد اهمیت ویژه ای دارد به طور مثال قیمت موتور در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک که برند آمریکایی است با قیمت موتور در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس که برندی اروپایی است متفاوت میباشد ، مستر امداد اینجاست تا برای تعویض موتور ماشین لباسشویی خود کمترین هزینه را پرداخت نمایید .

13 . هزینه تعویض یا تعمیر دیگ، آبکش

  • هزینه تعویض دیگ
  • هزینه عیب یابی و برطرف کردن عیب

توجه : کل ماشین لباسشویی باید دمونتاز و دوباره مونتاژ شود .

قیمت دیگ ماشین لباسشویی خود را پرسش کنید و تفاوت را با هزینه تعمیرات لباسشویی در مستر امداد مقایسه نمایید و آنگاه ما را به دوستان خود به عنوان تعمیرگاه مجاز لباسشویی ارزان معرفی نمایید .

14 . هزینه تعویض پانل ماشین لباسشویی

پانل ماشین لباسشویی در انواع مختلف و قیمتهای مختلف ( بستگی به مدل و نوع ماشین لباسشویی دارد ) موجود میباشد .

15 .هزینه تعویض خرطومی دیگ

  • هزینه تعویض خرطومی دیگ
  • هزینه عیب یابی و برطرف کردن عیب

قیمت خرطومی ماشین لباسشویی نسبت به برندهای مختلف متفاوت میباشد ، مستر امداد هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی را تحت پوشش قرار داده است تا با شفافیت به تعمیرات لباسشویی خود بپردازید و در هزینه تعمیرات صرفه جویی نمایید .

اینکه خودتان به تنهایی به عیب یابی ماشین لباسشویی خود بپردازید لازم است مطالعه داشته باشید ، ما در صفحه عیب یابی ماشین لباسشویی تمام سوالات شما درباره تعمیرات لباسشویی را پاسخ داده ایم ، بنابراین مطالعه کنید و هزینه تعمیرات را در جیب خود نگهدارید و با دعایتان ما را به هدفمان نزدیک تر نمایید .

امیدوارم با مطالعه این صفحه دیگر نگران هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی خود نباشید .

بیشتر بدانید:تعمیر ماشین لباسشویی آریستون  

19 پاسخ

  1. سلام بسیار اطلاعات خوب و کاملی در این سایت به دست آوردم

  2. هزینه تعمیر ماشین لباسشویی که انجام دادن کاملا منطقی بود و با قیمت دقیق قطعات اعلام کردند

  3. هزینه تعمیر لباسشویی در شرکت های دیگه بسیار بالاتر است

  4. هزینه تعمیر ماشین لباسشویی و خدماتی که انجام شد نسبت به سایر فروشگاه های دیگه قیمت پایین تر و خدمات بهتری و انجام دادن

  5. هزینه تعمیر ماشین لباسشویی همراه با خدماتی که ارائه داده شد خیلی مناسب بود متشکم از زحمات شما

  6. هزینه تعمیر ماشین لباسشویی که سایت امداد من میگه خیلی به صرفه تر از جاهای دیگه هستش

  7. هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بقیه شرکت ها بسیار بالاتر است

  8. اطلاعات بسیار خوبی درباره ماشین لباسشویی ارائه داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.