خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر ساید بای ساید

تعمیر یخچال ساید بای ساید
فهرست عناوین این مطلب
5/5 - (3 امتیاز)

آیا یخچال ساید بای ساید شما با مشکلات فنی روبرو شده است؟ آیا نیاز به تعمیرات فوری و حرفه‌ای دارید؟ مستر امداد با تیمی از تکنسین‌های مجرب و متخصص، آماده ارائه خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید با کیفیت بالا و قابل اعتماد می‌باشد.

home appliance repair

ارائه خدمات تعمیر لوازم برقی خانگی در تمام تهران

home appliance repair

ارائه خدمات تعمیر لوازم برقی خانگی در تمام تهران

چرا خدمات تعمیر ساید مستر امداد؟

  1. تخصص و تجربه: مستر امداد با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر یخچال‌های ساید بای ساید، به شما تضمین می‌کند که مشکلات فنی را به طور دقیق تشخیص داده و راهکارهای موثر برای تعمیر ارائه می‌دهد.
  2. کیفیت قطعات: همواره از قطعات اصلی و با کیفیت برای تعمیرات استفاده می‌کنیم. این امر اطمینان می‌دهد که یخچال شما پس از تعمیر، به حالت ایده‌آل بازگردد و برای مدت طولانی عملکرد خوبی داشته باشد.
  3. خدمات سریع و قابل اعتماد: در مستر امداد، قراردادهای خدمات سریع را ارائه می‌دهیم. تیم ما به سرعت به محل شما می‌رسد و تعمیرات لازم را انجام می‌دهد. همچنین، ما به اعتماد و رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهیم و تضمین می‌کنیم که خدمات ما با کیفیت و قابل اعتماد هستند.
  4. قیمت منصفانه: در مستر امداد، قیمت‌های ما برای خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید به شما منصفانه و عادلانه ارائه می‌شود. ما از شما هیچگونه هزینه اضافی و پنهانی درخواست نمی‌کنیم و تمامی جزئیات قیمت‌گذاری را به وضوح برای شما توضیح می‌دهیم.
  5. خدمات تخصصی: تیم ما در مستر امداد دارای تخصص و تجربه در تعمیر انواع مدل‌ها و برندهای یخچال‌های ساید بای ساید است. بنابراین، مهم نیست که شما یخچالی از کدام برند یا مدل استفاده می‌کنید، ما قادر به تشخیص و رفع مشکلات آن هستیم.
  6. خدمات پس از فروش: پس از انجام تعمیرات، ما از شما نظرات و بازخوردهای خود را درباره خدمات ما دریافت می‌کنیم. این امر به ما کمک می‌کند تا همواره کیفیت خدمات خود را بهبود بخشیم و از رضایت شما اطمینان حاصل کنیم.
  7. خدمات اورژانسی: برخی از مشکلات یخچال ساید بای ساید نیاز به تعمیرات فوری دارند. در مستر امداد، ما خدمات اورژانسی را نیز ارائه می‌دهیم تا در هر زمانی که نیاز به تعمیرات فوری داشتید، در کنار شما باشیم.
  8. ضمانت نامه: ما در مستر امداد ضمانت نامه‌ای برای خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید ارائه می‌دهیم. این ضمانت نامه نشان دهنده اعتماد ما به کیفیت خدماتمان است و به شما اطمینان می‌دهد که در صورت بروز هر گونه مشکل بعد از تعمیر، ما آن را برطرف خواهیم کرد.
  9. راهنمایی و مشاوره: در مستر امداد، ما به شما راهنمایی و مشاوره لازم را در خصوص نگهداری و استفاده بهینه از یخچال ساید بای ساید خواهیم داد. ما به شما نکات مهمی را درباره نگهداری، تمیز کردن، و جلوگیری از مشکلات آینده ارائه می‌دهیم.

به ما زنگ بزنید و خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید خود را به ما بسپارید. ما به شما قول می‌دهیم که با انتخاب مستر امداد، از خدماتی حرفه‌ای، کیفیت بالا، و قابل اعتماد برخوردار خواهید شد. تیم ما در انتظار شماست و منتظر تماس شما برای رفع مشکلات یخچال ساید بای ساید شماست.

تعمیر انواع یخچال ساید بای ساید

نتیجه اعتماد شما به این مرکز، رضایتمندی و خرسندی شما خواهد بود.ما به عنوان نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در تهران آماده خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز هستیم، ما انواع برندها مانند سامسونگ، ال جی ، جنرال الکتریک، دوو و… را تعمیر می کنیم.تعمیر لوازم خانگی در مرکز ما با توجه به داشتن تیمی فنی متخصص و با تجربه در منزل شما و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

تعمیر ساید بای ساید در محل

تعمیر ساید باید صرفا توسط متخصصین این دستگاه به انجام برسد زیرا ممکن است با انجام خدمات عیب یابی غیر تخصصی صدمات شدیدی به یخچال وارد شود که این امر هزینه های زیادی را به مشتریان وارد میکند .به همین منظور ما در نمایندگی مجاز یخچال فریزر توانسته ایم با تشکیل تیم های تخصصی خدماتی در خور توجه به مشتریان ارائه داده و برای اطمینان از صحت خدمات انجام گرفته ، دستگاه تعمیر شده 1 سال گارانتی می شود تا مشتریان عزیز بتوانند به راحتی لوازم خانگی خود را به ما بسپارند.برای راحتی مشتریان عزیز و سرعت بخشیدن به کارها، مراکز متعددی در تمامی نقاط تهران آماده به کار هستندبا اولین تماس شما با نزدیکترین متخصص تعمیر ساید بای ساید هماهنگ شده و در کوتاهترین زمان سرویس و عیب یابی دستگاه شما به اتمام رسیده است.
تعمیر ساید بای ساید
تعمیر ساید بای ساید

نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید در تهران

نمایندگی مجاز ساید بای ساید ما با داشتن 30 سال سابقه درخشان ، همواره تحت نظر اتحادیه مربوطه فعالیت داشتهو تمامی هزینه ها را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه از مشتریان دریافت میکند.با توجه به آگاهی ما از نیاز شما به این وسیله و فوریت در درست شدن آن و عدم امکان جابجایی، تمامی تعمیرکاران یخچال‌ فریزر ما را به‌صورت ۱۰۰% در منزل شما انجام داده و یخچال شما نیاز به هیچ‌گونه جابجایی نخواهد داشتکه علاوه بر عیب یابی فوری یخچال در محل، از خدمات سرویس دوره ای یخچال فریزر به صورت ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید.به منظور پایین نگه داشتن هزینه ها متخصصین تعمیر یخچال ساید بای ساید در صورت امکان اقدام به تعمیر قطعات اصلی دستگاه کرده تا در هزینه عیب یابی یخچال هرچه بیشتر صرفه جویی شود.در صورت نیاز به تعویض قطعات صرفا از قطعات اصلی شرکتی استفاده میشود ،تا ضمن بالابردن کیفیت تعمیرات از صدمه دیدن قسمت های دیگر یخچال جلوگیری به عمل آید.

سه سوته میام پیشت هرجای تهران که باشی کمتر از ۳۰ دقیقه میام واسه سرویس…

سه سوته میام پیشت
هرجای تهران که باشی کمتر از ۳۰ دقیقه میام واسه سرویس…

خدمات نمایندگی مجاز ساید بای ساید در تهران

در ادامه مطلب به ایرادات احتمالی و ارور های ساید بای ساید ها میپردازیم.

HRS۱-ارور در یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک به چه دلیل بوجود می آید؟

1) برد دستگاه ایراد دارد.

2) الکتروفن دستگاه ایراد دارد. جهت رفع عیب با ما به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک در تهران تماس بگیرید.

۲-دستگاه روشن است ولی صدای تیک تیک میدهد و سرما را از دست داده است.

1) برد دستگاه ایراد دارد.

2) الکتروفن دستگاه ایراد دارد.

۳-هنگام برداشت آب از آبریز صدای آب می آید ولی از دیس پلی جلو آب بیرون نمی آید.

1) شیر برقی دستگاه ایراد دارد.

2) شلنگ های آب رسان ایراد دارند.

۴-درجات ساید بای ساید جنرال الکتریک متغیر میباشد.

1) الکتروفن دستگاه ایراد دارد.

جهت رفع عیب با ما به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید ال جی و تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در تهران تماس بگیرید.

2) راه اندازی موتور ایراد دارد.

3) دستگاه ایراد گازی دارد.

ایرادات رایج جهت تعمیر یخچال ساید

گرم شدن بدنه ساید بای ساید

در بعضی از مواقع ممکن است مشاهده کنیم که بدنه یخچال ساید بای ساید گرم شده است.و ما نگران خرابی آن می شویم.در جواب باید گفت که این گرما به دلیل وجود لوله های گاز است که از بدنه یخچال ساید بای ساید رد شده‌اند.به زبان ساده چون این گازها دارای گرماستو این لوله های گاز در سرتاسر یخچال وجود دارند باعث گرم شدن بدنه ساید بای ساید خواهد شد.در نتیجه گرم شدن بدنه مشکل فنی ندارد و طبیعی است و اصلا نگران نباشید.

