خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر ساید بای ساید زیمنس  

تعمیر ساید بای ساید زیمنس
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

 

از خرابی وسایل خانگی خود کلافه شدید ؟

آیا میدانید مستر امداد با دارا بودن چندین شعب فعال در سرتاسر تهران آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد ؟

تعمیر ساید بای ساید زیمنس

میدانیم که شکل و مدل طراحی یخچال ها از دیرباز تا الان بسیار تغییرات مثبت و کارآمدی داشته است ، زمانی که گذشتگان ما برای نگهداری از مواد غذایی خود مجبور بودند آنها را با روش معمول در آن زمان مانند نگهداری در خاک و یا پاشیدن نمک برای جلوگیری از خراب شدند حفظ کنند و تا عصر حاضر که مدل و طرح های مختلفی در دسترس عموم قرار گرفته است و افراد براساس نوع نیاز و بودجه خود خریداری میکنیم.

تعمیر ساید بای ساید زیمنس
تعمیر ساید بای ساید زیمنس

در میان تمامی مدل های یخچال ها حتما نام ساید بای ساید را شنیده اید ، یخچال های ساید بای ساید دارای دو محفظه مجزا هستند که هر کدام درب مخصوص به خود را دارند. یک طرف محفظه فریزر و طرف دیگر محفظه نگهداری مواد غذایی تازه است ، این مشخصات یک  یخچال پیشرفته است ، ولی اگر تا حالا فقط از مزایای آن شنیده اید و نمیدانید ممکن است که این یخچال مشکلاتی هم میتواند داشته باشد در این مقاله ما به  مزایا و معایب این یخچال و همچنین تعمیر ساید بای ساید زیمنس میپردازیم.

مزایای یخچال ساید بای ساید زیمنس

یخچال ساید بای ساید در مقایسه با یخچال‌های سنتی دسترسی آسان به اقلام شما را ارتقا می‌دهد. درب های کنار هم به شما کمک می کنند تا به راحتی مواد غذایی را از طبقه بالا تا به پایین جاسازی کنید و نیز به شما این امکان را می دهد که اقلام و یا نوشیدنی هایی را که معمولاً بیشترین استفاده را از آن دارید آنها را در طبقه بالا قرار دهید که در دسترس سریع تر هستند و همچنین در مقایسه با یخچال های معمولی که مدل های بالا به پایین دارند کمتر دچار خم شدن هستید و برای برداشتن اقلام روزمره نیازی به خم شدن ندارید، زیرا یخچال های ساید بای ساید نسبت به سایر یخچال ها فضای بیشتری را ارائه می دهند.

تعمیر ساید بای ساید زیمنس با مراجعه به سایت مستر امداد ذخیره سازی غذا و مواد غذایی در یخچال های ساید بای ساید یک مزیت بزرگ محسوب میشود مخصوصا قسمت فریزر آن زیرا یخچال های ساید بای ساید فضای قفسه فریزر بیشتری را نسبت به سایر مدل ها ارائه می دهند. علاوه بر این، از نظر زیبایی ظاهر درب های جانبی یا همان  side-by-side  معمولاً نسبت به سایر سبک ها و مدل های دیگر به فضای کمتری برای باز شدن نیاز دارند و همچنین اکثر یخچال های مدرن ساید بای ساید دارای یک دستگاه پخش کننده آب و یخ در درب فریزر هستند که جریان ثابتی از آب سرد و یخ را برای اعضای خانواده فراهم می کند.

تعمیر ساید بای ساید زیمنس
تعمیر ساید بای ساید زیمنس

در اینجا با برخی از مزایای این یخچال ارزشمند آشنا شدیم ولی اگر بخواهیم منصفانه تر قضاوت کنیم میتوانیم چند عیب هم برای یخچال های ساید بای ساید در نظر بگیریم ، با گسترش شهرنشینی و همچنین با بالا رفتن هزینه های زندگی گاهی مجبور هستیم که خانه ای کوچکتر تهیه کنیم ، خانه ی کوچک وسایل کمتری را هم در خود جای میدهد و ممکن است یخچال های  ساید بای ساید بخاطر عرض زیادی که دارند نتوانند در آشپزخانه ی ما قرار بگیرند و همچنین با بالا بودن قیمت این نوع یخچال ها ممکن است به همان یخچال های سنتی اکتفا کنیم .