تعمیر ساید بای ساید
تعمیر ساید بای ساید

افتادگی درب یخچال

یکی از پر تکرار ترین مشکلات افتادگی درب یخچال ساید بای ساید است.دلیل آن این است که مصرف کنندگان این یخچال مواد غذایی و وسایل سنگینی در درب یخچال قرار می دهند.و پس از مرور زمان این سنگینی باعث افتادگی درب یخچال می شود.

نچسبیدن لاستیک درب ساید بای ساید

ممکن است متوجه آن شوید که وقتی درب یخچال ساید بای ساید را می‌بندید لاستیک آن شل شده است و خوب بسته نمی شود و یا به بدنه نچسبیده است.دلیل مشکل به خاطر به پایان رسیدن عمر مفید آن است.چون سرمای یخچال به آن برخورد می کند و در مرور زمان کارایی اولیه و کیفیت خود را از دست میدهد.در همچین مواقعی حتماً لاستیک درب سایدبای‌ساید را عوض کنید.

برفک زدن یخچال ساید

یکی از آزاردهنده ترین مشکلات برفک زدن یخچال است.طبق گفته کارشناسان و متخصصین ما مهمترین دلیل برای اینکه یخچال برفک می زند این است که ما یخچال را در محیط‌های گرم نگهداری می کنیم.که همین موضوع باعث برفک زدن یخچال فریزر میشود.یکی دیگر از عوامل این مشکل می توان از خرابی نوار پلاستیکی  دور درب یخچال ساید باشد.یعنی آنکه اگر این لاستیک ها ایراد داشته باشند گرما وارد یخچال میشود و یخچال برفک میزند.همچنین باز و بسته کردن زیاد یخچال متواند باعث برفک زدن آن شود .سومین دلیلی که باعث برفک زدن میشود خرابی ترموستات است.همچنین اگر شما مواد غذایی داغ را در یخچال قرار دهید باعث برفک زدن یخچال میشود.اگر یخچال ساید بای ساید شما دچار برفک زدگی شد با کارشناسان و تکنسین های مستر امداد در تماس باشید.برای کسب اطلاعات بیشتر تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در تهران را بخوانید

روشن نشدن یخچال ساید بای ساید

اگر یخچال ساید بای ساید شما روشن شد نگران نباشید و موارد گفته شده را چک کنید.درابتدا دو شاخه سیم برق سایدبای‌ساید را چک کنید ممکن است مشکل از دو شاخه باشد.دومین دلیلی که یخچال ساید روشن نمی شود این است که شاید کمپرسور یخچال دچار مشکل فنی شده باشد که در این حالت یخچال به هیچ عنوان روشن نمی شود.اگر به همچین مواقعی برخوردید و چون این مشکل یکی از اساسی ترین مشکلات است حتماً با متخصصین حرفه ای ما تماس بگیرید.

تعمیر ساید بای ساید

دستگاه یخ ساز یخ نمی سازد و باکس یخ خالی است. (اگر سرمای دستگاه شما خوب است)

الف)شیر برقی ایراد دارد.

ب)خود یخ ساز ایراد دارد.

۶-اگر سرمای دستگاه شما خوب نیست و یخ ساز کار نمیکند.

سرویسکار کولر گازی

الف) الکترو فن دستگاه ایراد دارد.

ب) دستگاه شما نیاز به سرویس دارد.

ج)دستگاه ایراد گازی دارد. (کم گاز شده است)

جهت تعمیر ساید بای ساید با ما تماس بگیرید.

۷-فریزر سرمای ایده آل دارد اما یخچال گرم است.

الف) سنسور قسمت یخچال ایراد دارد.

ب)  برد دستگاه ایراد دارد.

ج) سیستم دیفراست دستگاه ایراد دارد. جهت رفع عیب با ما تماس بگیرید.

۸-دستگاه فیوز می پراند و برق قطع میشود.

الف) سیم کشی دستگاه ایراد دارد.

ب)کمپرسور دستگاه ایراد دارد.

ج)المنت دستگاه ایراد دارد.

۹)دستگاه سرمای خود را از دست داده و پشت کشوی فریزر برفک می زند. (ساید بای ساید جنرال الکتریک)

الف)الکتروفن دستگاه کار نمی کند.

ب)سیستم دیفراست عمل نمی کند.

جهت تعمیر ساید بای ساید همین حالا با شرکت ما تماس بگیرید.

در صورت بروز هرگونه اختلال در کارکرد یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک میتوانید با شماره های ما که در قسمت پایین همین صفحه آمده تماس حاصل فرمایید.

در صورت امکان کمک تلفنی همکاران ما در خدمت شما عزیزان خواهند بود

در غیر اینصورت و نیاز به تعمیر ساید بای ساید به صورت حضوری ، متخصصین ما در کمترین زمان در منزل شما حاضر شده و عیب یابی یخچال جنرال الکتریک شما را به بهترین نحو به پایان می رسانند.

فاصله شما تا تخصصی ترین نمایندگی یخچال فریزر جنرال الکتریک تهران فقط یک تماس تلفنی است.

رضایت شما ، افتخار ماست.

سه سوته میام پیشت هرجای تهران که باشی کمتر از ۳۰ دقیقه میام واسه سرویس…

سه سوته میام پیشت
هرجای تهران که باشی کمتر از ۳۰ دقیقه میام واسه سرویس…

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید در منزل شما

عیب یابی و سرویس دوره ای تخصصی در نمایندگی مجاز ساید بای ساید :ما برای آسایش حال مشتریان خود، خدمات انجام شده را به مدت 9 ماه پشتیبانی می کنیم.نمایندگی مرکزی ما جهت تعمیر ساید بای ساید در تهران با تعدادی از تولید کنندگان و تأمین‌کنندگان قطعات همکاری می‌کند تا بتواند از بهترین قطعات، با کیفیت بالا و ضمانت مناسب برای نیازهای تعمیراتی مشتریان خود بهره‌مند شود.باعث افتخار است که مشتریان ما از روند خدمات سرویس دوره ای و عیب یابی یخچال فریزر در منزل توسط شرکت ما رضایت کامل دارند.

تعمیر ساید بای ساید به صورت تخصصی

تعمیر ساید بای ساید در تهران

نمایندگی مجاز و رسمی یخچال و فریزر ما با بیش از 30 سال تجربه در زمینه لوازم خانگی، تخصصی ترین مرکز سرویس و عیب یابی لوازم خانگی برقی در استان تهران است.ما در نمایندگی تعمیر ساید بای ساید با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر استان تهران و نزدیک بودن به شما این امکان را داریم که در کوتاه ترین زمان ممکن برای عیب یابی و سرویس دوره ای یخچال و فریزر به منزل یا محل کارتان مراجعه کنیم.

صرف هزینه های کمتر

به این دلیل که ما در نمایندگی رسمی ال جی ، دوو ، جنرال الکتریک ، سامسونگ به تمام نقاط قوت و ضعف تعمیر ساید بای ساید آشنایی کامل داریمدر صورت بروز هرگونه مشکل در کمترین زمان ممکن به مشکل پی خواهیم برد و تمامی سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار خواهیم بست.

وجود کارشناسان متخصص و با تجربه

تمامی کارشناسان و تعمیرکاران ما که در سراسر تهران و کرج مشغول به فعالیت هستنداز بهترین افراد در این زمینه بوده که هرساله با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید مناسب ترین فرد برای تعمیر ساید بای ساید شما خواهند بود.

خدمات تخصصی نمایندگی مرکزی تعمیر ساید بای ساید در تهران

نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید در تهران به دلیل داشتن ده ها متخصص باتجربه و دوره دیده و داشتن ده ها شعبه، در طی 30 سال با پشتیبانی و خدمات پس از فروش توانسته است در کمترین زمان ممکن متخصصان خود را برای انجام عیب یابی به محل شما اعزام کند.

چرا بهتر است تعمیر ساید بای ساید خود را به ما که نمایندگی مجاز ال جی در تهران هستیم بسپارید؟

  • متخصصان و تعمیرکارانی با میانگین ۱۱ سال تجربه
  • انعطاف در تعیین زمان تعمیر ساید بای ساید
  • رتبه اول در تعمیر لوازم منزل در تهران
  • 180 روز گارانتی خدمات ارائه شده
مستر امداد

ارائه خدمات نمایندگی لوازم خانه و آشپزخانه بوش

مستر امداد

ارائه خدمات نمایندگی لوازم خانه و آشپزخانه بوش

آیا متخصص بدون هماهنگی با من در زمان مقرر مراجعه میکند؟

خیر، تمامی متخصصان علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها مشخص می کنید.حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.در صورت بروز مجدد مشکل دوباره هزینه ای دریافت می شود؟خیر، در صورتی که مشکلی که شما برای برطرف شدن آن با مرکز خدمات تماس گرفته اید در کمتر از ۱۸۰ روز دوباره ایجاد شود این مرکز با توجه به گارانتی خدمات ارائه شده موظف است.

با اعزام مجدد تکنسین و بدون دریافت هزینه این مشکل را به صورت کامل برطرف نماید.

آیا امکان تهیه قطعات توسط خودمان وجود دارد؟

بله، شما میتوانید شخصا اقدام به تهیه قطعات نمایید ولی نمایندگی مجاز ساید بای ساید ما به هیچ عنوان ضمانتی در قبال سالم بودن و نحوه کارکرد این قطعات به شما نخواهد داد.

چه اطمینانی برای حفظ حریم خصوصی به من داده می شود؟

تمامی متخصصان این مرکز یعنی نمایندگی مرکزی و مجاز تعمیر ساید بای ساید علاوه بر سال ها تجربه در زمینه برخورد با مشتریان و آموزش رعایت حفظ حریم شخصی دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی می باشند.

چطور و در چه زمانی هزینه خدمات انجام شده را پرداخت میکنم ؟

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید

شما میتوانید زمانی که کار به اتمام رسید و تکنسین مشکل را برطرف نمود هزینه را به خود ایشان یا حساب شرکت واریز نمایید،البته قابل ذکر است که اگر برای تعمیر ساید بای ساید شما نیاز به قطعه ای با هزینه بالا باشد مقداری از هزینه به عنوان بیعانه به صورت پیش پرداخت دریافت خواهد شد.

اگر خدمات ارائه شده راضی نباشم چه اتفاقی خواهد افتاد؟

داشتن ۶۱۸۳ مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات این مرکز استولی در صورتی که به هر عنوان شما از خدمات این مرکز رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد.

چرا بهتر است نمایندگی مجاز ساید بای ساید را انتخاب کنید ؟

نمایندگی مجاز و مرکزی ما تشکیل شده از مجرب ترین و باتجربه ترین تعمیرکاران یخچال فریزر و ساید بای ساید که تمامی مدل های ساید بای ساید را عیب یابی می کنند.با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب برای تعمیر ساید بای ساید شما هستیم.مهم نیست که ساید بای ساید شما از کدام مدل می باشد زیرا ما تمامی مدل های جدید و قدیمی را تعمیر می کنیم.سیستم خدمات دهی ما نزدیکترین متخصص را جهت تعمیر در زمانی که شما تعیین می کنید به محل اعزام نموده تا در سریعترین زمان ممکن مشکل را برطرف کنند.

ما در نمایندگی مجاز ساید بای ساید متخصص هستیم در برطرف کردن مشکلات زیر :

ساید بای ساید کار می کند ولی سرما ندارد (برطرف کردن مشکلات کمپرسور یخچال).
سرازیر شدن آب از زیر یخچال و ساید بای ساید.
یخچال و یا ساید بای ساید دائم در حال کار کردن است و انرژی زیادی مصرف میکند.
مواد غذایی در یخچال فاسد می شوند و یا منجمد می شوند.
یخ ساز یخچال دچار مشکل شده و به درستی کار نمی کند.
یخچال صدای ناهنجاری می دهد.
و …

ما در نمایندگی تعمیر ساید بای ساید با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر استان تهران و نزدیک بودن به شما این امکان را داریم که در کوتاه ترین زمان ممکن به منزل یا محل کارتان مراجعه کنیم.از جمله مشکلات متداولی که نیاز به سرویسکار متخصص ساید بای ساید دارد میتوان به صدای غیرطبیعی یخچال، کار نکردن کمپرسور یخچال، خراب شدن یخساز، روشن نشدن دستگاه و… اشاره کرد که صرف نظر از مشکل بوجود آمده میتوانید روی کمک ما حساب کنید.

 مستر امداد چه برندهای از یخچال فریزر را تعمیر می کند؟

تمامی برندهای ساید بای ساید ایرانی و خارجی در تعمیر لوازم خانگی مستر امداد تعمیر می شوند. خدمات مستر امداد در سراسر تهران می باشد.

سه سوته میام پیشت هرجای تهران که باشی کمتر از ۳۰ دقیقه میام واسه سرویس…

سه سوته میام پیشت
هرجای تهران که باشی کمتر از ۳۰ دقیقه میام واسه سرویس…

لامپ ساید بای ساید خاموش است و ساید بای ساید روشن نمی شود علت چیست؟

  • وسیله برقی دیگری را به پریز متصل و از برق پریز اطمینان حاصل کنید.
  • از اتصال کامل دو شاخه به برق اطمینان حاصل کنید.
  • در صورت وجود سه راهی و یا محافظ از سالم بودن آنها اطمینان حاصل نمایید.
  • احتمال قطعی سیم ساید بای ساید از داخل روکش در اثر کشیدگی وجود دارد.
  • در صورتی که باز هم ساید بای ساید روشن نشد.

برای تعمیر ساید بای ساید با مستر امداد تماس بگیرید.

 

تعمیر ساید بای ساید بوش

ارور و کدهای خطای انواع یخچال و فریزر ساید بای ساید

ارور و کد خطای یخچال و فریزر ساید بوش BOSCH

کد خطاهای “E” :
کد خطای یخچال بوش نمایشگر علامت E01
علت = سنسور دمای محفظه یخچال و فریزر

کد خطا یخچال بوش نمایشگر E02
علت = سنسور دمای محفظه محفظه معیوب است

کد خطای یخچال بوش نمایشگر E03
علت = سنسور دمای کشو کنترل درجه حرارت معیوب است

تعمیر یخچال فریزر فریجیدر

ارور و کد خطا یخچال فریزرساید فریجیدر Frigidaire

کد خطا یخچال فرییدیدر = SY CE
علت = خطای ارتباطات در هنگام روشن شدن

کد خطا یخچال فرییدیدر = ۴
علت = آیا یک اتصال دمپر را شناسایی نمی کند

کد خطا یخچال Frigidaire = 5Y EF
علت = شکست مدار مدار بخار اواپوراتور

کد خطا یخچال Frigidaire = EF
علت = شکست مدار مدار بخار اواپوراتور

کد خطا یخچال خنک کننده Frigidaire = dF
علت = بدون مدار تخلیه

کد خطا یخچال فرییدیدر = SH
علت = سنسور فریزر در نمایشگر فریزر کوتاه می شود

کد خطا یخچال Frigidaire = 5y CF
علت = شکست اتصال در قدرت

کد خطا در یخچال فریجیجایر = OP
علت = حسگر غذای تازه باز در نمایش غذای تازه (یخچال)

کد خطا یخچال فرییدیدر = SH
علت = سنسور مواد غذایی تازه در غذای تازه (یخچال) نمایش داده می شود

کد خطا یخچال Frigidaire = SY EF
علت = شکست مدار مدار بخار اواپوراتور

کد خطا یخچال Frigidaire = SY CF
علت = شکست اتصال در قدرت

تعمیر یخچال ساید بای ساید

Frigidaire Refrigerator = نمایشگر “Sb” یا “۵b” را در حالت Sabbath نشان می دهد.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

کدهای ارور یخچال ساید جنرال الکتریک GE

در بعضی از یخچالهای GE یک خط سبز، خطا یا تابع سبز چشمک زن روی صفحه کنترل نمایش داده می شود .

کد خطا یخچال خنک کننده GE = CC
کنترل درجه حرارت را چک کنید زیرا دمای یخچال و فریزر درست نیست.

کد خطا یخچال یخچال CI
یخ ساز برای عملیات مناسب را بررسی کنید.

کد خطای GE یخچال = DF
در جریان ۴۸ ساعت از طریق جریان یخ زدگی هیچ جریان جاری وجود ندارد.

کد خطا یخچال یخچال GE
سیستم ضدعفونی شده در ۲۴ ساعت گذشته عملکرد خوبی نداشته است.

کد خطا یخچال خورشیدی GE = FF
مواد یخ زده را برای یخ زدن بررسی کنید زیرا دمای زیاد است.

کد خطا یخچال خورشیدی GE = PF
قدرت یخچال و فریزر از قطع برق یا مشابه آن خارج شده است.

کد خطا یخچال خورشیدی GE = tC
اگر نمایشگر درجه حرارت یک tC را نشان می دهد (می تواند مانند EC باشد، F به سمت بالا با C)، این یک کد خطا نیست، تنظیم Turbo Cool (tC) است.

کد خطای GE یخچال = tF
اگر نمایشگر درجه حرارت یک TF را نشان می دهد (مانند یک EF، یک فوروارد F با F)، این یک کد خطا نیست، این تنظیمات Turbo Freeze (tF) است.

کد ارور یخچال GE = 88 یا ۸۹
احتمال وقوع برق / برق

کد ارور GE Refrigerator = CC
دمای یخچال خیلی گرم است

کد ارور GE یخچال = CI
یخ ساز به درستی کار نمی کند

کد ارور یخچال فریزر GE =
خطای سیستم تخلیه

ادامه کدهای ارور تعمیر یخچال ساید بای ساید:

کد ارور یخچال فریزر GE = DF
در جریان ۴۸ ساعت از طریق جریان یخ زدگی هیچ جریان جاری وجود ندارد