 

تعمیر ساید بای ساید زیمنس
تعمیر ساید بای ساید زیمنس

همانطور که در اول مقاله اشاره کردیم یخچال های ساید بای ساید مزایا و معایبی دارند که بطور خلاصه به آنها اشاره کردیم ، یک یخچال خوب و مطمئن می تواند تا 20 سال دوام بیاورد ، همچنین میدانید همه ی وسایل الکترونیکی در طول عمر خود میتوانند دچار مشکلات و خرابی های بشوند و یخچال ها که مدام و بطور24 ساعت در حال فعالیت هستند از این امر مستثنی نیستند ، در ادامه به برخی از مشکلات و خرابی های رایج و تعمیر ساید بای ساید زیمنس اشاره میکنیم .

 

تعمیر ساید بای ساید زیمنس

برخی از مشکلات رایج و شایع در یخچال ساید بای ساید زیمنس :

  • مشکل در دمای یخچال : خنک نگه داشتن غذا در یخچال یک ضرورت است ، بنابراین برای جلوگیری از خرابی بیشتر ساید بای ساید خود ، یخچال را با فاصله از دیوار قرار دهید ، مطمئن شوید که درب یخچال به درستی باز و بسته می شود ، اگر به سختی باز و بسته میشود ممکن است نیاز به تعویض درزگیر درب یخچال داشته باشد.
تعمیر ساید بای ساید زیمنس
تعمیر ساید بای ساید زیمنس
  • مسدود شدن دریچه های یخچال : این دریچه ها برای حفظ و تعادل دمای خنک و یکنواخت یخچال ها هستند وقتی یخچال را با مواد غذایی، باقیمانده‌ها و سایر مواد فاسد شدنی پر می‌کنیم ، تهویه داخلی یخچال ممکن است تا حدی یا به طور کامل مسدود شوند.
تعمیر ساید بای ساید زیمنس
تعمیر ساید بای ساید زیمنس
  • کویل های کندانسور کثیف شده اند : یکی دیگر از موارد خنک نشدن یخچال میتواند کویل های کندانسور باشد ، اگر کویل های کندانسور سیستم تبرید شما کثیف باشند میتواند در عملکرد یخچال اشکال بوجود بیاید، زیرا این کویل ها برای دفع گرما از داخل دستگاه باید بیش از حد معمول کار کنند.

تعمیر ساید بای ساید زیمنس

  • کنترل پنل های یخچال ساید بای ساید : اکثر مدل های یخچال های امروزی حداقل دو برد مدار برای مدیریت عملکردهای کلیدی یخچال دارند : برد اصلی و کنترل دما ، اگر یک یا هر دو برد مدار آسیب ببینند یخچال خنک نمشود و در نتیجه مواد غذایی فاسد میشوند .
تعمیر ساید بای ساید زیمنس
تعمیر ساید بای ساید زیمنس

خرابی در برق یخچال ، اشکال در پریز برق متصل به دستگاه ، قرارنگرفتن یخچال ساید بای ساید در مکان مناسب ، مسطح نبودن یخچال و موارد دیگری هر کدام میتوانند جزو علل خرابی و اشکالاتی در یخچال ساید بای ساید باشند را بطور مختصر اشاره کردیم .
برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه عیب یابی و تعمیر یخچال ساید بای ساید زیمنس ، شما میتوانید با مراجعه سریع به سایت مستر امداد با همکاران ما تماس گرفته و در جهت رفع خرابی لوازم خانگی خود اقدام کنید.

تعمیر ساید بای ساید زیمنس
تعمیر ساید بای ساید زیمنس

شماره تماس تعمیر ساید بای ساید زیمنس و تعمیر یخچال فریزر مستر امداد چه شماره ای است؟

شما می توانید برای  تعمیر ساید بای ساید خود با شماره تماس 88520173   تماس حاصل نمایید.

13 پاسخ

  1. مقاله تعمیر ساید بای ساید زیمنس بسیار عالی است

  2. کارشون خیلی خوبه حتما پیشنها میکنم اعتماد کنید ی بار پشیمون نمیشید

  3. بهترین خدمات برای تعمیر یخچال ساید بای ساید زیمنس را در سایت مستر ابزار پیدا کردم

  4. کار تعمیر ساید باید ساید تیم مستر امداد واقعا عالیه پیشنهاد می کنم یک بار امتحان کنید

  5. کارتون در زمینه ی تعمیر ساید بای ساید زیمنس واقعا عالیه ممنونم

  6. کار مسترراد در تعمیر ساید بای ساید زیمنس خیلی عالیه من واقعا راضی بودم

  7. تعمیر ساید بای ساید زیمنس در این مقاله خیلی مفید و کاربردی بود

  8. مرسی از سایت مستر امداد بابت مقاله مفید تعمیر ساید باید ساید زیمنس .
    کارشون عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.