کد ارور یخچال GE = E2
خطای کنترل اصلی اصلی

کد ارور یخچال GE = FF
دمای فریزر بیش از ۲ ساعت بیش از حد معمول است

کد ارور GE Refrigerator = HRS
مشکل Defrost یخ ها را آب کنید

کد خطا یخچال و فریزر حایر HAIER

خطای یخچال HAIER F1
سنسور یخچال

خطای یخچال HAIER F3
حسگر محیط

خطای یخچال Haier F5
حسگر خنثی کردن

خطای F2 یخچال فریزر حایر
سنسور فریزر

خطای یخچال ارور F6
سنسور یخ ساز

کد خطای یخچال E1
موتور فریزر

خطای یاهو یخچال E2
موتور فن خنک کننده

یخچال و فریزر کد خطا ED
سیستم خنک کننده را خنک کن

کد خطا Er یخچال فریزر حایر
مشکل در یخ ساز

خطای EH یخچال و فریزر Haier
سنسور رطوبت

تعمیر یخچال و فریزر هیتاچی
تعمیر یخچال و فریزر هیتاچی

کد خطاها و ارور های یخچال و فریزر هیتاچی Hitachi

کد خطا یخچال هیتاچی = F3 01
درب فریزر به درستی بسته نیست

کد خطا یخچال هیتاچی = F3 02
درب یخچال به درستی بسته نشده است

کد خطا یخچال فریزر هات پوینت Hotpoint

کد خطا یخچال یخچال E1
ارور حسگر یخچال

کد خطا یخچال یخچال E2
ارور سنسور فریزر

کد خطا یخچال یخچال E3
ارور سنسور خنک کننده

کد خطا یخچال یخچال E4
خطای سنسور یخچال خنک کننده

کد خطا یخچال یخچال E5
خطای سنسور یخچال فریزر

کد خطا یخچال یخچال E6
خطای صفحه اصلی کنترل و نمایش صفحه

کد خطا یخچال یخچال E7
خطای درجه حرارت محیط محیط

کد خطا یخچال یخچال E8
خطای درجه حرارت محیط محیط

شماره خطای یخچال یخچال E9
زنگ دماسنج فریزر

کد خطا یخچال یخچال E0
مشکل یخ ساز (در صورت نصب)

کد خطا یخچال یخچال EE
مشکل مدار یخ ساز (در صورت نصب)
کد خطا یخچال فریزر کنمور Kenmore

کد خطا یخچال کنمور = er 1F یا er

اگر برد فرمان بیش از ۱۱۴ ثانیه از سیگنال بازخورد از موتور فن به دست آمد

کد خطا یخچال و فریزر Kenmore = Er FF
فن خنک کننده خراب است

کد خطا یخچال کنمور Er Er
خطای حسگر یخچال

کد خطا در یخچال کنمور = Er rS
خطای حسگر یخچال

خطای خطای یخچال کنمور more = F dS
سنسور یخچال فریزر

کد خطا یخچال کنمور = r dS
سنسور یخچال فریزر

کد خطا یخچال و فریزر Kenmore = Er HS
سنسور رطوبت

ادامه خطاهای تعمیر یخچال ساید بای ساید:

کد خطا یخچال و فریزر Kenmore = Er IS
سنسور یخ ساز

Error Code یخچال و فریزر Kenmore = Er SS
سنسور پاچه

کد خطا یخچال کامیون Kenmore = Errt
سنسور دمای اتاق

کد خطا یخچال و فریزر Kenmore = Er It
خطای سیستم درون یخ ساز

کد خطا یخچال کامیون کنرتل = Er gF
کد خطا متر متر

کد خطا یخچال و فریزر Kenmore = F dH
سنسور بیش از ۴۰F در یخ زدگی ندارد

خطای خطای یخچال کنmore = r dH
سنسور بیش از ۴۰F نداشت

کد خطا یخچال کامپوزیت Ken Er = 1F
فن برای بخش یخ شکست خورد

کد خطا یخچال کامپوزیت Ken Er = IF
فن برای بخش یخ شکست خورد

کد خطا یخچال و فریزر Kenmore = Er CF
موتور فن خنک کننده معیوب است

کد خطای یخچال کنمور = Er CO

تعمیر یخچال و فریزرهیمالیا

کد خطا و ارور های یخچال فریزر هیمالیا:

ارور کد خطا یخچال هیمالیا F1
ارور خرابی سنسور داخل کابین فریزر

ارور کد خطا یخچال هیمالیا F2
اتصالی سنسور داخل کابین فریزر

ارور کد خطا یخچال هیمالیا F3
وجود اشکال در سنسور اواپراتور

ارور کد خطا یخچال هیمالیا F4
اتصالی سنسور اواپراتور

ارور کد خطا یخچال هیمالیا F5
چنانچه طی یک زمان معین فریزر به دمای مورد نظر نرسیده و عمل قطع و وصل انجام ندهد و بطور یکسره کار کند، این هشدار ظاهر خواهد شد و باید با نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید تماس بگیرید.

تعمیر یخچال فریزر دوو

کد خطا و ارور های یخچال فریزر دوو:

ارور های یخچال فریزر دوو
سنسور فریزر اتصال کوتاه دارد یا قطع شده است F1
سنسور یخچال اتصال کوتاه دارد یا قطع شده است r1
سنسور درجه حرارت محیط اتصال کوتاه دارد یا قطع شده است rt
سنسور برفک زدائی اتصال کوتاه دارد یا قطع شده است d1
سوئیچ یخچال خراب شده است dr
سوئیچ فریزر خراب شده است dF
خراب شده است Home bar سوئیچ dH

سنسور یخ اتصال کوتاه یا قطعی دارد EI
سنسور جریان خراب است EF
سوئیچ افقی (داخل یخساز) اشکال دارد Et
اشکال در سیستم آبرسانی Eg
اشکال در میکروسوئیچ ES
داریم یخ را پایین می ریزد Et در حالتیکه خطای EA
سوئیچ پر بودن یخساز اشکال دارد Eu
سیکل(چرخه) غیر عادی است(اشکال در کمپرسور،کاپیلاری یا نشتی گاز وجود دارد) C1
بازگشت پس از عملیات برفک زدائی غیر عادیست F3
Pull Down حالت Co
نشانگر عملیات برفک زدائی دستی است.P2

سوالات متداول تعمیر ساید بای ساید

تعمیر ساید بای ساید مستر امداد چه خدماتی انجام می دهد؟

ما در نمایندگی تعمیر ساید بای ساید با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر استان تهران و نزدیک بودن به شما این امکان را داریم که در کوتاه ترین زمان ممکن به منزل یا محل کارتان مراجعه کنیم.

از جمله مشکلات متداولی که نیاز به سرویسکار متخصص ساید بای ساید دارد میتوان به صدای غیرطبیعی یخچال، کار نکردن کمپرسور یخچال، خراب شدن یخساز، روشن نشدن دستگاه و… اشاره کرد که صرف نظر از مشکل بوجود آمده میتوانید روی کمک ما حساب کنید.

آیا تعمیر ساید بای ساید در محل و منزل انجام می پذیرد؟

با توجه به آگاهی ما از نیاز شما به این وسیله و فوریت در درست شدن آن و عدم امکان جابجایی، تمامی تعمیرکاران یخچال‌ فریزر ما را به‌صورت ۱۰۰% در منزل شما انجام داده و یخچال شما نیاز به هیچ‌گونه جابجایی نخواهد داشت که علاوه بر عیب یابی فوری یخچال در محل، از خدمات سرویس دوره ای یخچال فریزر به صورت ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید.

هزینه تعمیرات تعمیر ساید بای ساید چقدر می شود؟

تعمیرات ساید بای ساید بسته به اینکه کدام قسمت تعمیر می شود و نیاز به تعویض قطعات دارد یا نه، طبق تعرفه های اتحادیه هزینه آن محاسبه می شود.

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید مجموعه مستر امداد چه برندهایی را تعمیر می کنند؟

ما تعمیر ساید بای ساید در انواع برند ها مانند سامسونگ، ال جی، جنرال الکتریک، دوو و… را در منزل شما انجام می دهیم.

تعمیرکار ساید بای ساید

نکاتی برای افزایش طول عمر ساید بای ساید

ساید بای ساید یک دستگاه بزرگ و گران قیمت است، بنابراین برای افزایش طول عمر آن، باید به آن با دقت و مراقبت بیشتری رسیدگی کرد. در ادامه چند نکته کلیدی برای افزایش طول عمر ساید بای ساید آورده شده است:

  1. تمیز کردن بخش‌های داخلی و خارجی: برای افزایش عمر ساید بای ساید، باید بخش‌های داخلی و خارجی آن را به طور منظم تمیز کنید. برای این کار، می‌توانید از محلول شستشوی خاصی استفاده کنید و بخش‌های داخلی را با یک پارچه نرم و خشک تمیز کنید.
  2. استفاده مناسب از دستگاه: باید از ساید بای ساید با مراقبت و استفاده مناسب استفاده کنید. برای این کار، می‌توانید از دفترچه راهنمای دستگاه استفاده کنید و رعایت دستورالعمل‌های تعیین شده در آن را در نظر بگیرید.
  3. عوامل محیطی: برای افزایش عمر ساید بای ساید، باید از عوامل محیطی مانند گرد و غبار، رطوبت، حرارت و سایر عوامل مشابه جلوگیری کنید. برای این کار، می‌توانید ساید بای ساید را در یک محیط خشک و خنک نگهداری کنید و در زمان استفاده از آن، از محیط باز و گرد و غباری خودداری کنید.
  4. تعمیرات و نگهداری منظم: برای افزایش عمر ساید بای ساید، باید آن را به طور منظم تعمیر کرده و نگهداری کنید. برای این کار، می‌توانید از خدمات تعمیر و نگهداری مرتبط با دستگاه استفاده کنید و در صورت بروز مشکلات، به طور سریع و به موقع آن‌ها را برطرف کنید.
مستر امداد

ارائه خدمات نمایندگی لوازم خانه و آشپزخانه بوش

مستر امداد

ارائه خدمات نمایندگی لوازم خانه و آشپزخانه بوش

چگونه می‌توانم بخش‌های داخلی ساید بای ساید را بهتر تمیز کنم؟

برای تمیز کردن بخش‌های داخلی ساید بای ساید، می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید که در ادامه برخی از آن‌ها آورده شده است:

  1. استفاده از محلول شستشو: برای تمیز کردن بخش‌های داخلی ساید بای ساید، می‌توانید از محلول شستشوی خاصی که برای این منظور طراحی شده است، استفاده کنید. این محلول شستشوی خاص می‌تواند شامل مواد شیمیایی مانند اسید سیتریک و سدیم کربنات باشد که به آسانی چربی و رسوبات را از داخل ساید بای ساید جدا می‌کند.
  2. استفاده از اسپری تمیز کننده: برای تمیز کردن بخش‌های داخلی ساید بای ساید، می‌توانید از اسپری تمیز کننده خاصی که برای این منظور طراحی شده است، استفاده کنید. این اسپری می‌تواند شامل مواد شیمیایی مانند اسید سیتریک و سدیم کربنات باشد که به آسانی چربی و رسوبات را از داخل ساید بای ساید جدا می‌کند.
  3. استفاده از پارچه نرم: برای تمیز کردن بخش‌های داخلی ساید بای ساید، می‌توانید از یک پارچه نرم و خشک استفاده کنید. قبل از استفاده از پارچه، باید از آب یا محلول شستشوی خاصی که برای این منظور طراحی شده است، استفاده کرده و پارچه را خشک کنید.
  4. استفاده از خمیر دندان: برای تمیز کردن بخش‌های داخلی ساید بای ساید، می‌توانید از خمیر دندان استفاده کنید. با استفاده از یک پارچه نرم و خشک و کمی خمیر دندان، می‌توانید به آسانی چربی و رسوبات را از داخل ساید بای ساید جدا کنید.

به هر حال، قبل از شروع به تمیز کردن بخش‌های داخلی ساید بای ساید، باید از دفترچه راهنمای دستگاه استفاده کنید و راهنمایی‌های مربوط به تمیز کردن این دستگاه را مطالعه کنید.

تعمیر ساید بای ساید
تعمیر ساید بای ساید

آیا استفاده از خمیر دندان برای تمیز کردن بخش‌های داخلی ساید بای ساید مضر است؟

استفاده از خمیر دندان برای تمیز کردن بخش‌های داخلی ساید بای ساید، اگر به درستی انجام شود، مضر نیست. با این حال، باید توجه داشته باشید که خمیر دندان به تنهایی ممکن است نتواند رسوبات سخت و مقاوم را از بین ببرد، بنابراین می‌توانید از محلول شستشوی خاص یا اسپری تمیز کننده خودرو استفاده کنید که برای تمیز کردن ساید بای ساید طراحی شده است.

اگر می‌خواهید از خمیر دندان برای تمیز کردن بخش‌های داخلی ساید بای ساید استفاده کنید، باید مطمئن شوید که خمیر دندانی که استفاده می‌کنید حاوی مواد شیمیایی مضر نباشد. همچنین، باید از پارچه نرم و خشک استفاده کنید تا بخش‌های داخلی ساید بای ساید را خشک کنید و از ورود آب به داخل دستگاه جلوگیری کنید. در نهایت، بعد از استفاده از خمیر دندان، باید بخش‌های داخلی ساید بای ساید را به طور دقیق تمیز کنید تا هیچ گونه خمیر دندانی در داخل دستگاه باقی نماند.

آیا می‌توانید یک محلول شستشوی خاص برای تمیز کردن ساید بای ساید پیشنهاد دهید؟

بله، برای تمیز کردن ساید بای ساید، محلول شستشوی خاصی وجود دارد که برای این منظور طراحی شده است. این محلول شستشو معمولاً شامل مواد شیمیایی مانند اسید سیتریک و سدیم کربنات است که به آسانی چربی و رسوبات را از داخل ساید بای ساید جدا می‌کنند و به دلیل داشتن pH مناسب، دستگاه را نیز خوب تمیز می‌کنند.

به عنوان مثال، محلول شستشوی خاصی مانند “ساید کلینر” از شرکت “کارشناسان صنعت کاوش” می‌تواند برای تمیز کردن ساید بای ساید استفاده شود. این محلول شامل مواد شیمیایی ایمن و فاقد اسید است که به آسانی رسوبات و چربی را از داخل دستگاه جدا می‌کند و به دلیل داشتن pH مناسب، دستگاه را نیز خوب تمیز می‌کند. قبل از استفاده از هر محلول شستشوی خاصی، باید دفترچه راهنمای دستگاه را مطالعه کرده و راهنمایی‌های مربوط به تمیز کردن این دستگاه را دنبال کنید.

تعمیر ساید بای ساید
تعمیر ساید بای ساید

علائم خرابی ساید بای ساید

برخی از علائم خرابی ساید بای ساید عبارتند از:

  1. عدم عملکرد صحیح دستگاه: اگر ساید بای ساید شما به درستی کار نمی‌کند و عملکرد آن به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته است، این ممکن است نشانه‌ای از خرابی باشد.
  2. صدای غیر عادی: اگر ساید بای ساید شما صدای غیر عادی‌ای تولید می‌کند که قبلاً نداشته، این ممکن است نشانه‌ای از خرابی باشد.
  3. عدم نمایش صحیح اطلاعات: اگر صفحه نمایش ساید بای ساید شما اطلاعات نادرستی را نشان می‌دهد یا اصلاً کار نمی‌کند، این ممکن است نشانه‌ای از خرابی باشد.
  4. عدم تولید یا کاهش حجم بخار: اگر ساید بای ساید شما بخار کافی تولید نمی‌کند یا حجم بخار آن به طور قابل توجهی کاهش یافته است، این ممکن است نشانه‌ای از خرابی باشد.
  5. عدم تولید آب: اگر ساید بای ساید شما آب نمی‌دهد، این ممکن است نشانه‌ای از خرابی باشد.
  6. بارش آب به جای بخار: اگر ساید بای ساید شما در حین استفاده آب به جای بخار بر روی لباس‌ها بارش می‌کند، این ممکن است نشانه‌ای از خرابی باشد.
  7. خروج بوی نامطبوع: اگر ساید بای ساید شما بوی نامطبوعی را تولید می‌کند، این ممکن است نشانه‌ای از خرابی باشد.
  8. لرزش یا لرزش نامطبوع: اگر ساید بای ساید شما در حین استفاده لرزش یا لرزش نامطبوعی دارد، این ممکن است نشانه‌ای از خرابی باشد.

هرگاه با اینگونه علائم مواجه شدید، بهتر است به تعمیرکار مجاز مراجعه کنید.

تعمیر ساید بای ساید
تعمیر ساید بای ساید

آیا می‌توانید راهنمایی کنید که چگونه می‌توانم ساید بای ساید را تعمیر کنم؟

تعمیر ساید بای ساید یک کار پیچیده است که بهتر است توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص انجام شود. اگر ساید بای ساید شما خراب شده است، بهتر است به تعمیرکار مجاز مراجعه کنید تا مشکل را تشخیص داده و تعمیر کند. با این حال، برخی از مشکلات کوچک ممکن است توسط خود کاربر رفع شود. در ادامه، چند راهنمایی برای رفع برخی از مشکلات کوچک ساید بای ساید آمده است:

  1. عدم عملکرد صحیح دستگاه: در این حالت، باید ابتدا مطمئن شوید که ساید بای ساید به درستی وصل شده و برق آن را به درستی دریافت می‌کند. همچنین، باید اطمینان حاصل کنید که منبع آب به درستی وصل شده است و در فشار مناسب قرار دارد. اگر باز هم عملکرد دستگاه به درستی انجام نمی‌شود، بهتر است به تعمیرکار مجاز مراجعه کنید.
  2. کاهش حجم بخار: اگر حجم بخار ساید بای ساید شما کاهش یافته است، باید ابتدا مطمئن شوید که مخزن آب به درستی پر شده است و در فشار مناسب قرار دارد. همچنین، می‌توانید فیلتر بخار را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تمیز کنید یا تعویض کنید.
  3. خروج بوی نامطبوع: در این حالت، می‌توانید فیلتر بو را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تمیز کنید یا تعویض کنید. همچنین، می‌توانید مخزن آب را تمیز کنید و از آب تمیز و شسته استفاده کنید.
  4. بارش آب به جای بخار: در این حالت، باید مطمئن شوید که فشار آب به درستی تنظیم شده است و مخزن آب به درستی پر شده است. همچنین، می‌توانید فیلتر بخار را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تمیز کنید یا تعویض کنید.

در هر صورت، در صورت بروز هرگونه مشکل در ساید بای ساید، بهتر است به تعمیرکار مجاز مراجعه کنید تا مشکل را تشخیص داده و تعمیر کند.

راهنمای انتخاب قطعات و لوازم جانبی برای تعمیر ساید بای ساید

تعمیر ساید بای ساید ممکن است نیازمند تعویض قطعات و لوازم جانبی باشد. در اینجا به برخی از نکات و راهنمایی‌های مربوط به انتخاب قطعات و لوازم جانبی برای تعمیر ساید بای ساید می‌پردازیم.

انتخاب قطعات و لوازم جانبی اصلی

اولین نکته برای انتخاب قطعات و لوازم جانبی برای تعمیر ساید بای ساید، اطمینان از اصالت قطعات است. برای این کار، بهتر است که قطعات جایگزین را از تولیدکنندگان معتبر و با شناخته شده در بازار تهیه کنید. در این صورت، می‌توانید از کیفیت و عمر طولانی قطعات مطمئن شوید.

مطالعه دقیق مشخصات قطعات در تعمیر ساید بای ساید

قبل از خرید قطعات جدید برای ساید بای ساید، بهتر است که مشخصات دقیق قطعات قبلی را بررسی کنید و قطعات جدید را بر اساس همان مشخصات انتخاب کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا از سازگاری قطعات با دستگاه اطمینان حاصل کنید و مشکلاتی مانند نامناسب بودن اندازه یا جایگزینی نامناسب کاملاً از بین برود.

توجه به کیفیت قطعات در تعمیر ساید بای ساید:

کیفیت قطعات جایگزین برای تعمیر ساید بای ساید بسیار مهم است. اگر قطعات ارزان قیمت و کیفیت پایین را برای تعمیر ساید بای ساید  استفاده کنید، ممکن است دوباره با مشکلات مواجه شوید و در نهایت هزینه‌های بیشتری را برای تعمیر ساید بای ساید دوباره داشته باشید. در نظر داشته باشید که هزینه بیشتر برای تهیه قطعات با کیفیت بالا، در دراز مدت صرفه جویی در هزینه‌های تعمیر ساید بای ساید می‌شود.

توجه به قیمت در تعمیر ساید بای ساید:

قطعات جایگزین برای تعمیر ساید بای ساید در بازار به قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند. قبل از خرید، بهتر است قیمت‌های مختلف را مقایسه کنید و برای خرید قطعات جدید، بهترین قیمت را پیدا کنید. در اینجا بهتر است مواردی مانند کیفیت و اصالت قطعات را نیز در نظر بگیرید.

تعمیر ساید بای ساید
تعمیر ساید بای ساید

مطالعه دقیق دستورالعمل:

هنگام خرید و استفاده از قطعات جدید و لوازم جانبی برای تعمیر ساید بای ساید، بهتر است که دستورالعمل تعمیرات را به دقت مطالعه کنید. در بسیاری از موارد، تولیدکنندگان دستورالعمل دقیقی برای تعویض قطعات ارائه می‌دهند که می‌تواند به شما کمک کند تا از روند تعمیر دقیق خبر داشته باشید و به درستی عمل کنید. همچنین، در صورتی که دستورالعمل موجود نباشد، بهتر است که با تعمیرکار مجاز مشورت کنید تا به نحو بهینه‌تری قطعات جایگزین شوند.

توجه به سازگاری با یخچال ساید:

قبل از خرید قطعات جدید برای تعمیر ساید بای ساید، بهتر است مطمئن شوید که قطعات جایگزین با دستگاه سازگاری دارند. در غیر این صورت، ممکن است قطعات جدید تعمیرات را بی اثر کنند یا به شکل‌های نامناسبی با دستگاه ارتباط برقرار کنند که در نهایت به مشکلات جدیدی منجر می‌شود.

تعیین میزان نیاز به تعویض قطعات:

قبل از خرید قطعات جدید برای تعمیر ساید بای ساید، بهتر است که ابتدا میزان نیاز به تعویض قطعات را تعیین کنید. برای این کار، می‌توانید به تعمیرکار مجاز مراجعه کنید و از او بخواهید تا قطعاتی که نیاز به تعویض دارند را مشخص کند. این کار به شما کمک می‌کند تا از خرید قطعات نامناسب جلوگیری کنید و به بهترین روش ممکن  ساید بای ساید خود را تعمیر کنید.

در نهایت، انتخاب قطعات و لوازم جانبی برای تعمیر ساید بای ساید بسیار مهم است. با رعایت نکاتی مانند اصالت، کیفیت، سازگاری و مطالعه دقیق دستورالعمل، می‌توانید قطعات جایگزین مناسبی را برای ساید بای ساید خود پیدا کنید و به بهترین شکل ممکن دستگاه خود را تعمیر کنید.

اطمینان از اصالت قطعات در تعمیر ساید بای ساید مستر امداد

از اطمینان اصالت قطعات در هنگام تعمیر یک دستگاه بسیار مهم است. با توجه به اینکه با قطعات جعلی و نامناسب، مشکلات جدیدی در دستگاه شما به وجود خواهد آمد و ممکن است دستگاه شما تازه به خرابی برسد، بررسی و اطمینان از اصالت قطعات جزئی مهمی از فرایند تعمیر است.

قبل از اینکه به بررسی روش‌های اطمینان از اصالت قطعات بپردازیم، مهم است که بدانیم قطعات جعلی چیستند و چه تاثیری بر دستگاه ما دارند. قطعات جعلی عبارتند از قطعاتی که توسط شرکت‌های غیر مجاز تولید و عرضه می‌شوند و در بیشتر موارد کیفیت آن‌ها نامناسب است. این قطعات ممکن است با قطعات اصلی شبیه به هم باشند و در برخی موارد حتی با بسته‌بندی و برچسب قطعه اصلی تقلب کنند.

از مشکلات استفاده از قطعات جعلی، می‌توان به کاهش کارایی و عمر مفید دستگاه، کاهش کیفیت و عملکرد دستگاه، بروز مشکلات جدید در دستگاه، افزایش خطر آتش‌سوزی و حتی خطر ایجاد صدمات جدی برای کاربران اشاره کرد. برای پیشگیری از این مشکلات، باید از اصالت قطعات اطمینان حاصل کنیم.

بهترین روش برای اطمینان از اصالت قطعات، خرید قطعات از فروشندگان رسمی و مجاز است. این فروشندگان معمولاً توسط تولیدکنندگان مجاز انتخاب شده‌اند و تضمین می‌کنند که قطعاتی که ارائه می‌دهند، اصلی و با کیفیت هستند. همچنین، این فروشندگان معمولاً ضمانت محصولات خود را نیز ارائه می‌دهند، بنابراین در صورت وجود هرگونه مشکل، می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید.

روش دیگری که می‌توان برای اطمینان از اصالت قطعات استفاده کرد، بررسی شناسنامه قطعه است. شناسنامه قطعه، یک سند رسمی است که شامل اطلاعاتی از جمله نام تولیدکننده، شماره قطعه، تاریخ تولید و سایر جزئیات مربوط به قطعه است. شناسنامه قطعه به عنوان یک مدارکار از سوی تولیدکننده قطعه ارائه می‌شود و می‌تواند به عنوان یک برچسب روی قطعه قرار گیرد یا در کنار قطعه ارائه شود.

در صورتی که شناسنامه قطعه موجود است، می‌توان با بررسی آن، اطمینان حاصل کرد که قطعه اصلی است. در صورت عدم وجود شناسنامه قطعه، می‌توان با بررسی شماره قطعه و مقایسه آن با شماره قطعه اصلی، اطمینان حاصل کرد. همچنین، می‌توان با مقایسه قطعه با نمونه قطعه اصلی، از اصالت آن اطمینان حاصل کرد.

روش دیگری که می‌توان برای اطمینان از اصالت قطعات استفاده کرد، بررسی بسته‌بندی قطعه است. بسته‌بندی قطعه باید شامل برچسب با علامت تجاری و نام تولیدکننده باشد. همچنین، بسته‌بندی باید بسیار محکم و بدون خراش باشد و هیچ نشانه از باز شدن یا تغییر در قطعه نداشته باشد.

روش دیگری که می‌توان برای اطمینان از اصالت قطعات استفاده کرد، استفاده از تجربه و دانش فنی ماهران تعمیرات است. تعمیرکاران با تجربه می‌توانند با دیدن قطعه و بررسی آن، به راحتی تشخیص دهند که آیا قطعه اصلی است یا خیر. همچنین، با توجه به تجربه خود، می‌توانند به خوبی بررسی کنند که آیا قطعه جایگزین مناسب برای قطعه اصلی است یا خیر.

بنابراین، برای اطمینان از اصالت قطعات، بهترین روش خرید از فروشندگان رسمی و مجاز است. در صورت عدم امکان استفاده از این روش، می‌توان با بررسی شناسنامه قطعه، بسته‌بندی و با استفاده از تجربه تعمیرکاران با تجربه، اطمینان حاصل کرد که قطعه اصلی است و مشکلاتی در دستگاه به وجود نخواهد آمد. با این حال، باید به یاد داشته باشیم که استفاده از قطعات جعلی می‌تواند به خطر ایجاد مشکلات جدید در دستگاه و حتی خطر صدمات جدی برای کاربران منجر شود، بنابراین بهتر است از قطعات اصلی و با کیفیت استفاده کنیم.

تعمیر ساید بای ساید
تعمیر ساید بای ساید

چگونه می‌توانم از فروشندگان رسمی و مجاز قطعات پیدا کنم؟

برای پیدا کردن فروشندگان رسمی و مجاز قطعات، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

مراجعه به سایت تولیدکننده قطعه:

بسیاری از تولیدکنندگان قطعات، فروشندگان رسمی و مجاز خود را در سایت خود معرفی می‌کنند. شما می‌توانید به سایت تولیدکننده قطعه مراجعه کنید و فهرست فروشندگان را بررسی کنید تا فروشنده‌ای را پیدا کنید که در نزدیکی شما فعالیت دارد.

مراجعه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای:

برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مانند هایپرمارکت‌ها و شرکت‌های بزرگ خدمات پس از فروش، قطعات اصلی را به مشتریان خود عرضه می‌کنند. می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه‌ها، قطعات اصلی را پیدا کنید.

مراجعه به نمایندگی‌های تعمیرات:

بسیاری از نمایندگی‌های تعمیرات، قطعات اصلی را برای تعمیر دستگاه‌های مختلف در اختیار دارند. می‌توانید با مراجعه به نمایندگی‌های تعمیرات، قطعات اصلی را پیدا کنید.

استفاده از سایت‌های خرید آنلاین:

بسیاری از سایت‌های خرید آنلاین، فروشندگان رسمی و مجاز قطعات را در لیست فروشندگان خود قرار می‌دهند. با جستجو در این سایت‌ها، می‌توانید فروشنده‌ای را پیدا کنید که قطعات اصلی را عرضه می‌کند.

استفاده از خدمات جستجوی گوگل:

با استفاده از موتور جستجوی گوگل، می‌توانید در اینترنت جستجو کنید تا فروشنده‌ای را پیدا کنید که قطعات اصلی را عرضه می‌کند. می‌توانید با جستجوی عباراتی مانند “فروشنده رسمی قطعات” و “فروشنده مجاز قطعات”، به دنبال فروشنده‌ای بگردید که قطعات اصلی را عرضه می‌کند.

همچنین، برای اطمینان از اینکه فروشنده‌ای که انتخاب می‌کنید، واقعاً یک فروشنده رسمی و مجاز است، می‌توانید با تماس با شرکت تولیدکننده قطعه، اطلاعات فروشنده را تأیید کنید.

اگر به دنبال خرید یا تعمیر دستگاهی هستید، بررسی دستگاه توسط کارشناس با تجربه می‌تواند به شما کمک کند تا مشکلات و خطرات مختلفی که ممکن است با دستگاه شما رخ دهند، را شناسایی کنید. در ادامه، به برخی از اهمیت‌های بررسی دستگاه توسط کارشناس با تجربه پرداخته‌ایم.

تعمیر ساید بای ساید
تعمیر ساید بای ساید

شناسایی مشکلات:

کارشناس با تجربه می‌تواند با بررسی دستگاه، مشکلات مختلفی را شناسایی کند که ممکن است به طور قابل توجهی بر عملکرد دستگاه تأثیر بگذارند. بررسی دستگاه توسط کارشناس با تجربه، می‌تواند به شما کمک کند تا مشکلات را به موقع شناسایی کرده و راه‌حل‌های لازم را پیشنهاد دهید.

کاهش خطرات:

بررسی دستگاه توسط کارشناس با تجربه می‌تواند به شما کمک کند تا خطرات مختلفی را که احتمال وقوع آن‌ها در دستگاه شما وجود دارد، شناسایی کنید. این خطرات ممکن است مربوط به مسائل ایمنی، سلامتی، یا حتی خطرات مالی باشند. با شناسایی این خطرات، می‌توانید اقدامات لازم را برای کاهش خطرات انجام دهید.

بهبود عملکرد:

بررسی دستگاه توسط کارشناس با تجربه می‌تواند به شما کمک کند تا عملکرد دستگاه را بهبود بخشید. با شناسایی مشکلات و خطرات مختلف، می‌توانید به طور دقیق‌تر راه‌حل‌های لازم را پیشنهاد دهید و بهبود‌های لازم را انجام دهید.

کاهش هزینه‌ها:

بررسی دستگاه توسط کارشناس با تجربه می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های مختلفی را کاهش دهید. با شناسایی مشکلات و خطرات مختلف، می‌توانید به طور دقیق‌تر اقدامات لازم را برای کاهش هزینه‌ها انجام دهید.

، بررسی دستگاه توسط کارشناس با تجربه، به شما کمک می‌کند تا از دستگاه خود به بهترین نحو استفاده کنید و به مشکلات و خطرات مختلفی که ممکن است با دستگاه شما رخ دهد، پیشگیری کنید. همچنین، با استفاده از خدمات کارشناسی دستگاه، می‌توانید از عمر دستگاه به طولانی‌ترین مدت ممکن بهره ببرید و نیاز به تعمیرات و تعویض قطعات را کاهش دهید. در نتیجه، بررسی دستگاه توسط کارشناس با تجربه، به شما کمک می‌کند تا به صورت کلی، بهبود عملکرد دستگاه، افزایش ایمنی و سلامتی شما و کاهش هزینه‌های ناشی از تعمیرات و تعویض قطعات، کمک کند.

، برای بررسی دستگاه، بهتر است از کارشناسان با تجربه و مجرب استفاده کنید. این کارشناسان قادرند با استفاده از تجربه‌ی خود، مشکلات و خطرات مختلف را شناسایی کنند و به شما راه‌حل‌های لازم را پیشنهاد دهند. در نتیجه، با تعامل با کارشناسان با تجربه، بهترین نتیجه را از دستگاه خود بدست می‌آورید.

تعمیر ساید بای ساید
تعمیر ساید بای ساید

اهمیت کیفیت قطعات اصلی

کیفیت قطعات اصلی در هر دستگاهی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. قطعات اصلی شامل تمام قطعات مهمی هستند که برای عملکرد صحیح دستگاه ضروری هستند و اگر این قطعات کیفیت نامناسبی داشته باشند، ممکن است دستگاه به درستی کار نکند، خطرات بهداشتی و ایمنی ایجاد شود و در نهایت دستگاه دچار خرابی و نقص عملکرد گردد.

از مزایای استفاده از قطعات اصلی با کیفیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- عملکرد بهتر:

قطعات اصلی با کیفیت بالا به دستگاه کمک می کنند که به بهترین شکل ممکن عمل کند. به عنوان مثال، قطعات با کیفیت بالا در دستگاه های الکترونیکی می توانند باعث افزایش دقت و پایداری و بهبود عملکرد دستگاه شوند.

2- عمر طولانی:

قطعات با کیفیت بالا به دستگاه کمک می کنند که به طول عمر بیشتری دست یابد. در واقع، با استفاده از قطعات با کیفیت بالا، نیاز به تعویض قطعات کمتر خواهد بود و دستگاه به مدت طولانی‌تری به درستی عمل خواهد کرد.

3- کاهش هزینه‌ها:

استفاده از قطعات با کیفیت بالا می تواند به کاهش هزینه های تعمیرات و نگهداری از دستگاه کمک کند. در واقع، با استفاده از قطعات با کیفیت بالا، می توانید از تعمیرات و تعویض قطعات بیشتری جلوگیری کرده و هزینه های مربوط به آن را کاهش دهید.

4- ایمنی و سلامت:

قطعات با کیفیت بالا به دستگاه کمک می کنند که به صورت پایدار و ایمن عمل کند و در نتیجه، خطرات بهداشتی و ایمنی کمتر خواهد بود. به عنوان مثال، در دستگاه های پزشکی، استفاده از قطعات با کیفیت بالا می تواند به بهبود کیفیت خدمات پزشکی و بهبود سلامت بیماران کمک کند.

، استفاده از قطعات با کیفیت اصلی در دستگاه ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این قطعات به دستگاه کمک می کنند که به بهترین شکل ممکن عمل کند، دارای عمر طولانی باشد، هزینه هایتعمیرات و نگهداری را کاهش دهد، ایمنی و سلامت را بهبود بخشد و در نتیجه به بهبود کیفیت و عملکرد دستگاه کمک می کنند. به همین دلیل، توصیه می شود که در هنگام تعمیرات دستگاه، از قطعات با کیفیت اصلی استفاده شود تا از عملکرد بهتر و همچنین کاهش هزینه های مربوط به تعمیرات و نگهداری دستگاه بهره برد.

کیفیت قطعات اصلی در هر دستگاهی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند تأثیر چشمگیری بر عملکرد و عمر دستگاه داشته باشد. قطعات اصلی شامل تمام قطعات مهمی هستند که برای عملکرد صحیح دستگاه ضروری هستند و اگر این قطعات کیفیت نامناسبی داشته باشند، ممکن است دستگاه به درستی کار نکند، خطرات بهداشتی و ایمنی ایجاد شود و در نهایت دستگاه دچار خرابی و نقص عملکرد گردد.

استفاده از قطعات با کیفیت اصلی می تواند به مزایایی برای دستگاه و کاربران آن منجر شود. اولین مزیتی که می توان از استفاده از قطعات با کیفیت اصلی ذکر کرد، بهبود عملکرد دستگاه است. قطعات با کیفیت بالا می توانند باعث افزایش دقت و پایداری و بهبود عملکرد دستگاه شوند. به عنوان مثال، در دستگاه های الکترونیکی، استفاده از قطعات با کیفیت بالا می تواند باعث بهبود کیفیت تصویر، سرعت پاسخگویی و پایداری سیستم شود.

مزیت دوم استفاده از قطعات با کیفیت اصلی، عمر طولانی دستگاه است. با استفاده از قطعات با کیفیت بالا، دستگاه به طول عمر بیشتری دست خواهد یافت و نیاز به تعویض قطعات کمتر خواهد بود. در نتیجه، هزینه های مربوط به تعمیرات و تعویض قطعات کاهش یافته و کارایی و عملکرد دستگاه بهبود خواهد یافت.

مزیت سوم استفاده از قطعات با کیفیت اصلی، کاهش هزینه ها است. با استفاده از قطعات با کیفیت بالا، می توانید از تعمیرات و تعویض قطعات بیشتری جلوگیری کرده و هزینه های مربوط به آن را کاهش دهید. در نتیجه، هزینه های مربوط به نگهداری و تعمیرات دستگاه بهبود خواهد یافت.

تعمیر ساید بای ساید در تهران
تعمیر ساید بای ساید در تهران

مزیت چهارم استفاده از قطعات با کیفیت اصلی، بهبود ایمنی و سلامت است. قطعات با کیفیت بالا به دستگاه کمک می کنند که به صورت پایدار و ایمن عمل کند و در نتیجه، خطرات بهداشتی و ایمنی کمتر خواهد بود. به عنوان مثال،در دستگاه های پزشکی، استفاده از قطعات با کیفیت بالا می تواند به بهبود کیفیت خدمات پزشکی و بهبود سلامت بیماران کمک کند.

هر چند که استفاده از قطعات با کیفیت اصلی باعث بهبود عملکرد و عمر دستگاه می شود، اما هزینه های آن نیز بالا می رود. بسیاری از قطعات با کیفیت اصلی توسط شرکت های سازنده دستگاه تولید می شوند و هزینه آنها بالاست. بنابراین، برخی از کاربران ممکن است به دنبال قطعات با کیفیت نامناسب یا قطعات جایگزین با قیمت کمتر باشند. با این حال، استفاده از قطعات با کیفیت نامناسب می تواند به مشکلات بیشتری در آینده منجر شود و در نتیجه، هزینه های بیشتری را برای تعمیر ساید بای ساید و تعویض قطعات به دنبال خواهد داشت.

، استفاده از قطعات با کیفیت اصلی در دستگاه ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این قطعات به دستگاه کمک می کنند که به بهترین شکل ممکن عمل کند، دارای عمر طولانی باشد، هزینه های تعمیرات و نگهداری را کاهش دهد، ایمنی و سلامت را بهبود بخشد و در نتیجه به بهبود کیفیت و عملکرد دستگاه کمک می کنند. در هر صورت، استفاده از قطعات با کیفیت اصلی به دلیل اهمیت بالایی که دارد، توصیه می شود.

ساید بای ساید، یکی از محبوب‌ترین و کارآمدترین انواع یخچال‌هاست که به دلیل ویژگی‌های خاص و کاربردی، در خانه‌ها و رستوران‌ها بسیار جایگاه خوبی دارد. این نوع یخچال، با ارائه فضای بزرگ داخلی، سیستم خنک کننده کارآمد، قابلیت نگهداری مواد غذایی در دمای مناسب و مجهز به سیستم‌های نوین، بسیار مناسب برای نگهداری مواد غذایی در محیط خانگی و تجاری است. با وجود این، همانند سایر دستگاه‌های الکترونیکی، یخچال‌های ساید بای ساید نیز با مشکلات و خرابی‌هایی مواجه می‌شوند که نیاز به تعمیر و خدمات پس از فروش دارند. در اینجا، مجموعه مسترامداد، با ارائه خدمات تعمیر ساید بای ساید، به شما عزیزان کمک می‌کند تا به راحتی از دستگاه یخچال خود استفاده کنید. در ادامه، به بررسی و شرح خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید در مجموعه مسترامداد می‌پردازیم.

خدمات تعمیر ساید بای ساید در مجموعه مسترامداد:

  • تعمیر انواع خرابی‌ها: تعمیر کلیه خرابی‌های مختلف در ساید بای ساید، از جمله خرابی در سیستم خنک کننده، سیستم جریان هوا، سیستم دمای خنک کننده، سیستم درب، سیستم الکتریکی و غیره، در مجموعه مسترامداد انجام می‌شود.
  • تعویض قطعات معیوب: در صورتی که قطعه‌ای در ساید بای ساید شما معیوب شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد، مجموعه مسترامداد با تکیه‌بر قطعات و تجهیزات با کیفیت، در بزرگترین نمایندگی های پخش قطعات معتبر در ایران، قادر به تعویض آن قطعه خواهد بود.
  • بازدید و بررسی: تیم تخصصی مجموعه مسترامداد، با بازدید از ساید بای ساید شما، به بررسی مشکل و خرابی، و ارائه راهکارهایی برای رفع آن می‌پردازد.
  • تعویض کمپرسور: در صورتی که کمپرسور ساید بای ساید شما خراب شده باشد، تیم تخصصی مجموعه مسترامداد با تعویض آن، به حفظ از کیفیت و عمر مفید دستگاه شما کمک می‌کند.
  • شارژ گاز: در صورتی که یخچال شما به دلیل کاهش گاز، قابلیت خنک کردن را از دست داده باشد، تیم تخصصی مجموعه مسترامداد با شارژ مجدد گاز، به دستگاه شما بازگردانده و عمر مفید آن را افزایش می‌دهد.
  • تمیز کردن دستگاه: برای حفظ عمر مفید و بهبود کارایی ساید بای ساید، تیم تخصصی مجموعه مسترامداد با تمیز کردن و رفع کثیفی و رسوبات درون دستگاه، به شما کمک می‌کند.
  • مشاوره و پشتیبانی: در مجموعه مسترامداد، تیم پشتیبانی با ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما، به شما کمک می‌کند تا از دستگاه یخچال ساید بای ساید خود به بهترین شکل استفاده کنید.

با انتخاب مجموعه مسترامداد برای تعمیر ساید بای ساید خود، اطمینان دارید که با بهره‌گیری از تجربه و دانش فنی بالا، به بهترین شکل مشکل دستگاه خود را رفع خواهید کرد.

اگر شما یک ساید بای ساید دارید، احتمالاً متوجه شده‌اید که این دستگاه‌ها از جمله اصلی‌ترین دستگاه‌های آشپزخانه شما هستند. به همین دلیل، هرگونه مشکلی در آن‌ها باعث ایجاد مشکلات جدی در نگهداری مواد غذایی شما و همچنین هدررفت اقتصادی می‌شود. در این مقاله، به بررسی انواع تعمیر ساید بای ساید و خدمات ویژه بر روی ساید بای ساید در مسترامداد می‌پردازیم.

انواع تعمیر ساید بای ساید:

  • تعمیر کولرهای هوا: کولرهای هوا در ساید بای سایدها برای کنترل رطوبت و حفظ دمای مناسب داخل دستگاه به کار می‌روند. در صورتی که کولرهای هوا به درستی کار نکنند، دمای داخل دستگاه افزایش می‌یابد و مواد غذایی شما در معرض خطر قرار می‌گیرند. تعمیر کولرهای هوا به دلیل اهمیت بالایی که در نگهداری مواد غذایی دارند، بسیار ضروری است.
  • تعمیر سیستم تهویه: سیستم تهویه در ساید بای سایدها برای کنترل رطوبت و حفظ تازگی مواد غذایی به کار می‌روند. در صورتی که سیستم تهویه به درستی کار نکند، مواد غذایی شما ممکن است خراب شده و باعث هدررفت اقتصادی شود.
  • تعمیر فیلتر آب: فیلتر آب در ساید بای سایدها برای تصفیه آب شهری قبل از استفاده در دستگاه به کار می‌روند. در صورتی که فیلتر آب به درستی تعویض نشود، آب تصفیه نشده ممکن است باعث آسیب به دستگاه شود و همچنین مواد غذایی شما را در معرض خطر قرار دهد.
  • تعمیر موتور: موتور در ساید بای سایدها برای فراهم کردن تهویه مناسب، نگهداری دمای مناسب و حرکت کردن بخش‌های مختلف دستگاه به کار می‌روند. در صورتی که موتور به درستی کار نکند، دمای داخل ساید بای ساید به طور ناگهانی افزایش می‌یابد و مواد غذایی شما در معرض خطر قرار می‌گیرند.
تعمیر ساید بای ساید
تعمیر ساید بای ساید

خدمات ویژه بر روی ساید بای ساید در مسترامداد:

  • سرویس دوره‌ای: ساید بای سایدها به دلیل مسئولین نگهداری و تعمیر دوره‌ای نیاز دارند تا به صورت منظم بررسی و تعمیر شوند. در این خدمات، تکنسین‌های ما به طور دوره‌ای دستگاه شما را بررسی کرده و هرگونه مشکلی را برطرف می‌کنند.
  • خدمات تعمیرات فوری: در صورت بروز هرگونه خطا و مشکل در ساید بای سایدهای شما، تکنسین‌های ما با سرعت و ظرفیت بالا به محل شما می‌آیند و هرگونه مشکل را در کمترین زمان ممکن برطرف می‌کنند.
  • تعمیرات تخصصی: تکنسین‌های ما دارای تجربه و تخصص بالایی در تعمیر ساید بای سایدها هستند و هرگونه مشکلی را با استفاده از تجربه و دانش خود برطرف می‌کنند.
  • خدمات نگهداری: برای اطمینان از عملکرد بهینه دستگاه شما، تکنسین‌های ما خدمات نگهداری را ارائه می‌دهند. در این خدمات، دستگاه شما بررسی شده و نگهداری می‌شود تا به صورت بهینه کار کند.
  • تعویض قطعات: در صورتی که هرگونه قطعه‌ای در ساید بای ساید شما نیاز به تعویض داشت، تکنسین‌های ما با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت بالا، قطعات مورد نیاز را تعویض می‌کنند.

اگر شما به دنبال خدمات تعمیر ساید بای ساید با کیفیت و مطمئن هستید، ما در مسترامداد با تکنسین‌های با تجربه و دانش بالا آماده ارائه خدمات به شما هستیم. از خدمات ما استفاده کنید تا ساید بای ساید شما به بهترین شکل ممکن عمل کند و مواد غذایی شما در بهترین حالت نگهداری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.